*F* Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 neida så og si alt av slik er fra kina i utgangspunktet uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 ja jeg vet men med sminke og sånn er det jo som oftest kopier så var mer det jeg tnkte på Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg finner ikke noe sånt der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 hvor pleier dere å bestile sexleketøy fra? Sist jeg handla noe, var det fra Orion da jeg var seksten - sytten år. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Om du kjøper beltet hans detter sikkert buksa ned, gjør det, gjør det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Om du kjøper beltet hans detter sikkert buksa ned, gjør det, gjør det! du har så tørr humor hahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=YH-H_tcHh6g En fantastisk illustratør : He-Man , Transformers , Conan og utallige forsider på div magasiner. Endret 6. oktober 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Idag er en sånn dag der sminke er skikkelig irriterende å ha på føler jeg har på meg en maske jeg vil dra av Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Idag er en sånn dag der sminke er skikkelig irriterende å ha på føler jeg har på meg en maske jeg vil dra av Gå i opprør mot samfunnet, ikke bruk sminke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Er det ikke forferdelig slitsomt å bruke sminke hver dag? Her på Filippinene er det helt vanlig for jentene å gå uten sminke. Det å pynte seg med sminke er noe man gjør i spesielle anledninger. Må si jeg foretrekker naturlige ansikt. Jeg har veldig ofte tenkt "hun har for mye sminke", men jeg har aldri tenkt "hun har for lite sminke". Norske jenter gjør det feil! (Ikke ment spesifikt til deg, Pessi. Aner ikke hvordan du ser ut.) Endret 6. oktober 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 "hun har for lite sminke"Det har jeg tenkt, men det er for spesielle tilfeller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Kvinner må ha det slitsom, sånn som de bryr seg med alt sånt. Ei jeg kjente, brukte 5 timer hver kveld foran speilet for å bli fornøyd med håret. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det har jeg tenkt, men det er for spesielle tilfeller. Da har jeg tenkt mer på at hun bør bruke sparkel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 You can't polish a turd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har brukt mascara tre ganger de siste 6 mnd. Men så er jeg asian da. Helt blonde jenter med hvite øyevipper skjønner jeg at sminker seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg veit det er en del som sliter med å avinstallere Internet Explorer. Her har jeg funnet en god guide som bør være enkel å følge: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Pfftt. Installer Gentoo Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det verste er når øynene klør og du har tatt på deg partysminka. Da vil jeg bare gå å legge meg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå