Kea Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Jeg må ringe legekontoret og avlyse timen i dag. Ironisk nok fordi jeg er for dårlig til å dra dit. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Fikk en sms om dette her i dag. Biobalance. Har andre fått det? Vet ikke hvor det kom fra står bare "informasjon" og ingenting nummer. Har aldri vært borti det og hørt om det før. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Hårprøve er bløff. Den siden og det firmaet er ren svindel. At de har logen til St. Olavs Hospital er helt sikkert ikke godkjent av dem. Tips Forbrukerombudet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Matintoleranse er vel også bare bull Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Matintoleranse er vel også bare bull Nei. Men det er magen som er intolerant, ikke håret. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 I dag fant jeg ut at min far ble slått ned og ranet i går. Han ringte fra sykehuset i dag. Mannen er 74 år gammel og ustø til beins, hva slags slim gjør slikt?! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Forferdelig at sånt skjer. Håper det gå bra med han, og at de finner kjeltringene. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) I dag fant jeg ut at min far ble slått ned og ranet i går. Han ringte fra sykehuset i dag. Mannen er 74 år gammel og ustø til beins, hva slags slim gjør slikt?! De som vil ha enkle penger. men da skal man dra til hytta. Endret 12. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 hva slags slim gjør slikt?! Ikke Da-typen iallefall! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Hva er et annet ord for henføre? "Vekstregnskapet (growth accounting) viser hvordan veksten i BNP kan henføres til ulike vekstfaktorer". Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Trodde det var god ide og dra på hyttetur, alene, langt inni svarteste skogen. Ugg.. glem alle horrofilmer, glem alle horrorfilmer, glem alle horrorfilmer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Hello, mine venner Trenger barnevakt til neste helg, har 2 nydelige tvillinger. Noen av dere som har tid til å passe på disse to? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Passe to 47 år gamle tvillinger? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Passe to 47 år gamle tvillinger? Haha!!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Om Jarmo kan, kan jeg. Trenger og vakt til to søte to år gamle jenter i jula. Riktignok katter. Som gjør dem enda søtere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Jeg kan ta de, sitte og være crazy catlady alene på julaften her i byn. Så slipper jeg å få magesår av å prøve å finne ut hvor det er greit å oppholde seg i jula. Endret 12. september 2015 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Så langt ganske greit i Barcelona. Kom frem til leiligheten kvart på elleve, sto og venta på fyren som kom med nøklene. Gikk opp med bagasjen, gikk ut og spiste på cafeen rett nedenfor (helt grei quiche, og Spania er fortsatt det eneste stedet hvor jeg kan få Izadi Crianza, da Norge bare har Izadi Reserva (Spania har på sin side ikke Reserva). Så ut og se oss litt rundt, før pappa og jeg endte opp på Obama British American Gastropub, med maksimalistisk innredning fra Zulu, Rhodesia, Zimbabwe osv. Store portrett av engelske koloniherrer, spyd og skjold, fotografier av toppløse, afrikanske damer m.m. Også det stedet i Barcelona med best Guinness på fat, ifg. Swarm og Google, men jeg var så mett fra før av, at jeg bare tok en Stella. Og så ble vi sittende å jabbe med en fyr fra Dakar. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Hello, mine venner Trenger barnevakt til neste helg, har 2 nydelige tvillinger. Noen av dere som har tid til å passe på disse to? Barnevakt av to nydelig små tvillingjenter? Ikke noe problem, Onkel Geir fikser biffen! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Hei hei, fillijokkus hei, fillijokkus jokkus hei! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Noen som blir med på tur, heh 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå