L4r5 Skrevet 15. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Liker ikke hvordan dette utvikler seg Liker du ikke litt gladsadisme i hverdagen? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 skaff deg en løpeapp og en fast runde Pessi, det er mye gøyere. Og sist men ikke minst: ALDRI stopp, uansett, stopper du så stilner du, jobb heller sakte, men aldri stopp, aldri Lettere sagt enn gjort for noen. Jeg jogger veldig lite. Hver gang jeg prøver å jogge, MÅ jeg stoppe etter en stund. Jeg kan ikke løpe f.eks. 500 meter i strekk. Det er bare helt umulig. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 skaff deg en løpeapp og en fast runde Pessi, det er mye gøyere. Og sist men ikke minst: ALDRI stopp, uansett, stopper du så stilner du, jobb heller sakte, men aldri stopp, aldri Lettere sagt enn gjort for noen. Jeg jogger veldig lite. Hver gang jeg prøver å jogge, MÅ jeg stoppe etter en stund. Jeg kan ikke løpe f.eks. 500 meter i strekk. Det er bare helt umulig. hva om du løper senere, småjobber 500 meter? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Hvor? Roll og Rock! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 Liker ikke hvordan dette utvikler seg Liker du ikke litt gladsadisme i hverdagen? Det høres ut som noe i min gate. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 God tur Catkin, hva skal du ned til amerika å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 (endret) 666! Endret 15. september 2015 av Gjest Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2015 Rapporter Del Skrevet 15. september 2015 God tur Catkin, hva skal du ned til amerika å gjøre? Jobb, faktisk. Livet er uforutsigbart, altså. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 hva om du løper senere, småjobber 500 meter? Jeg kan ikke løpe senere. Jogging er like hardt, uansett hvilken hastighet jeg har. Det er en såkalt høyintensitetstrening, og det har jeg verken kondis eller rygg eller klær til. Når jeg er ute på treningstur, går jeg heller veldig fort, og velger ruter med mange oppoverbakker. Det får holde. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Jogge gjør man innendørs, ute går en med sekk. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 jaja føler jeg snart går tom for internett og surfe på , arbeidsledig begynner og bli kjedelig nå hva om du løper senere, småjobber 500 meter? Jeg kan ikke løpe senere. Jogging er like hardt, uansett hvilken hastighet jeg har. Det er en såkalt høyintensitetstrening, og det har jeg verken kondis eller rygg eller klær til. Når jeg er ute på treningstur, går jeg heller veldig fort, og velger ruter med mange oppoverbakker. Det får holde. begynn i det små , klarer du og jogge 100 meter så gjør du det , så går du til du har hvilt deg litt , så tar du litt jogging igjen , så har du som mål og klare og jogge noen få meter lenger neste uke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 jaja føler jeg snart går tom for internett og surfe på , arbeidsledig begynner og bli kjedelig nåStumbleUpon kan være redningen din. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 jaja føler jeg snart går tom for internett og surfe på , arbeidsledig begynner og bli kjedelig nåStumbleUpon kan være redningen din. tja , brukte for noen år siden og syntes ikke jeg fikk opp så mye kule ting Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Noen som vet hvordan dette funker? Bestilte noe på eBay og sporing ser sånn ut.Har vært likt siden den 9. og ser ikke ut til å komme lenger.Ringte posten i dag, de hadde ikke peiling på de sporings nummrene. Hva betyr "PNODER" ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 "Awaiting pickup" må bety at du kan gå og plukke den opp. PNODER må være en feil. PNodeR = pointer to right node i en trestruktur. Dette er altså noe i programmet som skal vise trackingen som har gått galt. Eller NODER = No Delivery Error. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. september 2015 Rapporter Del Skrevet 16. september 2015 Kan noen skyte meg. Jeg orker ikke tanken på at jeg har fått Love Me Harder på hjernen Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Søker noen som kan løpe etter meg med pisk tast 222 Er ikke noe morsomt med mindre jeg kan løpe etter deg. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Aldri meir prokrastinering. Har arbeidd som ein gud siste døgnet for å gjere unna alt eg har utsatt på heimeeksamen i ei veke. Godt å endelig vere i mål. Men kva gjer eg no? Sove? Stappfull i koffein. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Du kommer til å gjøre nøyaktig det samme neste gang..og resten av livet også. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2015 Rapporter Del Skrevet 17. september 2015 Rett og slett prokrastinere avgjørelsen om å slutte å prokrastinere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå