Delvis Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Minner meg om en på jobb. Når han skulle dra tørkepapir or en sånn holder på veggen etter å ha vasket hendene, dro han ut sikkert 4 - 5 meter hver gang, og så holdt han med ene hånda og rev det av med andre. Der er jo sånner hakker under holderen til å rive det av med men det fikk han aldri inn i knollen.Det der var spessielt kvinnfolka så galne på, men ingen turde si noe hehe. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Nå har jeg bodd med tre jenter i snart en måned. Det fungerer greit, men det er én ting jeg har merket meg. De har et jævlig høyt forbruk av dasspapir og såpe. Jeg vet selvsagt at jeg ikke kan ta opp saken med dem. Det ville vært som å stikke pikken i et vepsebol. Såpe er vel noe hver person kjøper til seg selv? Eller bruker dere sånn dispenser som man ser på offentlige toalett? Jeg har opplevd det motsatte. Altså at menn har vært de som har brukt mest toalettpapir, vann og såpe. Og det er ikke fordi jeg er urenslig, hvis noen skulle lure på det. Jeg bare synes det går enormt av disse tingene med enkelte menn. Men det er nok individuelt uansett. Ikke noe å ta opp, egentlig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hvorfor skal du ta det opp? Forskjellige folk (det er ikke usannsynlig dette har med kjønn å gjøre) har forskjellig forbruk av dette. Så lenge det blir kjøpt inn nytt er det et ikke-problem. Det er ikke et problem så lenge de kjøper like mye som de bruker. Men det er et lite problem for meg hvis jeg ender opp med å subsidiere forbruket deres i flere måneder. Jeg lurer også på hvorfor det skulle være et problem. Dessuten: De er tre og du er én. Totalt blir det fire. Det blir mye mer enn du er vant med. Noen bruker mye dopapir pga konsistensen på avføringen, andre gjør ikke det. Sånn er det. Så har vi historien fra TG. Over høyttaleranlegget: "Nå har vi bytte såpe på jentedoen fire (?) ganger, og det er fortsatt masse igjen på guttedoen". Selvsagt blir det mer. Men da jeg hadde eget bad, brukte jeg kanskje én rull i uka, eller litt mindre. Nå har det gått nesten tre pakker på snaut fire uker. Jeg forventet at forbruket skulle stige omtrent 400 %, ikke 900 - 1000 %. Nå har jeg bodd med tre jenter i snart en måned. Det fungerer greit, men det er én ting jeg har merket meg. De har et jævlig høyt forbruk av dasspapir og såpe. Jeg vet selvsagt at jeg ikke kan ta opp saken med dem. Det ville vært som å stikke pikken i et vepsebol. Såpe er vel noe hver person kjøper til seg selv? Eller bruker dere sånn dispenser som man ser på offentlige toalett? Jeg har opplevd det motsatte. Altså at menn har vært de som har brukt mest toalettpapir, vann og såpe. Og det er ikke fordi jeg er urenslig, hvis noen skulle lure på det. Jeg bare synes det går enormt av disse tingene med enkelte menn. Men det er nok individuelt uansett. Ikke noe å ta opp, egentlig. Vi har ikke sånn såpedispenser, men vi deler på såpa på badet. Det er lettere enn å ha 4 såper stående rundt vasken. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Man trenger bare oppgi postnummer og poststed for at pakken man vil motta skal ende opp på post i butikk? Vil ikke ha den i postkassa da jeg deler postkasse med andre. Og nei, det er ikke dildo, menneskedeler e.l. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Man trenger bare oppgi postnummer og poststed for at pakken man vil motta skal ende opp på post i butikk? Vil ikke ha den i postkassa da jeg deler postkasse med andre. Og nei, det er ikke dildo, menneskedeler e.l. Spørs vel det hva og fra hvor. Noen ganger får du opp valg for dette. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Man trenger bare oppgi postnummer og poststed for at pakken man vil motta skal ende opp på post i butikk? Vil ikke ha den i postkassa da jeg deler postkasse med andre. Og nei, det er ikke dildo, menneskedeler e.l. Spørs vel det hva og fra hvor. Noen ganger får du opp valg for dette. Fra privatperson. Evt. oppgi adressen til butikken? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Poste restante er enmulighet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Hvorfor skal du ta det opp? Forskjellige folk (det er ikke usannsynlig dette har med kjønn å gjøre) har forskjellig forbruk av dette. Så lenge det blir kjøpt inn nytt er det et ikke-problem. Det er ikke et problem så lenge de kjøper like mye som de bruker. Men det er et lite problem for meg hvis jeg ender opp med å subsidiere forbruket deres i flere måneder. Jeg lurer også på hvorfor det skulle være et problem. Dessuten: De er tre og du er én. Totalt blir det fire. Det blir mye mer enn du er vant med. Noen bruker mye dopapir pga konsistensen på avføringen, andre gjør ikke det. Sånn er det. Så har vi historien fra TG. Over høyttaleranlegget: "Nå har vi bytte såpe på jentedoen fire (?) ganger, og det er fortsatt masse igjen på guttedoen". Selvsagt blir det mer. Men da jeg hadde eget bad, brukte jeg kanskje én rull i uka, eller litt mindre. Nå har det gått nesten tre pakker på snaut fire uker. Jeg forventet at forbruket skulle stige omtrent 400 %, ikke 900 - 1000 %. Nå har jeg bodd med tre jenter i snart en måned. Det fungerer greit, men det er én ting jeg har merket meg. De har et jævlig høyt forbruk av dasspapir og såpe. Jeg vet selvsagt at jeg ikke kan ta opp saken med dem. Det ville vært som å stikke pikken i et vepsebol. Såpe er vel noe hver person kjøper til seg selv? Eller bruker dere sånn dispenser som man ser på offentlige toalett? Jeg har opplevd det motsatte. Altså at menn har vært de som har brukt mest toalettpapir, vann og såpe. Og det er ikke fordi jeg er urenslig, hvis noen skulle lure på det. Jeg bare synes det går enormt av disse tingene med enkelte menn. Men det er nok individuelt uansett. Ikke noe å ta opp, egentlig. Vi har ikke sånn såpedispenser, men vi deler på såpa på badet. Det er lettere enn å ha 4 såper stående rundt vasken. Hvorfor bor det 3 jenter hos deg? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) "De som ikke drikker Coca-Cola, har en genfeil eller noe annet feil. Riktig kloke kan de i alle fall ikke være." - Datasmurf, sommeren 2004 Endret 27. august 2015 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Da har jeg en stor genfeil, tydeligvis. Jeg klarer ikke cola lenger. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Man trenger bare oppgi postnummer og poststed for at pakken man vil motta skal ende opp på post i butikk? Vil ikke ha den i postkassa da jeg deler postkasse med andre. Og nei, det er ikke dildo, menneskedeler e.l. Spørs vel det hva og fra hvor. Noen ganger får du opp valg for dette. Fra privatperson. Evt. oppgi adressen til butikken?Spør butikken om å sende som rekommandert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 "De som ikke drikker Coca-Cola, har en genfeil eller noe annet feil. Riktig kloke kan de i alle fall ikke være." - Datasmurf, sommeren 2004 Hva nå? Har du funnet en forglemt forumsignatur (freakforum, kanskje?), eller har du kommet over et av russekortene mine fra 2004? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fikk høre av legen at vi muligens får lov til å reise hjem neste uke Gleder meg. Lei sjukehus etter et opphold på snart 3 måneder. 5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Gratulerer! Så godt å høre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Fikk høre av legen at vi muligens får lov til å reise hjem neste uke Gleder meg. Lei sjukehus etter et opphold på snart 3 måneder. Flott Var forresten innom Shell select nettopp, der hadde de sånn ladecabel. Kostet 89 KR. 3 Meter cabel. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 "De som ikke drikker Coca-Cola, har en genfeil eller noe annet feil. Riktig kloke kan de i alle fall ikke være." - Datasmurf, sommeren 2004 Hva nå? Har du funnet en forglemt forumsignatur (freakforum, kanskje?), eller har du kommet over et av russekortene mine fra 2004? Yes! Freakforum Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Takk dere Blir godt. Fikk høre av legen at vi muligens får lov til å reise hjem neste uke Gleder meg. Lei sjukehus etter et opphold på snart 3 måneder. Flott Var forresten innom Shell select nettopp, der hadde de sånn ladecabel. Kostet 89 KR. 3 Meter cabel.Aha. Så etter nå, de har shell select på marienlyst. Gåavstand herfra. Da tar jeg meg en tur når jeg føler for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Tja, de sitter nok på et fly over Atlanteren nå, så hadde håpet at de kom i allefall lørdag.Akk hadde en vært så heldig.Tviler sterkt på du har de så kjapt. Hva slags frakt valgte du? Ikke småtteri Buzz Aldrin skal ha for en autograf på Autografica :Jeg har skikkelig sansen for Buzz Aldrin egentlig. Spesielt etter at han slo ned en konspirasjonsteoretiker som beskyldte han for å være løgner ogf svindler og aldri hadde vært på månen. Jeg tror jeg hadde gjort det samme om jeg var han.https://www.youtube.com/watch?v=wptn5RE2I-k "You don't respakk de wrestling !" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Hurra for fucka døgnrytme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå