Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Hahha var rett før jeg skulle finne noe å knuse med no kidding

Hunden satt der minst 1,5 timer iallefall da jeg var der, men mest sannsynlig lenger :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Enig

De kan vel i det minste ha er vindu litt åpent?? Han hadde jo mest sannsynlig betalt parkering for en god stund også, så tviler på han planlagte å være borte i 10 minutt :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Var ikke så veldig varmt ute egentlig, men det var sol og jeg kjente bare hvor varmt det var i min egen bil om jeg ikke hadde vindu oppe. Folk tror ikke på hvor varmt det kan bli i en bil, spesielt ikke med en hund inni. Dessuten er det mye verre for hunder enn for mennesker når de blir overopphetet.

Lenke til kommentar

Svenskene holder liv i fordommene: http://www.vg.no/rampelys/u2/u2-konsert-i-sverige-avlyst-da-mann-ble-observert-med-pistol-var-politi/a/23528804/

Hvorfor styra jeg så veldig for å rekke toget i dag, da det likevell var 15 minutter forsinka? ... Tingenes iboende faenskap.

Jeg har selv en dårlig dag i dag. Da jeg sto på holdeplassen i dag tidlig, ventet jeg i 24 minutter på en trikk som skal gå hvert 10. minutt. I mellomtida gikk vel fire eller fem busser fra holdeplassen noen kvartaler unna. Da jeg hadde mistet håpet og bestemte meg for å gå dit i stedet, da kom trikken likevel, slik at jeg måtte springe to kvartaler tilbake.

Senere tok jeg en pause fra jobb for å dra til universitetet. På vei tilbake bestemte bussjåføren seg for å drite i bussholdeplassen min, så jeg etterpå måtte springe i motsatt retning for å rekke tilbake til jobb før kantina stengte.

Lenke til kommentar

Det overrasker meg stadig at det er så mange som faktisk gjør det der og etterlater hund eller unge i bilen i varmen med vinduene lukket. Kanskje de bare har intensjoner om å handle kjapt og bli borte i maks 10 minutter, men uforutsette ting kan alltid skje.

Kanskje eieren hadde akkurat forlatt bilen.

Jeg putter vinduene litt ned, da man vet aldri. Man bruker 10 minutter, men i de 10 minuttene så har noen slått inn ruta og fått masse internett points.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...