L4r5 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Happy 1st of September! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 God morgen, mennesker. Enda en uke med muligheter. Selv sitter jeg på jobb med en halvmeter lang kniv i sekken og venter på at jeg skal rett ut i skauen når jeg er ferdig. Hva jobber du med? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Vil ha skikkelig vinter med masse masse snø. som jeg kan grave meg ned i. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 (endret) Håper på en god vinter. Snøscooter, ski, hoppebakke, is og snø på billøypa. Endret 1. september 2015 av Dr.Jones Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Hva jobber du med? Flytter papirer og holder orden i arkiver Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Dritspennende overgangsvindu for Arsenal Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 (endret) I dag kom billettene til An evening with Opeth på London Palladium. Grisegleder meg. Fått seter på fjerde rad. Edit: Leif Endret 1. september 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Vurderer konserten i Oslo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Det er en liiiiiiten mulighet for at det er kjøpt billett til konserten i Bergen også. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 I dag kom billettene til An evening with Opeth på Royal Palladium. Grisegleder meg. Fått seter på fjerde rad.Da sees vi kanskje der. Vi fikk billetter for noen dager siden ^_^ Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Håper på en god vinter. Snøscooter, ski, hoppebakke, is og snø på billøypa. Håper også på en god vinter. Fyrer i peisen, får venner over på Harry Potter marathon innendørs Er fast rutine hver vinter for meg Noe spesi, men men xD Får se om det blir noe slalom, rant en hel dag i trekket i fjor Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 1 september ja.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Da sees vi kanskje der. Vi fikk billetter for noen dager siden ^_^Nice. Fikk du gode seter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Håper på en varm og mild vinter, med minimalt med sne, is, og slush, men det får jeg vel neppe. I alle fall ikke så lenge jeg bor i trønderland. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Siste natt på sykehuset før hjemreise Drar hjem med hjemmesykehus. Ansatte herfra kommer innom noen ganger etter hjemreise, mot at vi kan dra hjem før Kom hit 8 juni. Hjemreise 2 september. Termin 12 september. Utrolig hva vi har vært gjennom :o I dag kom billettene til An evening with Opeth på Royal Palladium. Grisegleder meg. Fått seter på fjerde rad.Tsjekkia? 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2015 Forfatter Del Skrevet 1. september 2015 Tsjekkia?London* Palladium skulle det stå. Og det ligger som navnet sier i London. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 SNØ! For orden skyld: Gav point til denne, men det var fordi jeg er enig at vi skal ha masse snø(som jeg trodde du mente). Men like etter, da det var for sent, gikk det opp for meg at det var critick av ordet sne, som jeg ikke er enig i. Sne er helt greit ord. Bare sånn at det ble oppklart 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. september 2015 Del Skrevet 1. september 2015 Tsjekkia?London* Palladium skulle det stå. Og det ligger som navnet sier i London.Ah. I Tsjekkia var det nemlig et sted som het Palladium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå