Freidig Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Faktisk sant. Bortsett fra at jeg hadde spurt "Har ikke lyst på cupcake nå, men kan du gå og lage en sandwich i stedet?".Hadde elska å se hvordan førkja hadde reagert. Du får ikke sandwich eller cupcake lengre. Du skal leve på knusktørre burgere. Kanskje de hadde sandwich, det hadde vært koselig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Du får ikke sandwich eller cupcake lengre. Du skal leve på knusktørre burgere. Kanskje de hadde sandwich, det hadde vært koselig. De burde hatt sandwich. Da hadde de vist litt selvironi. Jeg burde melde meg inn og kalle meg en ikkebinær lesbisk kvinne fanget i en mannskropp. Det er jo som regel jeg som gjør brorparten av husarbeidet og lager mat, så er på tide jeg får noen rettigheter jeg også. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er fortsatt bare irritert over at Bergen og regn alltid skal nevnes sammen.Bare for å nevne Bergen og regn enda litt mer, så er det hele litt oppskrytt. Det regner mye mer der jeg kommer fra, så Bergen er å regne (høhø) som et sydenland. Jepp. Verre heime. Er ikkje så aaaaltfor mange gonger eg har tatt på meg regnjakke/angra på å ikkje ta på meg regnjakke i løpet av mine år i Bergen. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 De burde hatt sandwich. Da hadde de vist litt selvironi.Jeg burde melde meg inn og kalle meg en ikkebinær lesbisk kvinne fanget i en mannskropp. Det er jo som regel jeg som gjør brorparten av husarbeidet og lager mat, så er på tide jeg får noen rettigheter jeg også. Det går greit, Lars. Jeg bor med ei ikkebinær lesbisk kvinne fanget i en mannskropp jeg også. Han lager cupcakes til meg nå. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg så Kobba i Oslo. Han lever og er enda vakrere i virkeligheten (mannen på bildet mitt). 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Han lager cupcakes til meg nå.Det heter hen! Du må bruke kjønnsnøytrale pronomen. Ikke disse antikvariske betegnelsene patriarkiet har tredd ned over oss for å undertrykke massene! Endret 2. september 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Han lager cupcakes til meg nå.Det heter hen! Du må bruke kjønnsnøytrale pronomen. Ikke disse antikvariske betegnelsene patriarkiet har tredd ned over oss for å undertrykke massene! Du bestemmer ikke det. Det er hva jeg føler som er viktig. Og i dag vil jeg bli tiltalt med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Du bestemmer ikke det. Det er hva jeg føler som er viktig. Og i dag vil jeg bli tiltalt med det.Du kan da ikke bestemme det selv. Du blir undertrykket ved å bli tiltalt som "han". Du kan tro du ikke blir undertrykket, men jo mer du tror du ikke blir undertrykket jo mer undertrykket blir du! Og det kan vi ikke ha noe av. STOP THE OPPRESSION! Won't somebody please think of the children? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Du er medskyldig i undertrykkelsen, for ved å fortsette å leve undertrykket bidrar du til undertrykkelsen. ^ Basert på en sann historie. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg vil også ha sandwich. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Ett eller annet sted sitter det ei rødstrømpe og leser dette mens hu tenker "Det der er så sant." 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Bare ei? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Ett eller annet sted sitter det ei rødstrømpe og leser dette mens hu tenker "Det der er så sant." Det har jo skjedd her før... eller? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Det heter hen! Du må bruke kjønnsnøytrale pronomen. Ikke disse antikvariske betegnelsene patriarkiet har tredd ned over oss for å undertrykke massene! Ved å referere til kjønnsnøytralitet påstår du at det eksisterer kjønn som igjen betyr at du referer til det binære kjønnssystemet.... Forbanna mannsjåvinist og sexist! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Det har jo skjedd her før... eller? Jeg veit ikke med rødstrømper, men det har skjedd mer enn én gang at min satire har blitt tatt seriøst av folk og de har sagt seg veldig enig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Ved å referere til kjønnsnøytralitet påstår du at det eksisterer kjønn som igjen betyr at du referer til det binære kjønnssystemet.... Forbanna mannsjåvinist og sexist! Unnskyld. Jeg skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg veit ikke med rødstrømper, men det har skjedd mer enn én gang at min satire har blitt tatt seriøst av folk og de har sagt seg veldig enig.Kjenner til problemet. Jeg er jo som kjent kvinnehater. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Herlig. Sett den nye perlen av en video fra en viss Anita forresten? Er nesten ikke noen vits i å parodiere henne lenger. Hu gjør en så god jobb sjøl. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Har dessverre bodd under en stein i Surnadal siden forrige uke, så har ikke fått med meg hva resten av sivilisasjonen har holdt på med. Tenker jeg tar en youtube-oppsummering i løpet av morgendagen. Har du en lenke slik jeg kan slenge den inn i "to-watch"-lista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå