L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Lurer på om de faktisk greier og sanke stemmer med og gi bort roser og kaffe osv.Det aleine, nei. Men det kan få folk til å stoppe opp og komme i prat med dem. Og da kan de lesse av seg propagandaen sin og påvirke deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg har til gode å se et eneste parti på stand her i Orkdal, og det har ikke vært det enkleste å få tak i programmene heller. Har måttet maile brorparten av listetoppene for å kunne slenge programmene inn på valgportalen vår. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg ble litt starstruck av å gå gjennom byen med fagforening-storebror. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg fikk cupcakes av feministisk initiativ. Tror det er det de heter... Den var god da. Hvis man er småsulten så kan de politiske standene anbefales om man er i sentrum. He he he. Endret 2. september 2015 av Freidig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg fikk en flaske med vann av AP da jeg akkurat hadde gått opp til Fløyen og ned igjen. Det var ganske kjekt. Brosjyra jeg fikk på kjøpet gikk i nærmeste søppeldunk da. Endret 2. september 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Hva sier bergensfolket til at "hele østlandet drukner" for tida? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Kan ikke si jeg har opplevde det som noe samtaleemne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Ikke som nordpå hver gang "søringan" klager over litt sne altså? Endret 2. september 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er fortsatt bare irritert over at Bergen og regn alltid skal nevnes sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 enig med sexylubb Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Er fortsatt bare irritert over at Bergen og regn alltid skal nevnes sammen.Bare for å nevne Bergen og regn enda litt mer, så er det hele litt oppskrytt. Det regner mye mer der jeg kommer fra, så Bergen er å regne (høhø) som et sydenland. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg fikk cupcakes av feministisk initiativ. Vent, feminister som baker og oppfyller tradisjonelle kjønnsroller? 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 I Oslo var det surt, kaldt og vått. Ble gjennomvåt på sko og lår selv med paraply, da regnet gikk sidelengs. Men langt ifra noe ekstremvær som det omtales som i media. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg fikk cupcakes av feministisk initiativ. Tror det er det de heter... Den var god da. Hvis man er småsulten så kan de politiske standene anbefales om man er i sentrum. He he he. Var det C-cup eller D-cup, da? Hahaha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Vent, feminister som baker og oppfyller tradisjonelle kjønnsroller?Internalized misogyny. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Dere er bare sjalu fordi dere ikke fikk cupcakes av feminister. Hehehehe, cupcaken var stor. Så jeg vil si en 75G i cupcake størrelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. september 2015 Forfatter Del Skrevet 2. september 2015 Dere er bare sjalu fordi dere ikke fikk cupcakes av feminister.Faktisk sant. Bortsett fra at jeg hadde spurt "Har ikke lyst på cupcake nå, men kan du gå og lage en sandwich i stedet?". Hadde elska å se hvordan førkja hadde reagert. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Dere er bare sjalu fordi dere ikke fikk cupcakes av feminister. Hehehehe, cupcaken var stor. Så jeg vil si en 75G i cupcake størrelse. En liten munnfull Argh. Tar det som en selvfølge at togene går minst en gang i timen. Er ikke alltid tilfellet. Kommer til å tisse på meg (eller noen andre) før jeg kommer meg hjem i dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Kanskje de fikk manneslavene sine til å bake, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå