Styrmann Smisk Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Omnia vincit amor skrev (29 minutter siden): Høres ikke gøy ut! Har det gått bort eller er det fremdeles slik? Kan jo være at du har lagt på øret når du har sovet og dermed skjedd noe greier.. Ville tatt turen til fastlegen om det forsetter over flere dager. Forsteinet ørevoks som har lagt seg på trommehinnen og forhindrer den fra å vibrere. Summa summarum: jeg ble døv. Fikk tak i sånn ballongsprøyte og fylte øret med olje. Lot det virke noen timer før jeg dundret på med varmt vann. Kom ut noen svære klumper, og vipps så kunne jeg høre igjen Nå har jeg oljet det andre øret og skal ta det i morgen tidlig, for nå hører jeg jo mye bedre på det som jeg har vasket! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Sydvest skrev (38 minutter siden): Forsteinet ørevoks som har lagt seg på trommehinnen og forhindrer den fra å vibrere. Summa summarum: jeg ble døv. Fikk tak i sånn ballongsprøyte og fylte øret med olje. Lot det virke noen timer før jeg dundret på med varmt vann. Kom ut noen svære klumper, og vipps så kunne jeg høre igjen Nå har jeg oljet det andre øret og skal ta det i morgen tidlig, for nå hører jeg jo mye bedre på det som jeg har vasket! Høres ikke gøy ut haha! Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Trommisen i The Rolling Stones, Charlie Watts er død, 80 år gammel. https://www.vg.no/rampelys/i/Wjm4Lj/rolling-stones-trommeslager-charlie-watts-er-doed?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row4_pos1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Dette forumet dør mer og mer. Trist. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Er bare en måte å gjøre det i live på og det er å bidra. Kjærringa og jeg har vært å sett på hvalp i dag, 5 uker gamle yorkshire terrier. Blir vist en av tispene i det kullet. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Nstin skrev (På 2021-8-26 den 14.20): Dette forumet dør mer og mer. Trist. du får finne på noe vettugt å skrive om da, vet du. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Sandy Koufax skrev (På 16.5.2021 den 19.26): Hadde en drøm for litt siden og kan være prekognitiv (er ganske garantert det, men vet ikke om det skjer i Norge). Verbatim nedenfor. Håper dere lar det stå. "Catherine har blitt skutt utenfor og vi må dra". Noen gangstere snakker om en gjeng i et område som er skikkelig tøffe, selv bjørner gjemmer seg for de. Det er møte hos en Sopranos-liknende familie. En av renholderne er innenfor og nekter å jobbe. En av hennes slektninger har kommet og ber om unnskyldning for at de nekter å jobbe. Men at Catherine har blitt skutt utenfor og de må dra. ------------------------------------------------------ Kjenner ingen Catherine, men vet om to. Mener at det er tvilsom at en av dem har blitt skutt, men kan være. Kan også være en kjent Catherine. Men Catherine, personer som selv bjørnene frykter (de frykter ikke meg åpenbart) og person som er blitt skutt. Siden denne og flere andre virket ganske sannferdige....her er en til. Den amerikanske presidenten Joe Biden har kreft. Han er muligens døende, og er definitvt svært svekket mentalt. Det er dette dere ser på tv. Og det skjer noe svært alvorlig i USA snart. Muligens militærkupp. Joe Biden dør i løpet av dette. I en scene virker det som Biden har blitt skutt. De frakter han til et sykehus. Det blir konflikt mellom soldater og Joes vakter. De henter masse blod til han. Legene spør om det feiler han noe. Cindy McCain er der. Og en kvinnelig stemme sier at Joe har kreft. I en annen scene dør Joe Biden. En lege trer et sykehusklede over han. Og så videre. Det er rett og slett mange episoder fra drømmene som viser at noe alvorlig skjer i USA og at Joe er veldig syk. USA er kaos uten like og vil ikke være en like god alliert. -------------------------- Se på dette som en avskjedshilsen. Om det stemmer selvsagt. Det gir det norske samfunnet mulighet til å forberede dere på en alvorlig situasjon. Jeg har et dårlig forhold til Erna, politiet og Frp, men Jonas og de andre er greie. Jeg forlater Norge denne måneden eller begynnelsen av neste måned. 90 prosent muliget for at jeg drar til Tyskland. Kina er også en mulighet. Forsøker å starte min egen bedrift blant annet. Kanskje våre veier krysses igjen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Jøss! Over en måned uten en eneste kommentar i denne tråden... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Hadde 2 katter. De var brødre. Fredag som var måtte vi avlive den ene pga nyresvikt. Synest katta takler d å miste broren sin ganske bra. Den første dagen lå den bare å kikket utover rommet eller sov. Nå oppfører den seg normalt, spiser og drikker og koser med oss. Lurer på hva den tenker på nå for tiden... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Trist å høre om pusen, kondolerer. Katter er vel i grunn ikke flokkdyr. Så vidt jeg vet er det bare løven som lever i flokk. Og så har vel huskatten bare tolerert det 🤷♂️ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Kondolerer med katten, kjedelig å miste husdyr 😕 Vi var redde for at gamlemor skulle gå bort her for et par måneder siden men hun klarte seg vist supert, men erstattningen kom allilevel så vi har en liten ny drapsmaskin i huset. Endret 9. november 2021 av b-real Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 "Im here to bite ankles and chew bubblegum, and I'm all out of gum" 🐶 Valpen vår som blir et år nå 15 Nov har en forkjærlighet for vedkubber. Hun spiser på opptenningsveden min 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Treverk er gode ting for en hvalp så lenge det ikke er møbler osv. Denne hadde en gang et par ører 😛 Endret 10. november 2021 av b-real Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 Får dessverre ikke sett videoen/bildet du la ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Seriøst, etter de fjernet BB-code har bilde-behandling på forumet blitt helt jævla bedriten dårlig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 4 hours ago, b-real said: Seriøst, etter de fjernet BB-code har bilde-behandling på forumet blitt helt jævla bedriten dårlig. Trikset er å ikke poste noe lenger :---D Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Digger det nye profilbildet ditt @Sydvest. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 b-real skrev (4 timer siden): Seriøst, etter de fjernet BB-code har bilde-behandling på forumet blitt helt jævla bedriten dårlig. Jeg kan se begge bildene du la ut? Søt hund forresten!❤️ Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 GiaMahan skrev (15 minutter siden): Digger det nye profilbildet ditt @Sydvest. Tusen takk. Hører ofte at jeg har mange likhetstrekk med min mor. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. november 2021 Del Skrevet 10. november 2021 Sydvest skrev (1 time siden): Tusen takk. Hører ofte at jeg har mange likhetstrekk med min mor. Lol😆 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå