Kovalevskaja Skrevet 6. februar 2020 Del Skrevet 6. februar 2020 Plutselig fått det for meg å ta lappen, fått bestilt kjøretimer og lagt opp en plan, til og med sett på en del brruktbiler... nå gjelder det bare å gjennomføre også 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Kovalevskaja skrev (3 timer siden): Plutselig fått det for meg å ta lappen, fått bestilt kjøretimer og lagt opp en plan, til og med sett på en del brruktbiler... nå gjelder det bare å gjennomføre også Så gøy! Er alltid greit å ha lappen, uansett situasjon, sånn at dersom du en gang trenger den så har du det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Jeg hadde tidligere et livsmål om å ha en hel toppetasje for meg selv i en høyblokk, men det er slettet. Fy faen for noe drit å bo midt i sentrum i en by med naboer og ukjente så nærme. Fyllekjører vraka 2 biler rett utenfor blokka i dag, nabo fikk døra sparka ned av politiet og ambulanse tidligere i uka. Polsk firma bygger i blokka ved siden av og titter inn i leiligheter hos oss. Indisk nabo skriker i telefon med høyttaler på max fra 6.00 på morran. Vanntrykket i dusjen er aldri stabilt og må konstant justere mellom kaldt og varmt. Blir gal... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 VegardBS skrev (14 minutter siden): Jeg hadde tidligere et livsmål om å ha en hel toppetasje for meg selv i en høyblokk, men det er slettet. Fy faen for noe drit å bo midt i sentrum i en by med naboer og ukjente så nærme. Fyllekjører vraka 2 biler rett utenfor blokka i dag, nabo fikk døra sparka ned av politiet og ambulanse tidligere i uka. Polsk firma bygger i blokka ved siden av og titter inn i leiligheter hos oss. Indisk nabo skriker i telefon med høyttaler på max fra 6.00 på morran. Vanntrykket i dusjen er aldri stabilt og må konstant justere mellom kaldt og varmt. Blir gal... Så kjipt. Da jeg bodde i øverste etasje i høyblokk hørte jeg bare vinden. Digg med utsikt osv. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Sexylubb1 skrev (3 minutter siden): Så kjipt. Da jeg bodde i øverste etasje i høyblokk hørte jeg bare vinden. Digg med utsikt osv. Var det jeg trodde skulle skje, men det er teknisk sett ikke en høyblokk her jeg bor i øverste etasje. Vil heller bo i et eget hus og kjøre bil i 30 minutter hver veg og slite med å finne parkering enn det her igjen. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 7. februar 2020 Del Skrevet 7. februar 2020 Trikset er å eie alle etasjene under også. 3 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Når man har sendt en melding til noen på facebook, viser det på noen måte når meldingen er lest av mottakeren? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) Bare hvis du har personen på vennelisten, og den personen har trykket seg inn på chatten deres. Det kan være mulig å lese meldingen uten å gå inn på chatten også. For eksempel om forhåndsvisning er skrudd på, så kan du se deler av, eller hele teksten når skjermlåsen er på. Endret 16. februar 2020 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Kun hvis du har på sånn "read" greie på mener jeg å tro. Er bare å rote litt i innstillingene på fb og messenger så finner du det sikkert ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Sydvest skrev (På 7.2.2020 den 22.57): Trikset er å eie alle etasjene under også. Eier halvparten av arealet under min toppleilighet. Greit opplegg, men hadde vært enda bedre med hele! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Man kan deaktivere den funksjonen og, men da kan man ikke se om noen andre er online. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 5 år siden , RIP........ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 On 2/8/2020 at 5:26 AM, VegardBS said: Jeg hadde tidligere et livsmål om å ha en hel toppetasje for meg selv i en høyblokk, men det er slettet. Fy faen for noe drit å bo midt i sentrum i en by med naboer og ukjente så nærme. Fyllekjører vraka 2 biler rett utenfor blokka i dag, nabo fikk døra sparka ned av politiet og ambulanse tidligere i uka. Polsk firma bygger i blokka ved siden av og titter inn i leiligheter hos oss. Indisk nabo skriker i telefon med høyttaler på max fra 6.00 på morran. Vanntrykket i dusjen er aldri stabilt og må konstant justere mellom kaldt og varmt. Blir gal... Kan bli vanskeligere å få til, men du får bare bygge deg et høyhus på bygda, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) "I live in Tigerland I'm an Indian manI used to walk around with a snake in my hand" Spoiler Tipper Chris Walken hadde ledd seg i hjel av Dr Bombay , lol Endret 22. februar 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Det må du utdype mer om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) nt Endret 4. mars 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Why even bother? Quote “One of the saddest lessons of history is this: If we’ve been bamboozled long enough, we tend to reject any evidence of the bamboozle. We’re no longer interested in finding out the truth. The bamboozle has captured us. It’s simply too painful to acknowledge, even to ourselves, that we’ve been taken. Once you give a charlatan power over you, you almost never get it back.” Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Min powerbank jeg brukte før til å lade iPhone 7, blir nå brennhet når jeg lader iPhone 11. powerbanken gir ut 2.1A. hvorfor? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. mars 2020 Del Skrevet 2. mars 2020 Enig. Har ikke VG + og får ikke lest artikkelen, men enig i det jeg ser. Fordi komla til fjordland imponerte meg. Anbefales, komle har jeg litt greie på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå