Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Flott vær her også, og av den grunn brukte jeg dobbelt så lang tid til jobb som jeg vanligvis pleier å gjøre. Stoppa og lukta på blomster, satte meg ned på en huske (og fant ut at jeg var blitt for bred over ræven til å sitte komfortabelt, siden sist jeg prøvde - for en ti - tolv år siden), og bare sosa rundt, egentlig.

Livet ditt er et stykke barne-TV.

Og det er alt jeg ber om. Barne-TV fra den tiden det var brukbart, det vil si i forrige årtusen, sånn omtrent før 1994

e: Det er en overdrivelse å si at det stinker etter å ha spist bønner. Jeg har aldri blitt uggen / gassfylt av å spise bønner, og jeg har spist veldig mye av det de siste 14 åra. Det samme gjelder erter.

Når jeg har spist erter, flesk og bønner på boks så har jeg hatt sure oppstøt og fjerta som en tornado.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestevenninna mi på jobb er vegetarianer, hu har begynt å fore meg med sånn mat også. Jeg er altetende og gidder ikke mase på henne.  Det smaker jo godt og er bedre enn brødskiver med leverpostei til lunsj.

Hver gang jeg har spist en eller anna vegetarrett blir jeg så full av gass at jeg fiser et døgn etter på. What to do..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skremmern : Han Rasmus Hansson , han like e itj......kanskje man ska ta å skrem'n litt :D

Går itj an å kose sæ litt i Norge uten å bli ruinert og det e på grunn av sånne som han > : (

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Alt er blitt så politisk korrekt i disse dager , kan ikke drive gjøn med folk lenger......Kirkvaag hadde blitt skuffa ;)

"Hver gang jeg har spist en eller anna vegetarrett blir jeg så full av gass at jeg fiser et døgn etter på. What to do"

Hitler var vegetarianer , det sier jo sitt....humrer

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ble OJ dømt for flaggbrenninga på Torsdagsklubben ?

Å skremme er det samme som å si kødde med noen , det er ingen drapstrussel.

Dessuten er det parodi på Skremmern , det er ikke ment å være seriøst i det hele tatt ;) 

Hadde man derimot trua en person med våpen , det hadde blitt en helt annen sak.

Lei av slike formyndere som Hansson som henger seg opp i hva man skal spise , ta ansvar selv osv.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...