Emancipate Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) 12 timer mellomrom. Du kan ta dem klokken 14 og klokken 02 om du ønsker. Endret 26. september 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Ante ikke hvor jeg skulle putte denne, så virket mest fornuftig her. Men for et smil eller latter for å lette på kvelden, gjør følgende: gå til http://vogue.co.uk og tast inn universal-koden: opp, opp, ned, ned, venstre, høyre, venstre, høyre, B, A. Hold øynene åpne. You're welcome. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Prøvde det, men når skal det skje noe? Skjer ingenting for meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Se nederst på skjermen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Det skjer noe, men ganske fort, så man må ha øynene oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Synes dere jeg skal holde meg våken bare for å hente foreldrene mine når de vil hjem?? Er trist og har bare lyst til å begrave meg i senga har ikke lyst til å være privatsjåfør Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Sett på alarm og sov noen timer? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 bare å komme "dit du vet" pessi Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Det var ikke fint gjort av dem. De kan vel ta taxi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Enig De vet jeg ikke er så gira på å hente de også og at jeg har lyst til å legge meg tidlig :@ har sendt mld med spørsmål om jeg må, håper de får sårlig samvittighet for det høres litt brutalt ut å svare "ja du må" Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg flyttet ut ganske fort etter at søstra mi og ungen hennes flytta, jeg slapp å være privatsjåfør like mye som hun Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Har noen litt søvn til overs som kan doneres bort? Kunne trengt det. Sovna under middagen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Derfor jeg aldri sier ja til å være sjåfør Hater å ha slikt hengene over meg ^^ Endret 26. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Enig De vet jeg ikke er så gira på å hente de også og at jeg har lyst til å legge meg tidlig :@ har sendt mld med spørsmål om jeg må, håper de får sårlig samvittighet for det høres litt brutalt ut å svare "ja du må" Betal taxi for dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Det blir vel det verste med endelig å ta lappen. Nå skal familie og venner ha "hevn" for å ha kjørt på meg i ørti år. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Enig De vet jeg ikke er så gira på å hente de også og at jeg har lyst til å legge meg tidlig :@ har sendt mld med spørsmål om jeg må, håper de får sårlig samvittighet for det høres litt brutalt ut å svare "ja du må" Betal taxi for dem. Betale for foreldre ? lolz Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Gjøre en tjeneste for foreldrene sine for at de skal kunne ha en hyggelig kveld sammen? Får da være måte på. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Enig De vet jeg ikke er så gira på å hente de også og at jeg har lyst til å legge meg tidlig :@ har sendt mld med spørsmål om jeg må, håper de får sårlig samvittighet for det høres litt brutalt ut å svare "ja du må" Betal taxi for dem. Betale for foreldre ? lolz Da får hun kjøre dem da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Noen ganger føler jeg at Dunning og Kruger kunne gjort studiene sine her på forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1686725 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Dette er andre natt på rad hvor jeg kjeder meg såpass at jeg vasker et bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå