*F* Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvis man håper nok på noe så tror man det. Derfor holder folk på med MLM Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 /sign La oss brenne dem på bålet. Ja, de er nåtidens hekser. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Hvorfor opplyser ingen om at dette i praksis er et pyramidespill? Fordi det regnes som uhøflig i Norge å "kritisere", uten tanke for at man har rett eller hjelper den som får "kritikken". Hvorfor gjorde ikke du det? Endret 29. september 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Hvorfor gjorde ikke du det?Der traff du spikeren på hodet Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Pyramidespill er skumle greier. Traff et dansk par i Thailand rundt juletider som jeg tilbringte noen dager med. Superhyggelige folk, småbarnsforeldre etc. De ville rekruttere meg inn i et slik pyramideopplegg som solgte omega 3-tilskudd og kvalitetskaffe. Alt jeg trengte å gjøre var å kjøpe et start-kit for ca 5000kr, og så kunne jeg bli selger, delta på kurs osv. Var gull og grønne skoger. De virket genuint opptatt av dette opplegget. De tilbød til og med å komme til Norge og kurse meg personlig om jeg ble med. Leste meg veldig opp på det og fant ut at det var pyramideopplegg. Men var skremmende nære ved å bli med, mest pga jeg likte disse to veldig godt. De kunne snakke om det i timesvis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Ja det er det som er skummelt..noen folk blir helt blendet av gode salgsargumenter og klarer ikke tenke selv. Nærmest hjernevasking. Nyttet ikke å prate fornuft med mamma og venninnene hennes heller, Det var jo bare sååå enkelt. Kjøpe startpakker til 1500kr stk, selg dyrere til andre i bygda og få prosenter gjennom den elendige nettsida på sluttn av 90 tallet. Selvsagt fikk de ikke solgt en dritt fordi halve bygda var like bestemte på å bli superselgere, det var knapt noen kjøpere igjen xD Det måtte de bare finne ut selv. Endret 30. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 En kollega av meg drev med salg av helsekostprodukter for et drøyt år siden. Han gjør det kanskje enda, men jeg har ikke sett ham siden. Han ble oppfattet som skikkelig slitsom av flere kolleger på arbeidsplassen da han prøvde å verve alle. Samtidig hørte jeg fra en annen kollega at han hadde tapt mange venner på hjemstedet sitt. Jeg lurer på om de pengene han kanskje tjente var verd det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Han som vervet fruene i bygda var ekstremt slitsom også. Han var kjent som litt rufsete småkriminell fra før, og ble plutselig "frelst" på Nuskin-salg. Han masa så mye på mamma at hun ble redd for å ta telefonen hjemme. Det toppet seg når de skulle i begravelse og han ringte og skulle ha dem med på seminar på Fornebu. Han argumenterte med at det var vel viktigere å tjene penger enn å dra i en kjedelig begravelse? Jeg var "flink med data" så jeg ble rekruttert til å oversette hele salgsdokumentasjonen fra engelsk til norsk uten betaling. Gadd ikke fullføre såklart. Hu ba han reise og ryke og droppa hele greia. Men hun og venninna hennes var helt overbevist om at dette var kjempegreier i starten, kom ikke gjennom med noen motargumenter til dem. De styra med å holde "salgsparty" i bygda, men det var jo bare første eller andre gang noen gadd å komme såklart. Han klarte nesten å overtale dem til å kjøpe hver sin laptop fordi de trengte laptop til å registrere salg gjennom profilen sin, mente han. Og dette var på slutten av 90-tallet når sånt var svindyrt. Endret 30. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Jadda... http://newsroom.fb.com/news/2015/09/improving-mobile-profiles/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Huhei, jeg overlevde bykjøringa som jeg frykta. Og jeg hadde i grunn ikke noen store problemer, heller. Annet enn å lære meg til å kjøre en helt ny bil enn hva jeg er vant til ellers, siden kjærlighetsbarnet til Lars Vaular og Stian Blipp er den nye kjørelæreren jeg fikk etter at ferien var over, og den gamle hadde slutta. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Orkdal sentrum er ikke bykjøring. Endret 1. oktober 2015 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Så flink du er. Har du kommet langt? Husker ikke hvilket trinn bykjøring er på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Orkdal sentrum er ikke bykjøring. Nei, det er det ikke, derfor kjørte jeg i Trondhjem. Men siden Orkanger visstnok er en by (i alle fall liker kommunen å titulere seg som det etter at de fikk bystatus i fjor sommer), så kunne jeg faktisk tatt bykjøringa her. Det ville ikke vært noe vits, vel og merke. Det er ingen trafikk, ikke flere felt, heller dårlig med enveiskjøring, og ikke et lyskryss å se. Dette var vel det siste jeg gjorde på trinn 3, siden jeg har glattkjøring om to uker. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Snedig. Jeg tror rekkefølgen min var glattkjøring, bykjøring, langkjøring/forbikjøring. Jeg er sikker på den første, men ikke på de to andre. Endret 1. oktober 2015 av Zarac Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har nyest versjon av Playstation å gi ABB, eller så sulte han seg i hel Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Snedig. Jeg tror rekkefølgen min var glattkjøring, bykjøring, langkjøring/forbikjøring. Jeg er sikker på den første, men ikke på de to andre. Jeg har gjennomført glattkjøring ("sikkerhetskurs på bane"), og skal ha langkjøring i morgen. Har ikke hatt bykjøring enda. Så er nok litt hips om happ hvilken rekkefølge ting tas i. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har nyest versjon av Playstation å gi ABB, eller så sulte han seg i hel Den idioten er ikke verdt å ofre en ny Playstation på. La han sulte. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Snedig. Jeg tror rekkefølgen min var glattkjøring, bykjøring, langkjøring/forbikjøring. Jeg er sikker på den første, men ikke på de to andre. Jeg hadde samme rekkefølge selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bykjøring er ikke engang obligatorisk å ta, i følge kjørelæreren min, men det er sannsynligvis greit - i alle fall for meg som planlegger å kjøre mye rundt om i Trondhjem og Stavanger. Skulle gjerne hatt mer enn en time, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå