darkness| Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Zarac: Tror de fleste jenter i den alderen tar det som et kompliment så lenge du holder deg under 25 år. og du vet at alle jenter er attentionwhores, så du kan være sikker på at hun med undertøyet likte det. Er heller større sjanse for at de andre jentene ble sjalu. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Digger den uff Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Digger den Den er litt catchy, jeg skal innrømme det. Den har gått noen runder på anleggene her hjemme når det har vært fest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Her hjemme er det aldri fest. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Digger den Den er litt catchy, jeg skal innrømme det. Den har gått noen runder på anleggene her hjemme når det har vært fest. Var bra for kanskje 10år siden^^ Slike låter har en tendens til å bli fort gamle.. Endret 20. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Neida. Det er det samme med " ". Blir aldri gammel. Endret 20. september 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Jeg: "Nå hadde det vært deilig å sove litt." Hodet mitt: "Men husker du den gangen du dreit deg ut for fire år siden? La oss tenke litt på det." Det er nok flere som kjenner seg igjen i den. Selv har jeg litt ferskere ting å tenke på nå. Jeg var på jobb i kveld og da jeg snakket med kollegene mine, spurte de om bosituasjonen min, hvorpå jeg fikk spørsmål om de tre jentene jeg bor sammen med er noe bra. Jeg vil jo helst ikke snakke noen ned, så jeg sa "Vel... de kommer i alle..." sa jeg, da det plutselig ikke var nødvendig å si noe mer før de andre visste hvor jeg ville. Heldigvis syntes jentene at det var en veldig "ridderlig" måte å si det på. Og de involverte er ikke kjent for kollegene mine. De kommer i alle? Du var heldig med at de tolket det med "fasonger" på slutten. Endret 20. september 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Zarac: Tror de fleste jenter i den alderen tar det som et kompliment så lenge du holder deg under 25 år. og du vet at alle jenter er attentionwhores, så du kan være sikker på at hun med undertøyet likte det. Er heller større sjanse for at de andre jentene ble sjalu. Så bra. Da var det kanskje ikke bare et kompliment i går da jeg snakket om en skole jeg ikke kunne kommet inn på og en av lederne våre mente at jeg kunne kommet inn på sjarmørkvota. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Holy fuck jeg vil ha snus. Har ikke sjokolade eller tyggis eller pottis heller... Endret 20. september 2015 av multisync Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Jeg har bursdag, spiser snart cupcakes, møtt tegnehanne, spist hotellfrokost og har en personlig slave som masserer meg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Hjemme, faen det var godt å finne en seng nå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. september 2015 Rapporter Del Skrevet 20. september 2015 Jeg har bursdag, spiser snart cupcakes, møtt tegnehanne, spist hotellfrokost og har en personlig slave som masserer meg. Nice. Jeg liker stilen din. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Takk for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Har nettopp tatt min første telefon til politiet ever Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Var det koselig? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Hva skal politiet med telefonen din? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Har nettopp tatt min første telefon til politiet ever Ble stalkeren din hentet? :] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Har nettopp tatt min første telefon til politiet ever I'm intrigued. Tell me more. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Det var "bare" en hund i en vaaarm bil uten noen vinduer oppe var der inne lenge også stakkaren 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2015 Rapporter Del Skrevet 21. september 2015 Du skulle bare vært ninja og most vinduet med knyttneven. Litt kjipt hvis eieren bare var inne i butikken og kjøpte melk og brød da, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå