L4r5 Skrevet 11. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2015 Hvorfor det? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg har nettopp fått et nytt (brukt) kjøleskap inn i hus, men jeg har litt problemer med det. Det er 5 innstillinger, og nå står det på 5. Jeg har automatisk gått ut fra at det er laveste temperatur, sånn som med alle andre kjøleskap jeg har vært borti. Men er det mulig at det kan være omvendt? At det laveste tallet er laveste temperatur? Noen som vet? Har stått her i et døgn nå uten å bli skikkelig kaldt, og maten kommer til å bli ødelagt hvis ikke jeg finner ut av det her. Han som ga det til oss vet heller ikke. Det er et Whirlpool, hvis det hjelper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Prøv og ta det på en og se om det blir kaldere.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det pleier være midt i mellom 2-3 som er passe og 5 kaldest jo. Kan tyde på at noe ikke fungerer.Men hvis du vet hele navnet på merket, ville jeg søkt på det. Kommer helt sikkert opp noen manualer.Kanskje yotube videoer som viser hva som er feil også. Sånn fant jeg ut feil på et kjøleskap en gang. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Det som er rart er at i den øverste delen er veggen kald, mens i den nederste er den varm. Jeg er langt fra noen ekspert, men det kan virke som at kjøleelementet er defekt. Dette er plagsomt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Høres ut som kjøleskapet vi hadde i kollektivet. Uansett hvilken innstilling vi satte det på, endra det ikke temperatur, og det vi satte innerst, frøs, mens det som sto i midten og ytterst (uansett høyde), ble etter hvert dårlig grunnet varme. Helt håpløst. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 fordi de tror norske jenter er down for aaaalt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 http://nypost.com/2015/10/07/norwegian-bodybuilders-get-small-town-for-big-egos/ http://www.kjendis.no/2015/10/10/kjendis/odd-magnus_williamson/henrik_thodesen/tv_og_medier/tvnorge/41432834/?dbtvl=1&_ga=1.120005640.1202734859.1401301205 Haha. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Lurt på det der selv. Styrken på kjøleskap går mellom 1-5. Men hva er styrke? Er det temperatur man velger? Eller er 5 varmest? Eller kallest? Og selv merker jeg ikke noe forskjell, så lar den alltid stå på 3. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 5 er kaldest. Kjøleskapet er defekt hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 NRK og sjakk.. NRK er tilsynelatende eneste TV-stasjon som har kameracrew og reporter til stedet hele tida. Og reporteren har så lite å gjøre at han stalker dassen for å se om spillere gjør nummer én eller to... Det er veldig rart at kanalen som gjorde slow TV populært ikke evner å sende sjakk på TV uten at noen skal prate eller noe skal skje hele tiden. Eller prøve å skape spenning med å spekulere i om noen har dårlig mage. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Kraftig jordskjelv i sør trøndelag. Har Datasmurf overlevd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 La oss håpe han er lost i apokalypse-skogen og blir tvunget til å lære survival skills og bli mann. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Lord of the flies files. Endret 12. oktober 2015 av oOF Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Datasmurf slår meg mer som "Lord of the files". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Kraftig jordskjelv i sør trøndelag. Har Datasmurf overlevd? Var det det det var, ja. Jeg konkluderte med at det var naboen som gikk amok. Hvordan er det mulig at det plutselig kommer et jordskjelv uforutsett her i landet? Fra adressa-chat: Ja nei dete var en arti oplevelse I grunn (hehe ordspill) Ingen som har nå gode konspirasjonsteori da? Hemmelig atomsprenging, russera som sprenge hemmelige ganga under Norge eller nå annet spennende Jordskjelv høres så kjedelig ut. AdressaJonasDu hadde jo noen relativt gode konspirasjonsteorier selv da! Endret 12. oktober 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det er vel ikke så mange skjelv som forutsees, er det? Norge er ikke immune mot jordskjelv (det var vel et rundt Oslo på tidlig 1900-tall som var langt verre enn dette), enda grunnen her er rimelig stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå