Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem bryr seg om valget?

Alle politikere snakker kun dritt, når partiet endelig havner i regjering så priorteres helt andre ting enn det som partiet la vekt på under valget.

Skjer gang på gang at folk bruker unødvenig mye tid og energi på se debattene, handle jo kun om hvem som lover mest og hvem som kan snakke best for seg.

Viser jo gang på gang at partiene bedrar velgerne når di først havner i regjering.

Er ikke redd for å si at jeg gir blankle f**** i valget.

Endret av SpongeFrog
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjedelig kveld.

Skru på TV2 da vel og se på "Valgnatt" :)

Kvelden blir bare kjedelig om du gjør den kjedelig! ;)

Orker ikke TV PGA alle reklamene.

Reklame er fæle greier, men de aller fleste dekodere har jo muligheten for å pause. Til og med CD's billigste dekoder kan dette om du kobler til en harddisk. Jeg pleier ofte å pause i begynnelsen av et program mens jeg gjør noe annet fornuftig, så går jeg tilbake til TV'en når jeg ligger langt nok bak til å spole over ett par reklame pauser. 

Lenke til kommentar

Mens jeg holder meg til NRK, hvor det ikke er reklame.

Kan også melde om god pizza på en eller annen tilfeldig restaurant i Barcelona. Fikk et "beist" med tomatfileter (i stedet for saus), kjøttdeig, bøffelmozzarella, parmesan, pepperoni, og grønn chili, samt klarte å "feilbestille" en liter cerveza (ukjent merke, sikkert Estrella Damm). Så nå er jeg mett, og leser at Pensjonistpartiet gjør det bra i Orkdal. Akkurat som jeg håpte på, da jeg gav dem min stemme på forhand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...