Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 På utenlandske selgere får jeg deg enten i postkassen, eller hentelapp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) På utenlandske selgere får jeg deg enten i postkassen, eller hentelapp. Jeg også. Tror det er normalt. Hvis det er for stor til postkassa legger de hentelapp. Sikkert samme for private.sendinger. Endret 4. september 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Men hvordan skal de få lappen ned i kassa, når den er full? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Men hvordan skal de få lappen ned i kassa, når den er full? Går ut fra at dette ikke var et seriøst spørsmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Hvis kassa er full dagen etterpå så sjekker sikkert noen om personen er dau eller noe Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Men hvordan skal de få lappen ned i kassa, når den er full? Har opplevd å se den limt på utsida. "post hentes på lokalt kontor pga postkasse" Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Om du er ein grådig dårleg rappar kan du t.d. melde deg på Norske Talenter. Då sender Mixmaster Mia Gundersen deg vidare og seier du er ein veldig god rappar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Og DDE-Bjarne raise your hands in da air like you just dont care Endret 4. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Er grillet kylling og brød med smør en godkjent middagsrett? Kjør debatt! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Du mangler litt grønnsaker. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Du mangler litt grønnsaker.Mem det er ikke selve retten. Du sier vel ikke: "mmm har så lyst på burger og grønnsaker!". Nei, du sier bare burger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2015 Forfatter Del Skrevet 5. september 2015 Er grillet kylling og brød med smør en godkjent middagsrett? Kjør debatt!Heller loff enn brød inntil. Men det hadde funka med bare grilla kylling og potetgull også. Ta to flak med potetgull og legg litt kylling mellom og kall det kyllingburger. Gjenta til det er tomt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Er grillet kylling og brød med smør en godkjent middagsrett? Kjør debatt!Nei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Nei det er vel ikke det. but who cares mat er mat. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Fisk er fisk og kjøtt er mat. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 10 grader, yr, og lett bris. Noen vil kanskje si at det er alt for kaldt for shorts, men ikke denna karen. Dessuten er det alt for tidlig for å begynne med bukse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Det samme mener en kar på jobb. Kjører moped til jobb i kortbukse i regnet tilogmed Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Det gjorde jeg også, så lenge jeg hadde en fungerende scooter. Begynte å kjøre med bukse i det jeg oppdaga at leggene var blå og jeg måtte massere liv i dem for å komme meg opp trappa til kontoret. Regner med det blir å skifte til bukse ila. slutten av september / starten av oktober, det er vanligvis da det begynner, men hvem vet hva som skjer temperaturmessig. I alle fall ikke meteorologene. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Måtte skrape vinduene på bilen i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå