WeirdFace Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 den store telle-tråden er vel snart den eneste tråden som det egentlig er verdt å bruke tid på her lenger. 😆 😃 😀 🤭 ☺️ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Damn, trodde pommes fritesen min til 200,- var dyr. Betalte for å komme inn på en av restaurantene på hurtigruten, og det eneste jeg klarte å spise var 1 stakkarslig pommes fristes. Var voldsom sjø, og jeg var fyllesjuk. Anyway, antar det går bra hundene nå, da? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Neitakk du sånne tidsfordriv som man driver med i fangehull står jeg over. @Cutthroat Bill Ja, takk som spør! De har vært litt reduserte i kveld. Men nå har de begynt å komme seg virker det som 😃 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Godt å høre. 😊 Det er ikke noe gøy når dyrene blir dårlige. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 12 hours ago, Sydvest said: Kom hjem etter en snartur ut i morges og ser til min forbauselse at hundene her hadde delt en 200g melkesjokolade mellom seg. Generøst nok hadde de latt en rute være igjen. Siden hundene ikke veier så mye, ville mengden teobromin fra sjokoladen være nok til å forgifte de. Så det var rett ned til dyrlegen for å få de til å kaste opp alt. Dyreste melkesjokoladen jeg har kjøpt. Kostet sammenlagt 3895 kr. Derav 19,95 kr for sjokoladen. Fint det gikk bra! Kunne fort ha gått galt når de er så små. Eldste tispa vår rører ikke mat på den måten heldigvis, kan ha mat stående i sofaen og den ligger der urørt når vi kommer tilbake så vi har aldri hatt den bekymringen....helt til vi fikk en liten yorkshire terrier som er rake motsettningen, spiser alt hun kommer over. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Mamma og pappa og lillesøs har tollere og de spiser alt mat de har mulighet til å spise. Unntaket er hvis noen holder maten. Da tar de ikke før den som holder sier "værsågod". Er gjort slik for at de ikke skal nappe mat ut av hendene på unger. Det er oppskriften på grining og greier. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 5 hours ago, ilpostino said: Mamma og pappa og lillesøs har tollere og de spiser alt mat de har mulighet til å spise. Unntaket er hvis noen holder maten. Da tar de ikke før den som holder sier "værsågod". Er gjort slik for at de ikke skal nappe mat ut av hendene på unger. Det er oppskriften på grining og greier. Jeg får ikke sendt deg meldinger ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Slettet-Lk8eL7iw skrev (29 minutter siden): Jeg får ikke sendt deg meldinger ilpostino Er det du har tenkt å si relevant for hva som skrives i denne tråden kan du ta det her. Endret 6. september 2022 av ilpostino Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Bikkja mi pleier heller ikke å spise mat som ikke er hennes innendørs. Kan fylle matskålrn om morgenen, også småspiser hun hele dagen. Hun fråtser praktisk talt aldri. Men hun jafser gjerne til seg når vi er ute å går tur og hun finner noe på bakken, og da går det fort! Det er litt stusselig når hun har allergier, og ikke egentlig skal ha noe som helst annet enn spesialforet hun får. 😅 Fremdeles good doggo, tho. 4 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Hunder er fine dyr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 1 hour ago, ilpostino said: Er det du har tenkt å si relevant for hva som skrives i denne tråden kan du ta det her. Det er har med kontoen min å gjøre her på forumet, så nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) 35 minutes ago, Cutthroat Bill said: Nydelig hund du har Endret 6. september 2022 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Slettet-Lk8eL7iw skrev (2 minutter siden): Det er har med kontoen min å gjøre her på forumet, så nei Send en e-post til [email protected] så ser noen av adminsene på det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Flott blinkskudd av en stilig hund 👍 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 On 9/6/2022 at 10:53 AM, ilpostino said: Mamma og pappa og lillesøs har tollere og de spiser alt mat de har mulighet til å spise. Unntaket er hvis noen holder maten. Da tar de ikke før den som holder sier "værsågod". Er gjort slik for at de ikke skal nappe mat ut av hendene på unger. Det er oppskriften på grining og greier. Det er ganske så bra greie å ha indeed! Heldigvis bare sånne små som ikke når opp 😛 Merkelig nok så er det ufattelig mye kommentarer fra mannfolk som sier noe ala "høh...jeg har større bikkje hjemme", "Katta mi er større en den der". 17 hours ago, Cutthroat Bill said: Bikkja mi pleier heller ikke å spise mat som ikke er hennes innendørs. Kan fylle matskålrn om morgenen, også småspiser hun hele dagen. Hun fråtser praktisk talt aldri. Men hun jafser gjerne til seg når vi er ute å går tur og hun finner noe på bakken, og da går det fort! Det er litt stusselig når hun har allergier, og ikke egentlig skal ha noe som helst annet enn spesialforet hun får. 😅 Fremdeles good doggo, tho. 14/10 doggo! 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 b-real skrev (10 minutter siden): Heldigvis bare sånne små som ikke når opp Jeg har alltid hatt lyst på Lhasa apso eller Shih tzu men etter å ha møtt en del Afrikanske løvehunder / Rhodesian ridgeback har jeg fått litt øynene opp for den rasen også. Det er en _liten_ forskjell i størrelse men alle rasene har mye kul personlighet i seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Kunne tenkt meg en Great Dane, men etter en nøye vurdering fant jeg flerer negative sider med den hunderasen en positive. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Etter å ha hatt både eurasier og samojed så blir neste hunden vår noe som ikke rekker opp på kjøkkenbenken. Heller mot corgi :---D Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 (endret) Bare å bygge høyere kjøkkenbenk Endret 10. september 2022 av Sydvest Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 13 hours ago, j-- said: Etter å ha hatt både eurasier og samojed så blir neste hunden vår noe som ikke rekker opp på kjøkkenbenken. Heller mot corgi :---D Hører det er en tidligere dronning som har et par til overs 😛 Corgi er awesome, skulle gjerne ha hatt en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå