Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvforklarende.

Fordi det er ulovlig å røyke bønne?

Fordi det er Gud/Allah/Det store Spaghettimonsteret man skal gi bønnene sine til?

Fordi hu kan så dem i hagen slik at det vokser opp en kjempebønnestengel som når helt opp til en ond kjempe i et slott?

Hvem er det i bildet ditt? Din unge?

Yup. Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er selvforklarende.

Fordi det er ulovlig å røyke bønne?

Fordi det er Gud/Allah/Det store Spaghettimonsteret man skal gi bønnene sine til?

Fordi hu kan så dem i hagen slik at det vokser opp en kjempebønnestengel som når helt opp til en ond kjempe i et slott?

Hvem er det i bildet ditt? Din unge?

Yup.

Fordi det stinker når man spiser bønner.

Kult, grattis.

Mente du bønner som i dop?

Endret av Dr.Jones
Lenke til kommentar

Fordi det stinker når man spiser bønner.

Bare når de kommer ut igjen. Og jeg fjerter minst like mye under dyna som det hu gjør. Så tror det går opp i opp der. 

Mente du bønner som i dop?

Hvis du sikter henvisningen min om å røyke bønne så, ja, da siktet jeg til å røyke de delta-9-tetrahydrocannabinol-rike trikomene fra cannabisplanten.

Hvis du sikter til mitt originale innlegg så var det vanlige tomatbønner kjøpt på Rimi jeg snakket om.

Lenke til kommentar

Flott vær her også, og av den grunn brukte jeg dobbelt så lang tid til jobb som jeg vanligvis pleier å gjøre. Stoppa og lukta på blomster, satte meg ned på en huske (og fant ut at jeg var blitt for bred over ræven til å sitte komfortabelt, siden sist jeg prøvde - for en ti - tolv år siden), og bare sosa rundt, egentlig.

Livet ditt er et stykke barne-TV.

Og det er alt jeg ber om. Barne-TV fra den tiden det var brukbart, det vil si i forrige årtusen, sånn omtrent før 1994

e: Det er en overdrivelse å si at det stinker etter å ha spist bønner. Jeg har aldri blitt uggen / gassfylt av å spise bønner, og jeg har spist veldig mye av det de siste 14 åra. Det samme gjelder erter.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...