Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Hvilken pedagogisk utdanning? trodde det kun var 2 år med trafikklærerhøyskole og eventuelt noe ekstrakurs som gjallt? Hvilken som helst, så vidt jeg ser av stillingsannonsen. Lærer, årskurs i pedagogikk, lang erfaring i en pedagogisk stilling. Du får kursing av Statens Vegvesen for å bli sensor uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Kjørerlærerutdanning på Stjørdal i nord-trøndelag Ellers takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 (endret) http://www.pwinsider.com/article/96744/wwe-isnt-kidding-update-on-fan-who-jumped-into-ring-at-night-of-champions-ppv.html?p=1 Hoppet inn i wrestling-ring = 10 dgr i fengsel Sløvt av security , skulle ha blitt stoppa lenge før han kom inn i ringen. Endret 22. september 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2015 Rapporter Del Skrevet 22. september 2015 Kjørerlærerutdanning på Stjørdal i nord-trøndelag Ellers takk. Kom igjen! Det er flinke og hyggelige folk. Laga reportasje på dem for noen år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje. Kanskje eieren hadde akkurat forlatt bilen. Jeg putter vinduene litt ned, da man vet aldri. Man bruker 10 minutter, men i de 10 minuttene så har noen slått inn ruta og fått masse internett points. Nei. Eieren var borte i minst to timer, da jeg var der i det tidsrommet. Er sannsynlig at han var borte lenger, men to timer i en varm bil uten et eneste vindu åpent er ikke bra. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 (endret) I dag har jeg lært noe nytt. Nutrilett sjokolade-shake er kvalmende. Endret 23. september 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 I dag har jeg lært noe nytt. Nutrilett sjokolade-shake er kvalmende. Det kunne jeg ha fortalt deg på forhånd. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Hvorfor gjorde du ikke det da?! Some friend you are. Nei, det smakte altså som sagmugg med banan-smak. Blærk! Endret 23. september 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Hadde du bare spurt meg på forhånd så Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Kjøpte bananpulver i U.K , digg å blande med sjokopulver Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Jeg liker legen jeg har funnet. Kan diktere hva jeg vil skal stå skrevet i sykemeldingen. Kan velge periode jeg var syk, og tilbakedatere når jeg var der for konsultasjon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Wow. Skulle nesten tro han var norsk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Jeg liker legen jeg har funnet. Kan diktere hva jeg vil skal stå skrevet i sykemeldingen. Kan velge periode jeg var syk, og tilbakedatere når jeg var der for konsultasjon. Det er ikke sånn at legen får tips der du er? Ville forklart mye Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. september 2015 Rapporter Del Skrevet 23. september 2015 Selvsagt betaler jeg ham. Koster 26 NOK for en sykemelding. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Wow. Skulle nesten tro han var norsk.Ikke si det. Da jeg slet veldig med angst en periode, fikk jeg et anfall på jobb en dag. Legen nektet å sykemelde meg. Sier ikke at det er en dårlig ting, bare at min erfaring med leger generelt er at de kan være veldig strenge med sykemeldinger. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Ja det kan være vanvittig stor forskjell på Norske leger. Han jeg gikk til før, var en sånn der folk måtte være omtrent døde (ja faktisk) før det var snakk om sykemeldinger. Selv om jeg vet han gjorde forskjell på pasienter også.Heldigvis hadde jeg byttet til en mye mer medgjørlig, mer lignende den Skrupup sier i tide før det ble virkelig bruk for det.Ps. Sjekk gjerne legelisten om man er misfornøyed med lege. Endret 24. september 2015 av Delvis Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 I dag var jeg på besøk hos den tyske ambassaden gjennom jobben. Ei norsk jente som også var gjest der sikter antakelig på å etablere seg i Tyskland. Hun spurte ambassadens representant, som er jurist, om hvordan man kan bli tysk statsborger i tillegg til å gifte seg med en tysker. Da fikk hun til svar at det er feil og at man ikke nødvendigvis får statsborgerskap selv om man er gift med en tysk statsborger. Nå er det sikkert en tysker der ute et sted som kommer til å bli skuffet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Greit å jobbe hjemmefra, selv om det lett blir litt mange forstyrrelser. Skulle omtale en film, endte opp med å se den to-tre ganger på rad, for å få med meg så mye som mulig, og så prøve å presse det inn på maks 25 cm. Og plutselig hadde jeg dårlig tid. Ja ja. Kan sikkert skylde på pausen jeg tok for å spille Forza 6, samt for å høre på ei plate jeg også skriver om. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. september 2015 Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Trykket på "Jeg forlater ikke forumet" i signaturen til Datasmurf, og fy faen jeg har ikke ledd så godt på flere uker. Mistet helt kontroll på "Nesten så jeg bare kan bli hjemme og runke". Derfra var det nesten sammenhengende skamlatter. Aahh.. Kan anbefales. Kan jeg spørre hvem som har laget? Er det deg smurf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2015 Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå