Gunfreak Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Dette er min post nr 30 000 på diskusjon.no 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Gunfreak skrev (9 minutter siden): Dette er min post nr 30 000 på diskusjon.no Gratulerer! Det er veldig godt gjort! Selv er jeg ikke langt fra 9000 innlegg. Endret 19. oktober 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 1 minute ago, Omnia vincit amor said: Gratulerer! Det er veldig godt gjort! Selv er jeg ikke langt fra 9000 innlegg. Nice! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Gunfreak skrev (1 minutt siden): Nice! Spoiler High-five til deg og Endret 19. oktober 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Var en periode fi begynnelsen hvor Off-Topic ikke telte på statsen så om det er +18.000 innlegg jeg har er ikke godt å si. Tredje runde med forkjølelse nå denne høsten..*sukk* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 b-real skrev (29 minutter siden): Tredje runde med forkjølelse nå denne høsten..*sukk* Kjæresten fikk Covid i forrige uke men jeg har ikke fått det. Testet meg selv flere ganger. Kanskje jeg er litt imun etter å ha vært dårlig i september i fjor? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 b-real skrev (59 minutter siden): Tredje runde med forkjølelse nå denne høsten..*sukk* God bedring 🥰 ilpostino skrev (28 minutter siden): Kjæresten fikk Covid i forrige uke men jeg har ikke fått det. Testet meg selv flere ganger. Kanskje jeg er litt imun etter å ha vært dårlig i september i fjor? Håper det 🤞Hun jeg bor med fikk korona igjen i sommer, ble ikke smittet da selv. Er foreløpig frisk, sånn bortsett fra at jeg har det tungt mentalt. Jeg har ikke glemt deg ut @ilpostino, du hører fra meg når jeg har kommet meg ovenpå. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Gaea skrev (21 minutter siden): Er foreløpig frisk, sånn bortsett fra at jeg har det tungt mentalt. Jeg har ikke glemt deg ut @ilpostino, du hører fra meg når jeg har kommet meg ovenpå. Håper du lommer deg litt mer ovenpå mentalt. Hva er det jeg har lovet meg bort til nå? 😁 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Vi skulle henge og finne på noe hyggelig! Har tilbakefall av PTSD, så det er hardt og kjipt, men håper jeg klarer å snu den negative spiralen jeg er i snart. 3 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 (endret) Håper du kommer deg raskt til hektene igjen! 😊 Her i heimen testet samboeren og babyen positivt for covid på mandag. I dag gjorde jeg det 🤒 Har bare vært slapp og hatt litt antydninger til muskelsmerter. Endret 20. oktober 2022 av Sydvest Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Gaea skrev (5 timer siden): Vi skulle henge og finne på noe hyggelig! Det må vi gjøre 🥳🥳 Endelig hjemme etter å ha reist siden mandag. 5 flyvninger på 4 dager. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Sydvest skrev (3 timer siden): Håper du kommer deg raskt til hektene igjen! 😊 Her i heimen testet samboeren og babyen positivt for covid på mandag. I dag gjorde jeg det 🤒 Har bare vært slapp og hatt litt antydninger til muskelsmerter. Masse god bedring til dere alle! Hyggelig å se deg i august 🥰 ilpostino skrev (23 minutter siden): Det må vi gjøre 🥳🥳 Endelig hjemme etter å ha reist siden mandag. 5 flyvninger på 4 dager. Gleder meg! Hvor har du vært/reist? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Gaea skrev (1 time siden): Hvor har du vært/reist? jeg var først en uke i Budapes. tre uker etter det besøkte jeg schjæresten i Konstanz (ligger på grensen mellom Tyskland og Sveits) og denne uken har jeg vært i Molde, trondheim og Bergen, Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 ilpostino skrev (6 minutter siden): jeg var først en uke i Budapes. tre uker etter det besøkte jeg schjæresten i Konstanz (ligger på grensen mellom Tyskland og Sveits) og denne uken har jeg vært i Molde, trondheim og Bergen, Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. oktober 2022 Del Skrevet 20. oktober 2022 Høyner med en enda bedre versjon: Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. oktober 2022 Del Skrevet 21. oktober 2022 Snakk om reising. Vi var i Frankrike forrige uke. Skulle fly med mellomlanding i Amsterdam på hjemreisen. Men flyet vi skulle til Amsterdam med var forsinket inn, så vi måtte vente på det. Fly videre fra Amsterdam fikk vi beskjed om var i orden, og skulle fikses når vi kom dit. Gikk tilfeldigvis til informasjonen etter noen timer venting for å spørre etter matkuponger. Spurte om hvilket fly vi skulle sendes videre med fra Amsterdam. Da han sjekket flyvningene merket jeg at han ble litt stresset. Viste seg at flyet vi skulle reise med til endedestinasjonen fra Amsterdam hadde blitt kansellert. Og alt annet var fullbooket både den dagen og to dagen etter. Da er gode råd dyre. Men vi fikk snakket oss om bord på et direktefly samme kveld. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Snart jul bitches! Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Bortsett fra juleting så er dette en tid på året hvor jeg rett og slett ikke gidder å være mye ute. Våt, glatt, kaldt og mørkt? Nei takk. Da sitter jeg heller inne med en varm kopp kakao og tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Jul er oppskrytt, hvorfor får jeg ikke lego i pakkene lenger? Fikk jo alltid lego for 30 år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå