Emily1 Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 pell deg til level 60 i tetris og spill mot meg !!! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Ja, The Faithful Executioner er en bok basert på dagboka til en tysk bøddel fra 1500 tallet og Will Grayson vet jeg egentlig fint lite om men etter å ha gått gjennom resten av bøkene til John Green på et par uker trenger jeg mer... Tetris? Pfft Endret 25. september 2015 av Sirslask Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Merkelig. Kvikk lunsj-en min smaker salt. :S Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Merkelig. Kvikk lunsj-en min smaker salt. :S Har du oppbevart den på rett plass? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Er kvikklunsjen seksuelt misbrukt? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Er kvikklunsjen seksuelt misbrukt? Den er garantert brukt på en måte, så jeg hadde takket nei Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Tetris? Pfft Sinnsykt bra Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg spilte helt til min kommune kom dalende ned. Landet fikk seg en liten ommøblering etter at jeg var ferdig med spillet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Merkelig. Kvikk lunsj-en min smaker salt. :S Hvis det er storplate så er det jo havsalt i. 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Ja, The Faithful Executioner er en bok basert på dagboka til en tysk bøddel fra 1500 tallet og Will Grayson vet jeg egentlig fint lite om men etter å ha gått gjennom resten av bøkene til John Green på et par uker trenger jeg mer... Likte du John Green? Jeg kan anbefale deg "Me After You", "Eleanor and Park", "I'll give you the sun" og kanskje "Anna and the French Kiss". Me After You er noe av det fineste og mest hjertevonde jeg har lest. Jeg prøver å tvinge boka på alle. Den er så bra. De andre er også veldig veldig gode. Jeg vurderte å sette "Perks of being a wallflower" der også, men jeg syntes at den er litt annerledes igjen. Fortsatt veldig veldig god. Ehm ja, jeg liker John Green... Endret 26. september 2015 av Freidig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Merkelig. Kvikk lunsj-en min smaker salt. :S Hvis det er storplate så er det jo havsalt i. Huh. Det visste jeg ikke. Burde kanskje lese nærmere på sjokoladen jeg kjøper. Det ender vel med at jeg kjøper det jeg tror er peanøtter, men som inneholder pekan eller mandler eller noe, og får et anafylaktisk sjokk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Likte du John Green? Jeg kan anbefale deg "Me After You", "Eleanor and Park", "I'll give you the sun" og kanskje "Anna and the French Kiss". Me After You er noe av det fineste og mest hjertevonde jeg har lest. Jeg prøver å tvinge boka på alle. Den er så bra. De andre er også veldig veldig gode. Jeg vurderte å sette "Perks of being a wallflower" der også, men jeg syntes at den er litt annerledes igjen. Fortsatt veldig veldig god. Ehm ja, jeg liker John Green... Neat, nå skal det nevnes at jeg foretrakk An Abundance of Kathrines, mye på grunn av matematikken og humoren. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Det kan hende de andre faller i smak. Spesielt "Me After You", tror jeg. Muligens "Eleanor and Park" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Og her sitter jeg og stille debatterer med meg selv om jeg skal lese ferdig "Roots" eller Gaius Julius Cæsars "Gallerkrigen" først. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Jeg ville valgt det siste først. Eller det første først for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Og her sitter jeg og stille debatterer med meg selv om jeg skal lese ferdig "Roots" eller Gaius Julius Cæsars "Gallerkrigen" først. Les den siste og finn på Asterix-navn til alle sammen 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Trengs ikke, det er fullt av dem allerede. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Flaut å spørre om egentlig, men når på klokka er det offisielt "kveld" med tanke på å ta antibiotika? 20:00, 23:00? Eller er det ment at jeg skal ta pillene f.eks klokka 9 om morran og 21 om kvelden så det er 12 timer mellomrom? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Flaut å spørre om egentlig, men når på klokka er det offisielt "kveld" med tanke på å ta antibiotika? 20:00, 23:00? Eller er det ment at jeg skal ta pillene f.eks klokka 9 om morran og 21 om kvelden så det er 12 timer mellomrom? Er nok viktigst at du tar dem jevnt. Med mindre du har fått beskjed om å bare ta kveld, feks. Da kan det jo ha noe med soving å gjøre. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 Fikk beskjed om å ta de både morgen og kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå