Sandy Koufax Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Framtidsmål: å bli naturlig hårløs på ryggen! Edit: snakket med noen andre på en annen chat. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Kommer vel kanskje an på forsikringsselskap, men hvis man havner i en bilulykke (motpartens feil evt full kasko og egen feil) der f.eks en pc eller tv blir ødelagt, får man penger eller tilsvarende produkt hvis noe tilbake? Eller går sånne ting på egen forsikring for frakt, innbo osv? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Vet ikke helt, da jeg bare har husforsikring selv. Aldri hatt bil, men vil anta at pc og tv ikke dekkes av bilforsikringen. Og at hvis de ikke er i huset, men i en bil så er det kanskje vanskelig å dekke dem med innboforsikringen også? Kanskje det kan dekkes av motparten ved forhandling eller noe tilsvarende? Aner ikke og svarer bare for å diskutere egentlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 VegardBS skrev (3 timer siden): Kommer vel kanskje an på forsikringsselskap, men hvis man havner i en bilulykke (motpartens feil evt full kasko og egen feil) der f.eks en pc eller tv blir ødelagt, får man penger eller tilsvarende produkt hvis noe tilbake? Eller går sånne ting på egen forsikring for frakt, innbo osv? Hva med å lese vilkårene? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Kan ikke vente til jeg er nede i Akershus om to måneder igjen og søker om arbeidsledighetstrygd! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Var det ikke du som skulle rømme landet for et års tid siden? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) Ja, det var en vits. For å symbolisere at jeg ikke får arbeid. Som i istedenfor å søke arbeid, så søker jeg arbeidsledighetstrygd. Hehe Endret 7. mai 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Vurderer å kjøpe MAGA caps. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 (endret) Sydvest skrev (9 timer siden): Vurderer å kjøpe MAGA caps. Så du liker The Donald? Endret 7. mai 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 For de som bruker blårens (isopropanol) til å lage antibac vil jeg nevne at isopropanol blir brutt ned til aceton i levra. Ikke særlig sunt. Etanol blir brutt ned til noe som også som er giftig, som jeg ikke husker, men aceton er best å unngå! Rødsprit er derfor bedre for desinfisering enn blårens siden det består av etanol. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. mai 2020 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) Ser frem til at perioden min i Trondheim er over. Psykologisk hadde jeg det til og med bedre da jeg mistet synet for tredje gang og hadde tenkt å slutte med studiene (rundt i 2016 var det vel). Ser også frem til å tjene litt penger og muligens treffe en dame eller to (såfremt de godtar hverandre selvsagt). Endret 8. mai 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Du mistet synet for tredje gang? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 Han pleide å være klarsynt. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. mai 2020 Del Skrevet 11. mai 2020 (endret) GiaMahan skrev (5 timer siden): Du mistet synet for tredje gang? Ja, jeg var litt uheldig her i Trondheim. Slet med synes i en del perioder. Før 2011, 2011-2012, 2013, Vår 2016, Høst 2018. Sydvest snakker om min evne til å drømme prekognitive drømmer. Noe jeg ofte blir mobbet for, men det gjør ikke så mye. Tror egentlig ikke på det selv så mye. Foretrekker vitenskap. Har alltid ment at det amerikanerne som drev med inception for det norske oljefondet. Men la oss ikke åpne den debatten igjen. En av hovedgrunnene til at jeg ønsker å forlate Norge og flytte til et ikke-NATO land. Som i noen tråder jeg har startet tidligere her. Endret 11. mai 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 15. mai 2020 Del Skrevet 15. mai 2020 (endret) Dette var smakløst. Bare fortsett å være rasebevisste under NATO paraplyen. Endret 15. mai 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Det er en slags resirkuleringsstasjon ved studenthjemmet jeg bor i. Og det kom en person hit, la fra seg masse søppel og gikk uten å legge det i stasjonen. Bare sånn på fortauet utenfor og nå er det masse søppel på det. lol...? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 47 minutes ago, Sandy Koufax said: Det er en slags resirkuleringsstasjon ved studenthjemmet jeg bor i. Og det kom en person hit, la fra seg masse søppel og gikk uten å legge det i stasjonen. Bare sånn på fortauet utenfor og nå er det masse søppel på det. lol...? Det er et eget sted i helvete for sånne. Der satan står med stor kaktus, klar for å gjøre analinnbrudd. Og da synes jeg forsøplerne slipper billig unna. Gratulerer med dagen, forresten! 2 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 Nettopp. Kanskje personen var beruset eller noe sånt. Også litt morsomt at ingen plukker det opp (jeg kommer ikke til å gjøre det heller). Ha en fin dag også. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 17. mai 2020 Del Skrevet 17. mai 2020 (endret) Dayumn, jeg glemte at jeg ikke hadde lov å skrive om slikt. Det bringer ulykke. Endret 17. mai 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå