Sirslask Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fordi hjorter kun har flekker fram til sin første vinter, med noen veldig få unntak. Pfft, mennesker ass Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Har dessverre bodd under en stein i Surnadal siden forrige uke, så har ikke fått med meg hva resten av sivilisasjonen har holdt på med. Tenker jeg tar en youtube-oppsummering i løpet av morgendagen. Har du en lenke slik jeg kan slenge den inn i "to-watch"-lista? Her: www.youtube.com/watch?v=QC6oxBLXtkU Spoiler: Metroid er sexistisk. edit: Gjorde lenken ikke-klikkbar så folk skal slippe å se henne ved et uhell. Endret 2. september 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg burde melde meg inn og kalle meg en ikkebinær lesbisk kvinne fanget i en mannskropp. Det er jo som regel jeg som gjør brorparten av husarbeidet og lager mat, så er på tide jeg får noen rettigheter jeg også. *kremt* Han skriver bare sånt fordi han får lov. Endret 2. september 2015 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Faktisk sant. Bortsett fra at jeg hadde spurt "Har ikke lyst på cupcake nå, men kan du gå og lage en sandwich i stedet?".Hadde elska å se hvordan førkja hadde reagert. Du får ikke sandwich eller cupcake lengre. Du skal leve på knusktørre burgere. Kanskje de hadde sandwich, det hadde vært koselig. Sotrapedoen vil bidra med "sausen" :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg burde melde meg inn og kalle meg en ikkebinær lesbisk kvinne fanget i en mannskropp. Det er jo som regel jeg som gjør brorparten av husarbeidet og lager mat, så er på tide jeg får noen rettigheter jeg også.*kremt* Han skreiver bare sånt fordi han får lov. It's funny because it's true. Endret 2. september 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg vil også ha sandwich. Under innspillinga av Batman-serien ble Batman , Robin & Batgirl bundet sammen i en Siamese human knot/knute av skurken.....West sa til Ward at han så fram til å filme "bat-sandwich" scenen. Endret 2. september 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Spoiler: Metroid er sexistisk.Selvfølgelig. Det er jo en kvinnelig karakter i hovedrollen som dreper monstre og sånt. Det er jo bare menn som skal gjøre det. Kvinner skal tross alt holde seg på kjøkkenet. Metroid er derfor sexistisk for å vise kvinner i en mannsrolle. Jeg sliter faktisk med å se Anitas videoer. Cherry-picking og feilinformasjon. Men hun tjener sykt med penger på dette pisset. Tragisk. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ikke nevn Sotra pedoen, jeg er merket for livet etter å ha hørt på den. Og du trenger ikke unnskylde deg, Anfall. Det er fint med en slave. Jeg lar min sove nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ja, alle jenter trenger en. Så snill du er. Lar du han sove i sengen? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ja, han har vært veldig flink i det siste. Så han får sove i sengen om han dusjer hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Heldiggrisen. Bare pass på så han ikke blir for bortskjemt, plutselig tar de alt som en selvfølge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Drakk iskaffe alt for sent igår så jeg får ikke sove og irriterer meg over naboens utelys som skinner inn gjennom vinduet mitt:@ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Vil ødelegge alle lysene hans!!!! Hva er vits med 4-5 skarpe utelys hallo 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Kjøp deg et kraftig luftgevær... Erfaring? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Spoiler: Metroid er sexistisk.Selvfølgelig. Det er jo en kvinnelig karakter i hovedrollen som dreper monstre og sånt. Det er jo bare menn som skal gjøre det. Kvinner skal tross alt holde seg på kjøkkenet. Metroid er derfor sexistisk for å vise kvinner i en mannsrolle. Jeg sliter faktisk med å se Anitas videoer. Cherry-picking og feilinformasjon. Men hun tjener sykt med penger på dette pisset. Tragisk. Jeg så den som Lars postet for å se hva alt maset handlet om. Vet ikke helt hva jeg skal si. Tror det beste en kan gjøre er å ignorere det. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Selvfølgelig burde du det! Edit : bare drit i det. Det hadde ikke oppdatert seg her Endret 3. september 2015 av Overmoden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Gah, tannlegen om en time, og jeg er tom for beroligende. Kjenner angsten kverne rundt i magen og i huet. :| Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 https://youtu.be/0zBiwgdBCU4 Nyt meg, elsk meg! 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 https://youtu.be/0zBiwgdBCU4 Nyt meg, elsk meg! Heter du óg Ida? Nå gir jeg snart opp. Nyere forskning viser at over 73% av jentene på internett heter Ida. 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nyt meg, elsk meg! Heter du óg Ida? Nå gir jeg snart opp. Nyere forskning viser at over 73% av jentene på internett heter Ida. De kule heter Ida! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå