Skurupu Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har aldri sett min kjæreste i noe mer enn lipgloss. Veldig godt å vite at hun ser helt lik ut når hun våkner om morgenen. Og jeg slipper å høre på "bare 5 minutter til" når vi skal ut på noe. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 skjønner ikke hvorfor man skal gå rundt stygg når concealer gjør sååå mye Bare ha det på om du har noe å skjule. Det er når man dekker hele ansiktet med en tykk maske at det blir for mye. (Selv om noen få har stygg hud over hele, og da er det like greit å gjøre det.) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 skjønner ikke hvorfor man skal gå rundt stygg når concealer gjør sååå mye Dere er ikke stygge. Dere er mennesker i stedet for vandrende, retusjerte headshots. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Lite sminke ftw! De som ikke liker det kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det er vel mest feministisk å hate sminke tror jeg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Knallbra konsert med The Prodigy i kveld. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det er vel mest feministisk å hate sminke tror jeg? Hva prøver du å si? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 De billettkontrollvitsene gikk rett hjem hos meg. Kanskje på tide å legge seg. Urelatert: +1 til onkel blå som nok en gang lot meg gå uten forelegg etter å ha gjort noe ulovlig. Så langt bare positive opplevelser med dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det er kaldt ute. Først ble jeg svett på konserten av all hoppinga rundt omkring, så satt jeg stille i tre kvarter og venta på bussen i 8 grader, fikk ikke varmen i meg ila. bussturen, og gikk så hjem i 4 grader. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Du skulle vært på Rammstein i Oslo i februar. Rett ut fra 80 varmegrader til snøstorm og -10 grader kl 23:30 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg var på Rammstein i februar. I 2010 vel og merke. Og da var det også forferdelig varmt inne (selv langt unna pyro-effektene), og snestorm og -10 ute. Gikk til Valhall med frakk, lue og hansker, smelta fælt inne med alle klærne, og så ut i kulda igjen, og da hjalp det ikke så veldig mye å ta på seg frakken igjen, da den fort ble våt innvendig, siden jeg var så dyvåt etter konserten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Ja, det var en liten verden du. Jeg var også der den kvelden. Endret 7. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg liker jenter uten sminke og slik dilldall, men jeg er sikkert litt sær. Liker ikke parfymelukt, heller. Føler sminke,concealer o.l. er litt juks. https://www.youtube.com/watch?v=_bzUyuR9i0Q Det der er den beste "foundation" , klukk klukk Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Håper ingen blir sjarmert av spørsmål om farge på trusa "jeg har ingen truse, bare en buttplug Sup?" Endret 8. oktober 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 De billettkontrollvitsene gikk rett hjem hos meg. Kanskje på tide å legge seg. Urelatert: +1 til onkel blå som nok en gang lot meg gå uten forelegg etter å ha gjort noe ulovlig. Så langt bare positive opplevelser med dem. Så lenge du er hyggelig mot de, og ikke gjør noe/så my galt, er de som regel hyggelige mot deg óg. Har selv bare gode opplevelser med politiet. Om man mener alle politifolk er snutjævler og drittsekker så blir man gjerne behandlet dårlig. 1+1=2... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Ja, det var en liten verden du. Jeg var også der den kvelden. Jeg også! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Jeg gjør mest mulig for å unngå folk og forsvinne i mengden, så la oss for all del IKKE planlegge å "ta en pils sammen" neste gang Drikker jeg øl før eller på en konsert blir jeg så pissatrengt at jeg mister hele konserten med å gå på dass. Endret 8. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2015 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg klarte meg fint i går med vann, siden UKA på død og liv skal bruke Cashless-systemet, og jeg ikke fant ut av det før i går, og ikke faen om jeg orka å skaffe meg et kort kun for å bruke det i kveld. Jeg irriterer meg nok over bonger, siden jeg stort sett ender opp med et par ubrukte etter at kvelden er over. I går kunne jeg selvfølgelig drukket, da de hadde mer enn bare Dahls på kran, men jeg valgte å være økonomisk. Vann er tross alt stort sett gratis i dette landet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2015 My god! Civilization V is a drug! Det var ikke meninga å bli sittende så lenge oppe i natt. Måtte bare ta én turn til. Og én til. Og én til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå