oOF Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Sjåførsvenskejævel som lover å være hr til vi stenger klokka 5 og ikke er her, ikke ringer og ikke gir meg telefonnummer. Jeg vil hjem for faen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Sjåførsvenskejævel som lover å være hr til vi stenger klokka 5 og ikke er her, ikke ringer og ikke gir meg telefonnummer. Jeg vil hjem for faen. er det ikke digg med ett par timer overtid? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 samme greia her, vi stenger egentlig 1530 og skulle få noen møbler levert. Han kom vel ikke nærmere 17, jeg stakk dog før da jeg skulle trene. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg ga faen etter to timer, han hadde nummeret og kunne ringt, jeg fikk ikke nummeret da kukken ikke husket sitt eget nummer. Da driter jeg i om han må vente til i morgen. Da er ikke jeg på jobb. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Jeg har sittet å ventet på skiftavløser et par ganger. Spesielt irriterende når du har sittet oppe hele natten, også kommer ikke vedkommende klokken 06. Jeg kan på ingen måte dra hjem før jeg blir avløst. Skriver jo overtidstimer, men synes ikke det er verdt det. Blir forbanna når folk kommer forsent til slike kritiske skift. Endret 2. oktober 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Slår ikke lørdagsmorgenen jeg og en medarbeider hadde tatt på oss overtid. Først dukket ikke fyren opp, men jeg gikk inn og begynte å småjobbe. Halvtime senere ringte han og sa han var fyllesjuk og kom ikke likevel.. du drar da pokker meg ikke på fylla når du skal på jobb morgenen etter. Greit nok at overtid er frivillig, men når man allerede har sagt til sjefen at man kommer, og noen andre sannsynligvis IKKE fikk overtid pga at han fikk, er det ikke frivillig. Og man ringer jo ikke kolleger kl 07:30 på en lørdag morgen og hører om de har lyst å komme og jobbe likevel. Endret 2. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Noen her som bor i Bergen--> Åsane området? Sønnen min trenger en liten leilighet/hybelleilighet ca. 5 km radius fra Åsane senter. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Sjekket på Finn? Leiligheter Åsane Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jada Vi har sett etter noen uker nå. Men han bor alene så kan ikke leie så dyr leilighet da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Wow, har barna dine blitt så gamle at de flytter for seg selv, Jarmo? Tiden flyr+ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jepp, han ble ferdig med høyskole ifjor og har fått seg jobb i nærheten av Åsane(Rollandslia barnehage) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Pøh!! Bare noe du tror på...^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Sant, du KAN ha bolla på deg en unge når du var 16, og er "bare" 34 nå Endret 3. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har møtt Jarmo og kan bekrefte at han begynner å dra på åra. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Lars!!! Inn på kontoret mitt og pronto!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Okay. Jeg tar med vodka'n. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg vil ha alle detaljene om hva som skjer på kontoret! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Intet sett, intet hørt, intet sagt.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå