Sandy Koufax Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 VegardBS skrev (På 7.2.2020 den 22.26): Jeg hadde tidligere et livsmål om å ha en hel toppetasje for meg selv i en høyblokk, men det er slettet. Fy faen for noe drit å bo midt i sentrum i en by med naboer og ukjente så nærme. Fyllekjører vraka 2 biler rett utenfor blokka i dag, nabo fikk døra sparka ned av politiet og ambulanse tidligere i uka. Polsk firma bygger i blokka ved siden av og titter inn i leiligheter hos oss. Indisk nabo skriker i telefon med høyttaler på max fra 6.00 på morran. Vanntrykket i dusjen er aldri stabilt og må konstant justere mellom kaldt og varmt. Blir gal... Hadde omtrent samme mål. Bor nå i en studenthybel for å levere inn en masteroppgave... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) Batman TAS håndholdt spill (man skal manøvrere fra side til side på motorveien med Batmobilen , vanskelig.....har klart 138 , lurer hva som skjer om man klarer det ut ?) Nå husker jeg hvorfor jeg gikk lei , man ble bare frustrert av de spilla :P Endret 8. mars 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Sandy Koufax skrev (På 6.3.2020 den 15.34): Hadde omtrent samme mål. Bor nå i en studenthybel for å levere inn en masteroppgave... Syns synd på deg. Hvilken boks?... 1 Lenke til kommentar
Singo Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Er det mulig og bytte tema til gamle diskusjon.no? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 49 minutes ago, Singo said: Er det mulig og bytte tema til gamle diskusjon.no? Nei dessverre, er bare 2 å velge mellom. IPB sin egen utgave ser IMO strålende ut. Lenke til kommentar
Singo Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 5 minutes ago, b-real said: Nei dessverre, er bare 2 å velge mellom. IPB sin egen utgave ser IMO strålende ut. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) VegardBS skrev (10 timer siden): Syns synd på deg. Hvilken boks?... xxx Endret 9. mars 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) xxx Endret 9. mars 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 (endret) xxx Endret 9. mars 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 Du vet du er god kunde når restauranten ringer deg mens du er på ferie, fordi de lurer på hvorfor du ikke har bestilt mat på så lenge. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) Skurupu skrev (34 minutter siden): Du vet du er god kunde når restauranten ringer deg mens du er på ferie, fordi de lurer på hvorfor du ikke har bestilt mat på så lenge. Så du oppgir din ID og tlf nr på resturanter? Tror ikke jeg hadde gjort det. Endret 12. mars 2020 av Delvis Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mars 2020 Del Skrevet 12. mars 2020 De ringte via WhatsApp, som de bruker til å ta i mot bestillinger. De vet ikke navnet mitt. Men ikke hadde jeg brydd meg stort om de viste det, heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. mars 2020 Del Skrevet 13. mars 2020 Tror Vince heller vil dø enn å kansellere WM neste mnd men Tampa by bestemmer til slutt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Hvordan har folket det i disse dramatiske dagene med karantene og zombinene på vei? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Hjemmekontor på ubestemt tid, og god utsikt over zombier fra småbruket på toppen av åsen. Masse boltreplass uten å komme i kontakt med andre. Fiber installert for en måned siden. Kunne vært verre ? Dere andre da, overlever dere situasjonen? 1 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Samfunnskritisk helsepersonell så..vel..sånn går nå dagene. Heimevernet lusker vist også på døren men ser ut som en annen tropp ble beordret til Gardermoen. Blir vel neppe tatt ut dit uansett. Morgen skal det bakes boller. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Kunne med glede melde til HV at jeg også tegnes som kritisk personell, så hurra for det. Dama venter barn om et par uker så det hadde vært litt kjipt å måtte gå rundt og bli smitta av idioter som bryter karantener nå. Håper helsevesenet holder seg gående da. Ikke så lysten på å ta i mot unge aleine hjemme. Hvordan foregår det i Italia nå, mon tro? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Sexylubb1 skrev (2 timer siden): Kunne med glede melde til HV at jeg også tegnes som kritisk personell, så hurra for det. Dama venter barn om et par uker så det hadde vært litt kjipt å måtte gå rundt og bli smitta av idioter som bryter karantener nå. Håper helsevesenet holder seg gående da. Ikke så lysten på å ta i mot unge aleine hjemme. Hvordan foregår det i Italia nå, mon tro? Krysser fingrene for at det går bra, holder dere friske og at dere får en trygg fødsel ❤️ Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 18. mars 2020 Del Skrevet 18. mars 2020 (endret) Livet i selv-karantene er kjipt. Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Endret 18. mars 2020 av Sandy Koufax Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. mars 2020 Del Skrevet 19. mars 2020 Sandy Koufax skrev (På 18.3.2020 den 20.29): Livet i selv-karantene er kjipt. Hva gjør dere for å få tiden til å gå? Er ganske kjedelig.. Men prøver å ha det så "normalt" som vanlig.. Gjør egentlig akkurat det jeg gjorde før pandemien, eneste er at jeg nå har begynt å ringe litt ekstra til venner og kjære. Bare prate med folk rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå