*F* Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 jasså, er det den jenta som er tilbake Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Noen som blir med på tur, heh Trodde nesten du var omkommet i militæret... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 jasså, er det den jenta som er tilbake haha, eek. Noen som blir med på tur, heh Trodde nesten du var omkommet i militæret... Jeg gjorde kindof det altså, haha. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg kan ta de, sitte og være crazy catlady alene på julaften her i byn. Så slipper jeg å få magesår av å prøve å finne ut hvor det er greit å oppholde seg i jula. Ok. Hvor skal de leveres? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Ny fjellsykkel! Tysk inginørkunst <3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 God dag, noe action her? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 lesedag, hih <3 noen som er gode med photoshop her forresten? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 åhjoooda det var det, fixed it. thnx boo <3 okai, noen som er gode i cellebiologi, proteinsyntesen, aksjonspotensialet, nervesystemet og blodsirkulasjon her? fordi er like før jeg hopper ut av vinduet pga mangel på anatomikunnskap her.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Anatomi? Studerte det ganske mye da jeg var yngre... Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 serr, nice. forbered dere på titusen spm om det utover dagen *lesebriller på* Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kjedelig kveld. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kjedelig kveld. Skru på TV2 da vel og se på "Valgnatt" Kvelden blir bare kjedelig om du gjør den kjedelig! Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kjedelig kveld. Skru på TV2 da vel og se på "Valgnatt" Kvelden blir bare kjedelig om du gjør den kjedelig! Orker ikke TV PGA alle reklamene. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Hvem bryr seg om valget? Alle politikere snakker kun dritt, når partiet endelig havner i regjering så priorteres helt andre ting enn det som partiet la vekt på under valget. Skjer gang på gang at folk bruker unødvenig mye tid og energi på se debattene, handle jo kun om hvem som lover mest og hvem som kan snakke best for seg. Viser jo gang på gang at partiene bedrar velgerne når di først havner i regjering. Er ikke redd for å si at jeg gir blankle f**** i valget. Endret 14. september 2015 av SpongeFrog 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Kjedelig kveld. Skru på TV2 da vel og se på "Valgnatt" Kvelden blir bare kjedelig om du gjør den kjedelig! Orker ikke TV PGA alle reklamene. Reklame er fæle greier, men de aller fleste dekodere har jo muligheten for å pause. Til og med CD's billigste dekoder kan dette om du kobler til en harddisk. Jeg pleier ofte å pause i begynnelsen av et program mens jeg gjør noe annet fornuftig, så går jeg tilbake til TV'en når jeg ligger langt nok bak til å spole over ett par reklame pauser. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Nettopp sett førpremiere på Dag sesong 4. Du verden for ein serie! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Mens jeg holder meg til NRK, hvor det ikke er reklame. Kan også melde om god pizza på en eller annen tilfeldig restaurant i Barcelona. Fikk et "beist" med tomatfileter (i stedet for saus), kjøttdeig, bøffelmozzarella, parmesan, pepperoni, og grønn chili, samt klarte å "feilbestille" en liter cerveza (ukjent merke, sikkert Estrella Damm). Så nå er jeg mett, og leser at Pensjonistpartiet gjør det bra i Orkdal. Akkurat som jeg håpte på, da jeg gav dem min stemme på forhand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå