Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje.

Kanskje eieren hadde akkurat forlatt bilen.

Jeg putter vinduene litt ned, da man vet aldri. Man bruker 10 minutter, men i de 10 minuttene så har noen slått inn ruta og fått masse internett points.

Nei.

Eieren var borte i minst to timer, da jeg var der i det tidsrommet. Er sannsynlig at han var borte lenger, men to timer i en varm bil uten et eneste vindu åpent er ikke bra.

Lenke til kommentar

Wow. Skulle nesten tro han var norsk.

Ikke si det. Da jeg slet veldig med angst en periode, fikk jeg et anfall på jobb en dag. Legen nektet å sykemelde meg. Sier ikke at det er en dårlig ting, bare at min erfaring med leger generelt er at de kan være veldig strenge med sykemeldinger.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det kan være vanvittig stor forskjell på Norske leger. Han jeg gikk til før, var en sånn der folk måtte være omtrent døde (ja faktisk) før det var snakk om sykemeldinger. Selv om jeg vet han gjorde forskjell på pasienter også.
Heldigvis hadde jeg byttet til en mye mer medgjørlig, mer lignende den Skrupup sier i tide før det ble virkelig bruk for det.

Ps. Sjekk gjerne legelisten om man er misfornøyed med lege. 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

I dag var jeg på besøk hos den tyske ambassaden gjennom jobben. Ei norsk jente som også var gjest der sikter antakelig på å etablere seg i Tyskland. Hun spurte ambassadens representant, som er jurist, om hvordan man kan bli tysk statsborger i tillegg til å gifte seg med en tysker. Da fikk hun til svar at det er feil og at man ikke nødvendigvis får statsborgerskap selv om man er gift med en tysk statsborger.

Nå er det sikkert en tysker der ute et sted som kommer til å bli skuffet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit å jobbe hjemmefra, selv om det lett blir litt mange forstyrrelser.

Skulle omtale en film, endte opp med å se den to-tre ganger på rad, for å få med meg så mye som mulig, og så prøve å presse det inn på maks 25 cm. :p

Og plutselig hadde jeg dårlig tid. Ja ja. Kan sikkert skylde på pausen jeg tok for å spille Forza 6, samt for å høre på ei plate jeg også skriver om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...