Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Hahha var rett før jeg skulle finne noe å knuse med no kidding Hunden satt der minst 1,5 timer iallefall da jeg var der, men mest sannsynlig lenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Håper eieren fikk seg en støkk når han fikk telefon fra polisen hihi Ville egentlig kjefte på han da han kom men turte ikke Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Enig De kan vel i det minste ha er vindu litt åpent?? Han hadde jo mest sannsynlig betalt parkering for en god stund også, så tviler på han planlagte å være borte i 10 minutt Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er nok trolig ting som plutselig tar litt for mye tid ja. Er vel få som med intensjon vil gjøre sånn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hvorfor styra jeg så veldig for å rekke toget i dag, da det likevell var 15 minutter forsinka? ... Tingenes iboende faenskap. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Er det så varmt ute nå da, at det er ubehagelig å sitte i bil uten ac/vindu åpent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Var ikke så veldig varmt ute egentlig, men det var sol og jeg kjente bare hvor varmt det var i min egen bil om jeg ikke hadde vindu oppe. Folk tror ikke på hvor varmt det kan bli i en bil, spesielt ikke med en hund inni. Dessuten er det mye verre for hunder enn for mennesker når de blir overopphetet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Svenskene holder liv i fordommene: http://www.vg.no/rampelys/u2/u2-konsert-i-sverige-avlyst-da-mann-ble-observert-med-pistol-var-politi/a/23528804/ Hvorfor styra jeg så veldig for å rekke toget i dag, da det likevell var 15 minutter forsinka? ... Tingenes iboende faenskap. Jeg har selv en dårlig dag i dag. Da jeg sto på holdeplassen i dag tidlig, ventet jeg i 24 minutter på en trikk som skal gå hvert 10. minutt. I mellomtida gikk vel fire eller fem busser fra holdeplassen noen kvartaler unna. Da jeg hadde mistet håpet og bestemte meg for å gå dit i stedet, da kom trikken likevel, slik at jeg måtte springe to kvartaler tilbake. Senere tok jeg en pause fra jobb for å dra til universitetet. På vei tilbake bestemte bussjåføren seg for å drite i bussholdeplassen min, så jeg etterpå måtte springe i motsatt retning for å rekke tilbake til jobb før kantina stengte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) First world problems >cryinglady.jpg Endret 22. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Vel. Den tredje verden og jeg ville i det minste delt sulten hvis ikke jeg hadde rukket lunsj. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Kollektivtrafikk i Bergen kan være en katastrofe i rushtidene. Har opplevd flere ganger at bussene bare kjører forbi bussholdeplassen jeg står på, fordi det ikke er plass til et menneske til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Det var ikke tilfelle for bussen min i dag. Holdeplassen min er den nest siste på ruta og det var maks 10 passasjerer på bussen. Og hva med de som skal på? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Kollektivtrafikk i Bergen kan være en katastrofe i rushtidene. Har opplevd flere ganger at bussene bare kjører forbi bussholdeplassen jeg står på, fordi det ikke er plass til et menneske til. Heldigvis er den uansett forsinket og neste buss er bare 2 minutter unna? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Isåfall er neste buss som regel også forsinket. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Så tre stk 10-busser etter hverandre en gang. Tror det er rekord. Tviler på at det var ekstra buss, de hadde bare tatt hverandre igjen i rushkaoset. Jaja. Snart køprising. Det løser nok alt! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje. Kanskje eieren hadde akkurat forlatt bilen. Jeg putter vinduene litt ned, da man vet aldri. Man bruker 10 minutter, men i de 10 minuttene så har noen slått inn ruta og fått masse internett points. Endret 22. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Har lyst til å søke jobb som førerprøvesensor, men de krever enten pedagogisk utdanning/erfaring eller utdanning som kjørelærer. Sukk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Kjørerlærerutdanning på Stjørdal i nord-trøndelag Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. september 2015 Del Skrevet 22. september 2015 Hvilken pedagogisk utdanning? trodde det kun var 2 år med trafikklærerhøyskole og eventuelt noe ekstrakurs som gjallt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå