Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er hva jeg gjør i alle fall. Og nå som jeg endelig har fått internett, slipper jeg også å gå på veggen av ikke å ha noe å gjøre. Jeg ble nemlig ganske rosa i går, såpass at det gjør vondt å ha på seg klær, og det var et helvete å sovne i natt.

Dette til tross for ganske heftig bruk av faktor 50. Spansk sol er sterk. Klarte nesten ikke ete i går kveld. Var svimmel og helt utafor der jeg satt med en nydelig, passe blodig entrecôte med havsalt på. Orka ikke dessert engang, og klarte ikke drikke opp mitt første glass med vin. Foreldra mine lurte på om jeg var sjuk, men jeg tror det bare var solbrentheten, kombinert med abstinensene over ikke å ha hatt internett siden tirsdag morgen. :p

Lenke til kommentar

Annet enn at det er fysisk vondt å lese så er det faktisk innenfor skriftspråket vårt å skrive det.

Er litt på den måten jeg overlever ordene "pandecager" (avføring) og "sne" (fostere) :fun:

Dere som sitter med musikk på øra, prøv dere på Chuck Mangione - Children Of Sanchez

Lenke til kommentar

Jeg skal på jobbtur til Barcelona i november. De fleste snakker om å "finne den første baren med tappetårn på bordet og bli der hele helga."

Jeg: Meh. Det kan dere vel gjøre i Oslo?

Må finne noe annet å gjøre. Sikkert masse å gå rundt og se på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...