Teitgutt Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Prague og London, du.. Bra byar. Skal i det minste til EM i Frankrike til sommaren då, så eg har det going for me. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Reise hit og reise dit...fuck dere og deres reiser 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Åpnet nytt pol på Oasen. Og selvsagt måtte jeg inn å "prøve noe nytt" som vanlig.Hadde ikke tenkt å drikke noe, har en jobb å gjøre. Men nå sitter jeg da her med drinken snart nr to Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg skal ikke reise noen andre steder enn Oslo neste år. En venn av meg var i London tidligere i år. Må si jeg er litt misunnelig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har ikke reist utenlands annet enn til svinesund og Charlottenberg på evigheter. Ingen tur i sikte heller. Livet er hardt. jeg er grinete Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Norge 20. Desember til 3. Januar. Håper på snø! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Charlottenberg er fin. Apropos London, er vel billigere å reise dit med Ryanair enn å reise til Oslo? vet ikke om det er sånn nå.sist jeg reiste (2007) var det 1 krone en vei og bare et par tre hundre retur Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Norge 20. Desember til 3. Januar. Håper på snø! Har hørt det er spådd vinter type 2009/10 denne gang. Hørte det igen senest i dag. Den gang var det også sånn spådd likt som nå husker jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Skal til Spania å feire pappas 60-årsdag neste sommer, og California og feire min egen 30-årsdag om ett år. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Er i London nå, San Francisco/Silicon Valley om en måned, og New York -> Miami -> Las Vegas -> San Francisco om 6 måneder. Livet mitt er veldig fint for tiden ^_^ Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Noen her med flickr? https://www.flickr.com/photos/136997804@N02/ Vært i Praha en gang. Fin by Skal dit igjen neste år. Endret 18. oktober 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Prøver fortsatt å overtale noen kompiser på å bli med meg tilbake til Prague. Savner byen. Klarer meg helt greit uten strippebulene (selv om det hadde vært fett om dvergene fortsatt drev på), men Reduta fortjener et gjensyn. Og et gjenhør. Og en gjensmak. Tsjekkisk jazz og øl. Alt jeg trenger, ass. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Sinke. Vi reiser om noen timer, og hjem igjen mandags ettermiddag Veit du noe om når box office åpner på søndag? Finner ikke noe på nettet.Åpna 14:00 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi tenker å reise til Skottland neste sommer. En uke i Glasgow til kompisen min, som er derifra. Fikk besøk av han i sommer. Deretter en uke nord i Skottland, der vi hovedsaklig skal være for elvepadling. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Vi tenker å reise til Skottland neste sommer. En uke i Glasgow til kompisen min, som er derifra. Fikk besøk av han i sommer. Deretter en uke nord i Skottland, der vi hovedsaklig skal være for elvepadling. Hei! Du er tilbake. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei! Du er tilbake. Enn så lenge. Rimelig deilig med en lang forumpause! Mer tid til samboer, venner og fysiske aktiviteter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Hei! Du er tilbake. Enn så lenge. Rimelig deilig med en lang forumpause! Mer tid til samboer, venner og fysiske aktiviteter. Ikke verst, ikke verst. Holder du fortsatt til noen mil nordøst for meg, eller? ^^ Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Ikke verst, ikke verst. Holder du fortsatt til noen mil nordøst for meg, eller? ^^ Vi har flyttet til Sverresborg, om du vet hvor det er? Utsikt over hele byen og fjorden, rett fra sofakroken. Nydelig! Bor du fortsatt i Orkanger? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Kunder kjefter på meg når jeg spør om de vil ha med et GRATIS handlenett. Hva faen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå