Skurupu Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Slutter på jobb 22:00 på fredag. Starter på jobb 05:00 på lørdag. Jaja, jeg får i hvert fall 3 ekstra feriedager for dette slitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 I dag kjennes ut som en av de dagene det beste man kan gjøre er å bare bli sittende i undertøyet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Det er hva jeg gjør i alle fall. Og nå som jeg endelig har fått internett, slipper jeg også å gå på veggen av ikke å ha noe å gjøre. Jeg ble nemlig ganske rosa i går, såpass at det gjør vondt å ha på seg klær, og det var et helvete å sovne i natt. Dette til tross for ganske heftig bruk av faktor 50. Spansk sol er sterk. Klarte nesten ikke ete i går kveld. Var svimmel og helt utafor der jeg satt med en nydelig, passe blodig entrecôte med havsalt på. Orka ikke dessert engang, og klarte ikke drikke opp mitt første glass med vin. Foreldra mine lurte på om jeg var sjuk, men jeg tror det bare var solbrentheten, kombinert med abstinensene over ikke å ha hatt internett siden tirsdag morgen. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Sjur, det er fortsatt den samme sola. Tjoho, en halvtime til en skal hjem for å pakke sekken og gjøre seg klar til å tilbringe hele helga utendørs. Fy søder det skal bli godt å komme seg ut av betongjunglen og kontormonotoniet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2015 Forfatter Del Skrevet 17. september 2015 Jeg satt og så over kandidatlista til Feministisk Initativ. Skal ikke de være for likestilling? Kun tre av seksten kandidater var menn. Og to av de var helt nederst på lista. Dette synes jeg var dårlig altså! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Er det skynet norway eller alle de UTALLIGE skrivefeilene på skiltet du ser? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Er det skynet norway eller alle de UTALLIGE skrivefeilene på skiltet du ser?Du har problemer med å telle til null? Sånn siden det er egennavn, og derfor kan være hva de vil i følge språkrådet? :---D 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Kringsjå Fysi Oterapaut.. Elpnanering as.. Endret 17. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Annet enn at det er fysisk vondt å lese så er det faktisk innenfor skriftspråket vårt å skrive det. Er litt på den måten jeg overlever ordene "pandecager" (avføring) og "sne" (fostere) Dere som sitter med musikk på øra, prøv dere på Chuck Mangione - Children Of Sanchez Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Elpnanering as.. ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hmm, lurer på om jeg har fått solstikk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hva søder er en "fysi oter"? Jeg håper det er en oter i legefrakk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 https://www.youtube.com/watch?v=wpgkRYeBoKw 45 år siden i dag......... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Om jeg hører ordet prosedyre en gang til så spyr jeg... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Ehh, nesten. Bare litt oppgulp. 8 lange timer til jeg reiser ut i den store mørke skogen, hvordan kan jeg få tida til å gå? Og hvordan har dere det ellers i dag? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Mmm...kaffi. Hva skal du i skauen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 I dag blir det tur i romersk amfi, om jeg har flaks. Alt kommer an på hvor vondt det gjør å bevege seg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Jeg skal på jobbtur til Barcelona i november. De fleste snakker om å "finne den første baren med tappetårn på bordet og bli der hele helga." Jeg: Meh. Det kan dere vel gjøre i Oslo? Må finne noe annet å gjøre. Sikkert masse å gå rundt og se på. Endret 18. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå