Slimda Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Så... hvem var det som sendte meg melding på Ingress tidligere i dag? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Holy fuck. Duden som skøyt to stykker live i statene filma det med mobilen og la det ut på nettet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Han som skøt reporteren og kameramannen? Skit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 That's the one. Føler jeg ikke kan legge ut lenke her, men jeg fant den på /b/. Som vanlig ligger de foran de store nyhetsbyråene når det gjelder slike saker. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Så... hvem var det som sendte meg melding på Ingress tidligere i dag? :X Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Så... hvem var det som sendte meg melding på Ingress tidligere i dag?hihi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Regner med det var bursdager. Det er ikke SÅ vanskelig å skjønne. Hadde liksom stått "RIP" hvis dem hadde tatt kvelden Ikke småtteri Buzz Aldrin skal ha for en autograf på Autografica : Base price per autograph (Includes personalization if requested: To XXX) GBP £385 Large photos (Posters, Prints, 11x14 or larger) 3 Dimensional Items (Globes, models, etc...) £450 Baseballs £960 Beta cloth items £480 (not flown) Apollo 11 Completion (w/Armstrong alone or with both Armstrong and Collins). £960 Partial Apollo 11 Completion with Michael Collins £640 Books (not authored by Buzz Aldrin) £385 Books (authored by Buzz) £190 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Men man kan vel selge autografene videre til pawn shops og slikt..men neppe for den prisen. Ser jo stadig autografjegere kommer inn i disse pawn store programmene på TV for å selge plakater med autograf o.l. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Voldsomt til mas. La være å ta telefonen en gang, å bli oppringt ti ganger timen de neste fire timene. I tillegg til SMS, Skype, og Facebook-meldinger. Lenge leve lydløs. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Selv sitter jeg her uten å få så mye som en SMS som ikke er sendt fra en eller annen server et sted. Hvorfor skal det ta så alt for lang tid før bøkene mine kommer fra statene? Sendt for et døgn siden, fortsatt ikke ankommet Gardemoen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Tipper de er deg i hende i løpet av neste uke en gang. Kanskje torsdag. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Tja, de sitter nok på et fly over Atlanteren nå, så hadde håpet at de kom i allefall lørdag.Akk hadde en vært så heldig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Tja, de sitter nok på et fly over Atlanteren nå, så hadde håpet at de kom i allefall lørdag.Akk hadde en vært så heldig.Tviler sterkt på du har de så kjapt. Hva slags frakt valgte du? Ikke småtteri Buzz Aldrin skal ha for en autograf på Autografica :Jeg har skikkelig sansen for Buzz Aldrin egentlig. Spesielt etter at han slo ned en konspirasjonsteoretiker som beskyldte han for å være løgner ogf svindler og aldri hadde vært på månen. Jeg tror jeg hadde gjort det samme om jeg var han. https://www.youtube.com/watch?v=wptn5RE2I-k Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Jeg vet i alle fall at i det øyeblikket han hadde bedt meg sverge på bibelen, så hadde jeg begynt å le. Det er usannsynlig at noen har vært på månen, men ikke at en person gikk på vannet og sto opp fra de døde? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 L4r5, de ble sendt ut fra USA i går kveld en gang, Sendt fra avsender for noen dager siden. Er Ebay Global Shipping Program. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Nå har jeg bodd med tre jenter i snart en måned. Det fungerer greit, men det er én ting jeg har merket meg. De har et jævlig høyt forbruk av dasspapir og såpe. Jeg vet selvsagt at jeg ikke kan ta opp saken med dem. Det ville vært som å stikke pikken i et vepsebol. Endret 27. august 2015 av Zarac 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. august 2015 Forfatter Del Skrevet 27. august 2015 Hvorfor skal du ta det opp? Forskjellige folk (det er ikke usannsynlig dette har med kjønn å gjøre) har forskjellig forbruk av dette. Så lenge det blir kjøpt inn nytt er det et ikke-problem. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 (endret) Jeg lurer også på hvorfor det skulle være et problem. Dessuten: De er tre og du er én. Totalt blir det fire. Det blir mye mer enn du er vant med. Noen bruker mye dopapir pga konsistensen på avføringen, andre gjør ikke det. Sånn er det. Så har vi historien fra TG. Over høyttaleranlegget: "Nå har vi bytte såpe på jentedoen fire (?) ganger, og det er fortsatt masse igjen på guttedoen". Endret 27. august 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Løsning, jentene kan gå på guttedoen når det er tomt hos dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå