00034343 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Flott vær her også, og av den grunn brukte jeg dobbelt så lang tid til jobb som jeg vanligvis pleier å gjøre. Stoppa og lukta på blomster, satte meg ned på en huske (og fant ut at jeg var blitt for bred over ræven til å sitte komfortabelt, siden sist jeg prøvde - for en ti - tolv år siden), og bare sosa rundt, egentlig. Livet ditt er et stykke barne-TV. Og det er alt jeg ber om. Barne-TV fra den tiden det var brukbart, det vil si i forrige årtusen, sånn omtrent før 1994 e: Det er en overdrivelse å si at det stinker etter å ha spist bønner. Jeg har aldri blitt uggen / gassfylt av å spise bønner, og jeg har spist veldig mye av det de siste 14 åra. Det samme gjelder erter. Når jeg har spist erter, flesk og bønner på boks så har jeg hatt sure oppstøt og fjerta som en tornado. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Ikke jeg. Jeg begynte å spise bønner for femten år siden, og har aldri hatt problem med verken sure oppstøt eller avgasser, som følge av bønnene eller ertene jeg har hivd i meg opp gjennom åra. Ertesupper, ertestuing, eller bare hermetiske erter i lake. Går helt greit. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Ja, men jeg mente den der på boks. Fjerter som faen av bønner, da. Endret 10. september 2015 av Dr.Jones Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Ja, jeg har spist den også, uten å få problemer. Og hermetiske hvite bønner i tomatsaus til 4 kr boksen, var mer eller mindre det jeg levde på de fire årene jeg studerte. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Akk, nå fikk jeg lyst til å reise ut i skauen og varme opp noen tomatbønner og bacon Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Sitter på jobb og flytter papirer, jeg skulle blitt skogvokter med egen tømmerhytte Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Er lei meg forat det er fin vær igjen. Har så masse jeg skulle gjort inne, men føler jeg presses ut pga været. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Bestevenninna mi på jobb er vegetarianer, hu har begynt å fore meg med sånn mat også. Jeg er altetende og gidder ikke mase på henne. Det smaker jo godt og er bedre enn brødskiver med leverpostei til lunsj. Hver gang jeg har spist en eller anna vegetarrett blir jeg så full av gass at jeg fiser et døgn etter på. What to do.. Endret 10. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2015 Forfatter Del Skrevet 10. september 2015 Spis det hver dag, eller nesten hver dag, så venner kroppen seg til det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Idag blir det vegetarkjøttboller. Jeg gremmes av tanken på all prompingen i hele kveld og natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Skremmern : Han Rasmus Hansson , han like e itj......kanskje man ska ta å skrem'n litt Går itj an å kose sæ litt i Norge uten å bli ruinert og det e på grunn av sånne som han > : ( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Hadde du bodd i USA hadde FBI kommet på døra 10 minutter etter dette innlegget og arrestert deg for trusler. Og muligens terrorisme. Endret 10. september 2015 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Alt er blitt så politisk korrekt i disse dager , kan ikke drive gjøn med folk lenger......Kirkvaag hadde blitt skuffa "Hver gang jeg har spist en eller anna vegetarrett blir jeg så full av gass at jeg fiser et døgn etter på. What to do" Hitler var vegetarianer , det sier jo sitt....humrer Endret 10. september 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Tydeligvis ikke, håper politiet ler han langt opp i trynet og sier snakkas. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Ja, han snurrer nok i grava. Det er for øvrig mye rart man skal lese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Ble OJ dømt for flaggbrenninga på Torsdagsklubben ? Å skremme er det samme som å si kødde med noen , det er ingen drapstrussel. Dessuten er det parodi på Skremmern , det er ikke ment å være seriøst i det hele tatt Hadde man derimot trua en person med våpen , det hadde blitt en helt annen sak. Lei av slike formyndere som Hansson som henger seg opp i hva man skal spise , ta ansvar selv osv. Endret 10. september 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Heimeeksamen jippi ja ja jippi jippi ja Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) Sitter på jobb og flytter papirer, jeg skulle blitt skogvokter med egen tømmerhytte Jeg elsker å være i skogen. where nobody can hear you scream Jeg skal få presset inn flere turer, drar i morgen igjen til skauen. Endret 11. september 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå