Datasmurf Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Er det så kaldt sørafor? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Var 3 varme da jeg dro på jobb klokka 7 i dag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 I Oslo i dag er det skikkelig fint vær. Deilig å slippe paraplyen endelig Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Er det så kaldt sørafor? Tja, første natta med frost men grei tempratur så snart sola titter fram. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Er det så kaldt sørafor? Tja, første natta med frost men grei tempratur så snart sola titter fram. Vel, da er det bare å vente på Indian summer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Apropos pedo , har truffet Melrose-pedoen spilt av Monte Markham...han ødela bryllupet til Alison & Billy , sånn er det bare ja Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Ååå jeg får ikke sove Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 God morgen, alle sammen. Hvordan har vi det i dag? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Vondt. Trøtt og uggen i formen. Du da? Edit: Enten kommafeil, eller formen er trøtt. Du bestemmer. Endret 9. september 2015 av j-- Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Meget bra, sitter å nyter en kopp kaffe i det jeg sitter forgjeves å venter på svar fra ei jente om hun er med på en tur i skauen. Er stille og rolig på arbeidet i dag og det er hel greit. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 I can't catch a break. Hvis ikke jeg har dundrende hodepine, er kvalm eller har vondt i lasagnen, så har jeg vondt i ryggen. Våknet i dag, og bare "yay, null hodepine eller kvalme!" *stå opp av senga* "Ååårrgghhhauuuu!". Det får være nok syting i dag. Fint vær vi har nå. Sol og greier. Må ha havnet på en annen planet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Overraskende bra vær her også, flott vær til å sitte på jobb såklart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 God morgen, alle sammen. Hvordan har vi det i dag? Veldig, veldig, veldig nikotinsugen. Så ikke helt på topp med andre ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott vær her også, og av den grunn brukte jeg dobbelt så lang tid til jobb som jeg vanligvis pleier å gjøre. Stoppa og lukta på blomster, satte meg ned på en huske (og fant ut at jeg var blitt for bred over ræven til å sitte komfortabelt, siden sist jeg prøvde - for en ti - tolv år siden), og bare sosa rundt, egentlig. Så nå er det å sitte på jobb, høre på Led Zeppelin, korrekturlese og publisere politiske leserinnlegg, samt lese tegneserier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Flott vær her også, og av den grunn brukte jeg dobbelt så lang tid til jobb som jeg vanligvis pleier å gjøre. Stoppa og lukta på blomster, satte meg ned på en huske (og fant ut at jeg var blitt for bred over ræven til å sitte komfortabelt, siden sist jeg prøvde - for en ti - tolv år siden), og bare sosa rundt, egentlig. Livet ditt er et stykke barne-TV. 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Tidlig 80-talls barnetv 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Så dette er en slags spamtråd? Hvor man kan skrive hva man vil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. september 2015 Forfatter Del Skrevet 9. september 2015 Flott vær her også, og av den grunn brukte jeg dobbelt så lang tid til jobb som jeg vanligvis pleier å gjøre. Stoppa og lukta på blomster, satte meg ned på en huske (og fant ut at jeg var blitt for bred over ræven til å sitte komfortabelt, siden sist jeg prøvde - for en ti - tolv år siden), og bare sosa rundt, egentlig. Livet ditt er et stykke barne-TV. Ispedd en lett syretripp. Så dette er en slags spamtråd? Hvor man kan skrive hva man vil? Nja... Det er en sosial chattetråd der takhøyden er stor. Men du kan ikke poste hva du vil. Forumets retningslinjer gjelder fortsatt. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Så dette er en slags spamtråd? Hvor man kan skrive hva man vil? Nja... Det er en sosial chattetråd der takhøyden er stor. Men du kan ikke poste hva du vil. Forumets retningslinjer gjelder fortsatt. Jeg mente innenfor retiningslinjene, beklager for at jeg ikke spesifiserte. Slapp av, jeg har lest retninglinjene. Endret 9. september 2015 av Dr.Jones Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 (endret) Så, hva gjør dere i dag? Jeg ser på "Aliens on the moon: The truth exposed" Endret 9. september 2015 av Dr.Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå