Lunalotic Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 For en dag. Dro ut til kysten, fordi tante sa det var kjøligere her, men ble møtt av vindstille og enda høyere temperatur. Og så montere en seng fra IKEA i et rom hvor vi målte det til 30 grader da vi begynte, og 35 da vi var ferdig. Svetten rant, og det hjalp ikke å sette opp vinduene, men nå er i det minste alt arbeidet ferdig, så nå er det bare å chille de neste dagene. Hardt liv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Ja, nesten så jeg gleder meg til å dra i avisa og jobbe litt på mandag. Stå opp 7:30, dusje, kle på meg, gå på jobb, jobbe litt, dra hjem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Fikk du jobben tilbake i avisa? så bra! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Ikke helt, sjefen ringte meg i halv fire-tida og lurte på om jeg hadde arbeidslyst, jeg svarte ja, så sa han at han trengte hjelp til å fylle opp en valgportal, og jeg sa jeg kunne godt hjelpe til, så vi avtalte at jeg møter opp mandag formiddag, og tar det derfra. Får betalt, det er alt jeg vet, og det er jo greit. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Har man først vært med i den serien så er man udødliggjort , akkurat som Bond-skuespillerne som blir husket lang tid etter sin død. Craig likte spesielt å jobbe sammen med Egghead Vincent Price. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Therawn, så ettee laderen til galaxy s5 som du anbefalte (tror jeg) men fant den ikke på storo clas ohlson. Kan du sende bilde av den?Ladekabel, ikke lader. Stor forskjell. Har du Coop Extra eller Shell i nærheten? De fantes på begge de to butikkene her.Ladekabel, samme det Var verken under kategori ladere, stæsj, eller tilbehør for tlf. Kan du sende bilde av hvordsn de så ut igjen? Glemsk.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2015 Forfatter Del Skrevet 22. august 2015 Noen som har opplevd at det er forsinkelse i lyden fra Win7 til blåtann-enheter? Kan ta flere sekunder fra jeg setter på en sang til lyden kommer i høyttalerene. Tilsvarende når jeg slår av sangen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Ladekabel, samme det Var verken under kategori ladere, stæsj, eller tilbehør for tlf. Kan du sende bilde av hvordsn de så ut igjen? Glemsk..Det høres ut som du prøver å finne den på nett. Den er kun i butikker. Merket "ROBTEC" finnes kun i butikker. Og om det finnes på nett, er det i alle fall ikke i noen nettbutikker jeg vet om. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Nei, var i alle elektrobutikkene på storo Takk Passer galaxy 5? Får se om jeg finner den neste gang jeg er på senter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 I dag er det bare en uke til jeg henter hjem pelsbabyen min. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Nei, var i alle elektrobutikkene på storo Takk Passer galaxy 5? Får se om jeg finner den neste gang jeg er på senter. Du finner den ikke i elektrobutikker. Se heller i dagligvarebutikker med litt bredt utvalg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Nei, var i alle elektrobutikkene på storo Takk Passer galaxy 5? Får se om jeg finner den neste gang jeg er på senter. Du finner den ikke i elektrobutikker. Se heller i dagligvarebutikker med litt bredt utvalg.Var i clas ohlson og. Matbutikker? Aldri sett en matbutikk med elektronikk utenom barbermaskin, dvd ol. her i Oslo. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Som sagt. Jeg fant den på Coop Extra. Finnes ikke det der du befinner deg? Eller en Shell butikk? Det er de eneste butikkene jeg noen gang har sett slike kabler og det merket. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Får se der da Muligens hjem om en måned dersom ting fortsetter å gå så bra som nå 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Det er en fin kabel, tror jeg skal se etter en også. Har bare en skjøtekabel som egentlig tilhører tegnebrettet mitt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Denne låta er soundtracket til både dei beste og verste tidene i livet mitt det siste året. Godlåt og skikkeleg koolio band. https://www.youtube.com/watch?v=KI3H8myhJBI Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Er det noen her som vet om en frisør i Oslo der man kan få en grei, normal herreklipp til en grei pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå