Datasmurf Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Selv er helgen min lagt opp slik: Mat, gaming, lesing, høre på musikk, sove. Det er ikke noe forskjell fra hverdagen - bortsett fra at det ikke er noe jobb i helgen, og det passer meg utmerket, siden jeg har hatt mindre og mindre å gjøre på jobb, og det får være grenser for hvor mange timer jeg bare skal sitte i en stol med hodetelefoner på, og ikke gjøre noe som helst, annet enn å spørre sjefene mine om de har noe jeg kan gjøre, det trenger ikke være relevant engang, bare gi meg noe å gjøre! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Sitter på jobb og prøver å finne ut hvorfor en kollega som har oppgradert til Win 10 ikke kommer inn. Aldri rørt det før så får i allefall kost meg litt med GNU/Linux og terminaler i dag. Er det mulig at passordet er koblet opp mot Outlook? Ser nesten litt sånn ut Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Akk, selv sitter jeg her og teller timer til jeg skal ut i skauen i morgen tidlig. Enda noen timer til jeg får slippe hjem for å pakke og gjøre klar utstyr. Må bare huske å pusse de gamle marsjstøvlene mine. Samme her. Fikk meg et par turer på tirsdag og onsdag. Resten av helga skal brukes til fjells. Må huske å pusse børsa. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Dessverre har jeg ikke mulighet til å ta med meg geværet på tur nå. Trenger uansett ny kikkert så er nok like greit Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 På dørene inni dassbåsene på jobb har noen hengt opp branninstruksen for bygget. Smått genialt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Dessverre har jeg ikke mulighet til å ta med meg geværet på tur nå. Trenger uansett ny kikkert så er nok like greitZeiss sitt mellomprissegment (conquest-serien) er ikke så verst. Har en classic selv og er storfornøyd. Kjøpte conquest håndkikkert nylig, mye optikk for pengene.Det koster å være kar. Endret 4. september 2015 av Quote Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Får se hva det blir til, må nok ha noe sikkelig montasje også... Kanskje drøye til etter jeg har funnet meg et sted å bo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Du kan bo i skogen, ved et lite vann. Der bygger du en hytte, så fin og flott du kan. Og du kan ha en ugle, og en hvit kanin. Og kanskje trådsneller, og din mormors symaskin. Og du kan ha en høvel, og et arbeidsbord. Og snekre seng og skammel, til hytta hvor du bor. Og du kan ha en robåt, og kanskje fiolin, så kan du spille vakkert; for ugle og kanin. Og når natta kommer, og månen titter frem, så sitter du i skogen, og lengter ikke hjem. Og faren din får aldri komme, til hytta hvor du bor. Nei, han får pent bli hjemme, og være sur på din mor. Og moren din får ikke komme, til hytta som du har. Nei, hun kan bli der hjemme, og være sint på din far. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Har faktisk vurdert akuratt det, dessverre eier gamle penger all brukbar skog og mark i området. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Typisk. Du får vurdere det for fremtiden, når / om du kommer deg ut av området, og inn i et område med mindre gamle penger. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Får migrere til Canada en dag Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Får migrere til Canada en dag Canada ja. Dit vil jeg gjerne også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Noen som har erfaring med post fra privatperson som ikke dukker opp i postkassen? Sender har bevis på at den er sendt. Hva gjør f.eks postmenn når de møter en full postkasse? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Full postkasse: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Tror de leverer på postkontoret? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ja du får vel en hentelapp i postkassen. Ja Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Ehh, min søster har vors med to veninner... de har begynt å synge. Jeg må virkelig holde meg for å ikke sparke opp døra med salongen med tomt bananmag og macheta i henda for å kunne fortsette å lese. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Sender folkene i posten virkelig ut slike hentelapper fremdeles? Jeg får vanligvis bare en tekstmelding om at det ligger noen pakker / brev og venter på meg ved nærmeste post i butikk, Slike papirlapper som legges i postboksen, har i alle fall ikke jeg sett på en stund.... Endret 4. september 2015 av WeirdFace Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Sender folkene i posten virkelig ut slike hentelapper fremdeles? Jeg får vanligvis bare en tekstmelding om at det ligger noen pakker / brev og venter på meg ved nærmeste post i butikk, Slike papirlapper som legges i postboksen, har i alle fall ikke jeg sett på en stund.... Hvis noe sendes fra forhandlere er det vel sånn. Men her var det fra privatperson. Tror ikke det er lokale postkontor som sitter med tlf nummer og sånn så da legger de lapp. Jo det hender av og til enda. Sendinger fra utlandet feks. Men her har jeg ikke helt klare svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå