L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Så, hva gjør dere i dag? Har akkurat laga frokost til kjerringa. Egg, bacon og tomatbønner. Nå leiter jeg etter motivasjonen til å dra meg ut døra og gjøre ett eller annet utenom å slite ut sofaen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Jeg er på vei til jobb Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Så, hva gjør dere i dag? Har akkurat laga frokost til kjerringa. Egg, bacon og tomatbønner. Nå leiter jeg etter motivasjonen til å dra meg ut døra og gjøre ett eller annet utenom å slite ut sofaen. Du må ikke gi bønner til dama. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Du må ikke gi bønner til dama.Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Du må ikke gi bønner til dama.Hvorfor ikke? Det er selvforklarende. Hvem er det i bildet ditt? Din unge? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Det er selvforklarende. Fordi det er ulovlig å røyke bønne? Fordi det er Gud/Allah/Det store Spaghettimonsteret man skal gi bønnene sine til? Fordi hu kan så dem i hagen slik at det vokser opp en kjempebønnestengel som når helt opp til en ond kjempe i et slott? Hvem er det i bildet ditt? Din unge?Yup. Endret 9. september 2015 av L4r5 2 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Det er selvforklarende. Fordi det er ulovlig å røyke bønne?Fordi det er Gud/Allah/Det store Spaghettimonsteret man skal gi bønnene sine til? Fordi hu kan så dem i hagen slik at det vokser opp en kjempebønnestengel som når helt opp til en ond kjempe i et slott? Hvem er det i bildet ditt? Din unge?Yup. Fordi det stinker når man spiser bønner. Kult, grattis. Mente du bønner som i dop? Endret 9. september 2015 av Dr.Jones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Fordi det stinker når man spiser bønner.Bare når de kommer ut igjen. Og jeg fjerter minst like mye under dyna som det hu gjør. Så tror det går opp i opp der. Mente du bønner som i dop?Hvis du sikter henvisningen min om å røyke bønne så, ja, da siktet jeg til å røyke de delta-9-tetrahydrocannabinol-rike trikomene fra cannabisplanten. Hvis du sikter til mitt originale innlegg så var det vanlige tomatbønner kjøpt på Rimi jeg snakket om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Flott vær her også, og av den grunn brukte jeg dobbelt så lang tid til jobb som jeg vanligvis pleier å gjøre. Stoppa og lukta på blomster, satte meg ned på en huske (og fant ut at jeg var blitt for bred over ræven til å sitte komfortabelt, siden sist jeg prøvde - for en ti - tolv år siden), og bare sosa rundt, egentlig. Livet ditt er et stykke barne-TV. Og det er alt jeg ber om. Barne-TV fra den tiden det var brukbart, det vil si i forrige årtusen, sånn omtrent før 1994 e: Det er en overdrivelse å si at det stinker etter å ha spist bønner. Jeg har aldri blitt uggen / gassfylt av å spise bønner, og jeg har spist veldig mye av det de siste 14 åra. Det samme gjelder erter. Endret 9. september 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Fineste bilde jeg har sett med en statsmnister Erna og Erna Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Så trett man blir av å lese det samme politiske svadaet, med de samme unødvendige, grammatiske feilene i hvert eneste leserbrev. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Veldig, veldig, veldig nikotinsugen. Så ikke helt på topp med andre ord.Og der gav jeg etter. Svakt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Det har skorsteinen på jobb gjort også. I forrige uke, var han 200 dager fri fra sin daglige pakke med rød 3, og i dag kom han inn og stinka røyk igjen, og med tobakkspakka i skjortelomma. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Bare to dager her da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Bare to dager her da. To dager til neste gang da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 To dager til neste gang da?Satser på at det blir mer, men vi får se. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Bedre med en sigg eller pris annenhver dag enn... oftere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Har ikke lunger lengre til å røyke. Periode/festrøyker men faen...har IKKE lunger til å røyke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Selv er jeg en lykkelig damper, og er fornøyd med det. Noen laster må man da ha, og nå som jeg nesten ikke får i meg koffein eller alkohol mer, er en liten dose nikotin om dagen, en god ting. Blir så avslappet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå