KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Sliter med å sove, og sliter med å våkne. Problemet med å våkne er verst, selv om jeg har sovet 9 timer per natt siste uka. Tør omtrent ikke å ha viktige avtaler om morran. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Man kan iallfall trøste seg med det, at jo mer man sover jo gamlere kan man regne med å bli. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 I så fall kommer jeg til å dø veldig ung. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Ny tråd igjen? Endret 3. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Den gamle ble visst for lang til å søke i. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Man kan iallfall trøste seg med det, at jo mer man sover jo gamlere kan man regne med å bli.Det stemmer nok ikke. For mye søvn er dokumentert å ha en negativ effekt på helsen. Det er relatert til hjerteproblemer, bl.a. Det er ikke bra med for mye eller for lite. Som med alt annet må det være balansert. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Første gang jeg logget inn siden 22. mai 2015 - 23:18. Og alt er forandret. Endret 3. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 L4r5 stengte den forrige for et par dager siden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Oh well, har alle en fin dag? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Oh well, har alle en fin dag? Ja, så langt. Fallout 4 traileren kom også ut, ser ganske bra ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Oh well, har alle en fin dag? Sånn passe. Nervene er ikke helt på plass pga. lite søvn i natt, men ellers greit. Tenkte meg ut en tur etterpå. Ny tråd igjen?Igjen? Er vel åtte år siden den forrige blei oppretta. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) 7 timer, ja det passer ganske bra det. Endret 23. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Oh well, har alle en fin dag? Sånn passe. Nervene er ikke helt på plass pga. lite søvn i natt, men ellers greit. Tenkte meg ut en tur etterpå. Ny tråd igjen?Igjen? Er vel åtte år siden den forrige blei oppretta. Ja, det er jo ingenting hvis man lever i all evighet. Jeg er en vampyr skjønner du *løper fra en horde med jenter* Nerver, ja. Er bare å gi faen i det, og bare dure på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Oh well, har alle en fin dag? Sånn passe. Nervene er ikke helt på plass pga. lite søvn i natt, men ellers greit. Tenkte meg ut en tur etterpå. Ny tråd igjen?Igjen? Er vel åtte år siden den forrige blei oppretta. Gå ut en tur ja Klarner hodet mitt, så lenge jeg er alene og ikke stresser med å møte venner og "ta en pils" og sånt. Bare rusle rundt i byen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Ja, det er jo ingenting hvis man lever i all evighet. Jeg er en vampyr skjønner du *løper fra en horde med jenter*Glitrer du i sollys? Nerver, ja. Er bare å gi faen i det, og bare dure på.Prøver. Satser på å drikke dem vekk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Er jo bare å bo i spania mesteparten av tiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ja, det er jo ingenting hvis man lever i all evighet. Jeg er en vampyr skjønner du *løper fra en horde med jenter*Glitrer du i sollys? Nerver, ja. Er bare å gi faen i det, og bare dure på.Prøver. Satser på å drikke dem vekk. Alkohol er forjævlig, bruk noe naturlig. I'm sparklin', and you know it beaach Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Gå ut en tur ja Klarner hodet mitt, så lenge jeg er alene og ikke stresser med å møte venner og "ta en pils" og sånt. Bare rusle rundt i byen. Jeg mente "ut" som i "ut og ta noen pils". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Alkohol er forjævlig, bruk noe naturlig.Opium? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Noen som har noen tips til å få i gang kroppen? Følt meg helt dødssliten siden i går og har null energi til overs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå