Bytex Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Fordi den kosta 120 kroner..så jeg måtte liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Ekstremt dårlig argument etter min mening. Da er det bedre å bare innse at man ikke liker det og bestille noe annet neste gang. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Det skal sies at den het Dark Force imperial stout og jeg er star wars fan. Jeh kjøpte altså kun pga navnet. Forbanna skjegghipster-skvip. Endret 25. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 å kom igjen, du har allerede "spilled the beans". Kan ikke stoppe nå. Det blir som den pene dama som poster på facebook "I AM REALLY UPSET AND SAD" og når noen spør hva som er galt sier hun "I DONT WANNA TALK ABOUT IT" Klart jeg kan. Ivars kro er et forferdelig sted, og jeg prøvde aktivt å drikke bort minnene fra at jeg noen sinne hadde vært der, litt senere på kvelden, da vi kom hjem til Tore. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Vi krever detaljer, Datasmurf. Hva skjedde? Hva drakk du? Hvem spydde? Hva spilte de? Hvordan kom du dit? Hvordan kom du deg hjem? Var det noen søte jenter (eventuelt gutter) der? Hvordan var sanitærforholdene? Var bartenderen grei? Blei noen kasta ut? Sloss noen? Hva har de på fat? Hva er det beste de har på flaske? 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Vi vet du har det på tunga, du bare vil ikke skrive det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Han endte opp med å høre på black metal og noise med 2ore og CypheroN. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det skal sies at den het Dark Force imperial stout og jeg er star wars fan. Jeh kjøpte altså kun pga navnet. Forbanna skjegghipster-skvip. HaandBryggeriet? Nammenam! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Vi krever detaljer, Datasmurf. Var det noen søte jenter (eventuelt gutter) der? Seff, jeg og Extraterrestrial er kjempesøte. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jeg måtte stå stille ute i kveld i ca. 20 sekunder fordi jeg ville sortere ut post som skulle kastes. Plutselig så jeg noen knott som fløy foran nesen på meg. Så gjorde jeg den feilen å se opp - og fikk rakettfart på meg; jeg var bokstavelig talt omringet av en sky av knott. Dette er noen timer siden, jeg har dusjet siden da, og jeg klør enda over alt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Seff, jeg og Extraterrestrial er kjempesøte.Jeg krever bildebevis. I undertøy eller mindre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Føler meg litt som en dårlig forelder når jeg våkner til lyden av sår mjauing og skraping på døra. Enda mer når jeg gjør mitt for å overse det til hun går lei (28 minutter etter at jeg våkna). Det er ingenting jeg kan gjøre med at hun har kjøttsår i ræva og går med en krave rundt halsen og ikke får ut. Skulle ønske hun fant noen andre i familien å mase på. :| 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Hun elsker deg vel da. Kjekt med en ny dame, selv om hun har kjøttsår i ræva og er en katt. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Når jeg sitter her og funderer over det innser jeg at det er opptil flere likheter mellom katter og damer Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Når jeg sitter her og funderer over det innser jeg at det er opptil flere likheter mellom katter og damer Pussy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Sean Connery 85 Claudia Schiffer 45 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Sean Connery 85 Claudia Schiffer 45 ? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Har ikke vært syk i sommer (utenom en hendelse grunnet matforgiftning). Pleier alltid å bli forskjøla minst 1-2 uker av sommeren. Men ikke i år. Kanskje det har noe med at jeg har bodd på et sterilt sykehus hele tiden? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ingen forstår elvis sine random poster. Don't worry about it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. august 2015 Forfatter Del Skrevet 26. august 2015 Regner med det var bursdager. Det er ikke SÅ vanskelig å skjønne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå