j-- Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nyt meg, elsk meg! Heter du óg Ida? Nå gir jeg snart opp. Nyere forskning viser at over 73% av jentene på internett heter Ida. De kule heter Ida! Det stemmer kun tidvis. Men ja, det er flere kule mennesker som heter Ida. 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 https://youtu.be/0zBiwgdBCU4 Jeg er iallefall kul, så da kan det være det samme hva de andre er ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Kjenner minst 4 som heter Ida. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) https://no.m.wikipedia.org/wiki/Ida_(fossil) Er her navnet våre kommer fra. Det er 47 millioner år gammelt Endret 3. september 2015 av Overmoden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. september 2015 Forfatter Del Skrevet 3. september 2015 Så det du sier er at du er litt primitiv? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Så det du sier er at du er litt primitiv? Jeg kom til verden med et skrik, men hvem gjorde ikke det Jeg liker å pule og sove og le Men det er noen folk såvidt jeg kan se, som prøver å hindre meg i det Primitiv - jeg er primitiv 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Her var det god stemning i dag. Hva er Ærre Dritt? Hvilken messe? Hvorfor er Overmoden på YouTube? Hva er meningen med alt dette? Hvorfor er vi på jorden? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Her var det god stemning i dag. Hva er Ærre Dritt? Hvilken messe? Hvorfor er Overmoden på YouTube? Hva er meningen med alt dette? Hvorfor er vi på jorden? Ærre Dritt er en duo på youtube. De betalte flybilletten til meg sånn at jeg kunne komme å være med på retrospillmessen i Sandefjord. Så da ville de ha ett lite intervju med meg. Spre litt glede til YouTube. Hvorfor vi er på jorden? Jo for å holde liv i Diskusjon.no 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Stilig, Ida! (Du blir vel #5 her inne, så fra nå av, er det fritt frem å kalle deg Ida5 - i alle fall i min bok.) Selv har jeg vært hos tannlegen og fått fiksa på gliset, noe jeg selv følte var alt for forfengelig, og ikke minst unødvendig. Særlig siden jeg nå er blakk de neste to ukene, så fremt jeg ikke knuser sparegrisen, eller drar ut penger fra madrassen, men de skal helst være til en regnværsdag, og ikke noe jeg skal bruke på å holde meg selv i live. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Er ikke regnværsdager perioder der du er blakk? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nei, det er mer i tilfelle en skikkelig katastrofe. Om jeg skulle brukt nødpengene mine på tant og fjas hver gang jeg er blakk, hadde de vært tomme i forrige årtusen. De er der for plutselige verkstedsregninger på noe jeg er nødt til å ha i fungerende orden sporenstreks; alvorlig sykdom som jeg ikke får støttet fra staten; begynne på nytt i fall naturkatastrofer; o.l. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg så den som Lars postet for å se hva alt maset handlet om. Vet ikke helt hva jeg skal si. Tror det beste en kan gjøre er å ignorere det.Vanskelig å ignorere noen som får fritt spillerom i media. "Hei, jeg er ekspert innenfor feminisme og dataspill, dere må høre på meg. Ikke hør på alle de andre, de hater nemlig kvinner.". Hvordan ignorerer man sånt? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg har blitt ganske god til å ignorere ting og folk jeg ikke liker, men det er vel kanskje ikke den beste måten å håndtere ting på. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Å ignorere et problem vil ikke få problemet til å forsvinne dessverre. Hadde jeg holdt kjeft om alle problemene på jobb, ville det iallefall ikke blitt bedringer. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Nei, sant nok. Endret 3. september 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Syns det er vanskelig. Når jeg ignorerer noen blir de som regel enda mer innpåslitne fordi de ikke tåler det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 God morgen mennesker! Hvorfor heter ikke skranka på et apotek for "reseptsjon"? 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 God morgen mennesker! Hvorfor heter ikke skranka på et apotek for "reseptsjon"?Au, det var vondt Hurra, kickoff med jobb i dag. Må få kjøpt Zyrtec først... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Skulle ønske jeg hadde penger til å kjøpe mer allergimedisin. Gikk tom for Telfast i går, og trenger en ny pakke asap, siden jeg våkner tett og jævlig hver dag. For øvrig tror jeg ikke jeg har godt av å bruke fluorskyllemiddel. Det står 20 ml to ganger daglig, og at jeg absolutt ikke må svelge det, samt ha det i kjeften i minst et minutt. Jeg klarer ikke la være å svelge noe som kommer i kjeften (vær så god, jeg legger opp til det), så jeg kommer til å få i meg en god del fluor om jeg skal fortsette med dette. Lurer på om jeg ikke bare kan hive i meg Flux i stedet. Slipper i det minste å tenke på at jeg en gang i fremtiden kommer til å få fluorose. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Akk, selv sitter jeg her og teller timer til jeg skal ut i skauen i morgen tidlig. Enda noen timer til jeg får slippe hjem for å pakke og gjøre klar utstyr. Må bare huske å pusse de gamle marsjstøvlene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå