Freidig Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Glemte helt å fortelle om sluttresultatet, men det blei bra nok til at forbipasserende stoppa opp og lurte på om det gikk bra med meg hvertfall. Så bra Flinka! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Lage fancy loggførings-software i en gameengine for å slippe å bruke Excel? Oh yeah... 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Tilbake på jobb i avisa (midlertidig i alle fall). Først husker jeg ikke passordet mitt (som jeg uansett ikke har brukt på noen måneder). Så krasjer maskina. Så, når alt fungerer igjen; lisensen min har gått ut, så jeg får ikke jobba. Vel, hvis tida det tok å huske passordet og fikse maskinen var alt du hadde å gå på, var det kanskje best å fornye lisensen før du kom? Eller snakker du om lisens til Microsoft office eller liknende? Nei, lisens på programmet vi skriver sakene i. Uansett, den skulle vare ut august, men ble avsluttet prematurt i juni (selv om jeg bare jobba ut mars), men ble fiksa i løpet av dagen, og i mens brukte jeg programmet vi bruker til å publisere til nett. Det er ikke like bra, men det fungerer til slikt. Prøvde også å logge meg inn via vikar-kontoene, men de ville heller ikke samarbeide med programmet (men det var en Java-feil, i følge feilmeldingen). Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Satser på mer Vær-Sjur framover Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Mja, vi får se. Kanskje jeg kan freelance noen, men for øyeblikket er jeg kun hyra inn for å fikse en valgportal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 ..som ingen kommer til å bruke men som "bør være der siden vi er ei avis" 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Så bra Flinka!Jeg vurderer å poste bilde i RPP selv om jeg egentlig har slutta med det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Veldig mange svære kvinner det er blitt syns jeg. Når jeg er på sentere og sånt syns jeg det er flere svære høye maggedeiser hver gang. Hva er det kvinner spiser nå for tiden? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Del Skrevet 24. august 2015 Det samme som menn. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hehe. Ser bare veldig mange rundt omkring som skaffer seg Sheltier for tiden. Kjenner 5 stykker som har slike, og ser veldig mange av dem ellers. Skulle gjerne hatt en selv, men tror det er en litt for krevende rase for meg. Det er ikke sheltie, det er collie. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 ..som ingen kommer til å bruke men som "bør være der siden vi er ei avis" Jepp. Som da jeg laget en portal for dem, hvor folk kunne klikke seg inn på en side for hver kommune vi dekker, og sjekke alt fra hva som gikk på kino, til når skolebussene gikk. Ligger fortsatt og støver ned, og de eneste treffene den har fått, er fra folk i avisa når de har testet om alt fungerer, og fra meg hjemme, da jeg jobbet på den. Eller da jeg og en grafiker laget et interaktivt kart for kommunene, hvor folk kunne klikke seg inn på sin kommune og lese nyheter derfra. Helt ubrukt, unntatt fra avisa, og min egen PC her hjemme. Eller den delen av sida de oppretta for at folk skulle kunne skrive sine egne småsaker. Den hadde vel 5 saker i 2011 (lansert i 2009), og to i 2013, etter at jeg prøvde å få folk til å bruke den og bedrev egenreklame på avisas vegne. Alt i alt, kan vi si at jeg har gjort veldig mye unødvendig ila. mine år i Søra, og det selv uten at navnet mitt henger på i tittelen. Skal ikke klage (for mye), da. Jeg har jo tross alt fått noe å gjøre på jobb i noen dager, når folk får en lys idé. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg vurderer å poste bilde i RPP selv om jeg egentlig har slutta med det. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hadde glemt at den tråden fantes..poster sjur fortsatt nudie-selfies der? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Blåmuggost i burritoen er dumt, ikke gjør det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 blåmuggost er dumt, period. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Hadde glemt at den tråden fantes..poster sjur fortsatt nudie-selfies der? Nope. Poster generelt lite i RPP2 i disse dager. blåmuggost er dumt, period. Pff, det gjør seg utmerket i saus. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 (endret) blåmuggost er dumt, period. Tja, har funnet ut at de som du får på de fleste butikker er uspiselige (som jeg også hadde i burritoen). Men spiste en blåmuggost fra et ysteri på Røros som var utrolig god. Det var en halvhard ost, og ikke en mykost som de på butikken er. Endret 24. august 2015 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 blåmuggost er dumt, period. Blåmuggost er digg, period. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Har begynt å få smaken på gammelost jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Jeg prøvde en fancy fransk muggost tante kjøpte til meg, syns bare det smakte salt og høgg, har ikke spist noe av det siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå