Datasmurf Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Om jeg skulle gå hen og dø i løpet av dagen eller noe (ingen grunn, jeg er ikke dødssjuk eller suicidal, men man vet aldri hva som skjer), så vit at jeg er glad i dere alle sammen. Det inkluderer Bytex, trevakt, og til og med den andre elgen. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Ser vi begynnelsen av en eksistensiell krise hos @Datasmurfen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Fuck ass, min ene grunn til å gå ut av leiligheten og prøve å være menneskelig er ødelagt av regn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Nei, jeg tror Datasmurf har bare innsett at livet er overaskende og død ofte kommer hardt og brutalt. Og av og til er dette den eneste grunnen til at vi gjør de ting vi gjør. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Trøtt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Nei, jeg tror Datasmurf kommer hardt og brutalt. Og av og til er dette den eneste grunnen til at vi gjør de ting vi gjør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Trykket på "Jeg forlater ikke forumet" i signaturen til Datasmurf, og fy faen jeg har ikke ledd så godt på flere uker. Mistet helt kontroll på "Nesten så jeg bare kan bli hjemme og runke". Derfra var det nesten sammenhengende skamlatter. Aahh.. Kan anbefales. Kan jeg spørre hvem som har laget? Er det deg smurf? Er vel 2ore, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 OHMYGOD! DU LEVER! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Gravferd til faren til ein av mine aller næraste vener i dag. Tøffe greier. Håpar det er lenge til det er mine foreldre. Ellers har eg skrive ei føkkings kick ass låt i dag. Blir aldri gitt ut. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Selv reiser jeg til Skien for å ete lapskaus med pensjonister, snakkas! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Datasmurf sin signatur er legendarisk. De postene blir aldri gamle! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Om jeg skulle gå hen og dø i løpet av dagen eller noe (ingen grunn, jeg er ikke dødssjuk eller suicidal, men man vet aldri hva som skjer), så vit at jeg er glad i dere alle sammen. Det inkluderer Bytex, trevakt, og til og med den andre elgen. Meg da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Da var jeg tilbake igjen, noen underhold meg her jeg sitter mutters alene og slurper på en øl Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Da var jeg tilbake igjen, noen underhold meg her jeg sitter mutters alene og slurper på en øl Skål! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Om jeg skulle gå hen og dø i løpet av dagen eller noe (ingen grunn, jeg er ikke dødssjuk eller suicidal, men man vet aldri hva som skjer), så vit at jeg er glad i dere alle sammen. Det inkluderer Bytex, trevakt, og til og med den andre elgen. Meg da? Vel, du er en av alle, så så klart er jeg glad i deg, Linda. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Om jeg skulle gå hen og dø i løpet av dagen eller noe (ingen grunn, jeg er ikke dødssjuk eller suicidal, men man vet aldri hva som skjer), så vit at jeg er glad i dere alle sammen. Det inkluderer Bytex, trevakt, og til og med den andre elgen. Meg da? Vel, du er en av alle, så så klart er jeg glad i deg, Linda. Woho! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Meh, begynne på The Faithful Executioner i kveld eller begynne på Will Grayson Will Grayson på mandag? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 25. september 2015 Rapporter Del Skrevet 25. september 2015 Meh, begynne på The Faithful Executioner i kveld eller begynne på Will Grayson Will Grayson på mandag? Hva er dette? Bøker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå