Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

For en dag. Dro ut til kysten, fordi tante sa det var kjøligere her, men ble møtt av vindstille og enda høyere temperatur. Og så montere en seng fra IKEA i et rom hvor vi målte det til 30 grader da vi begynte, og 35 da vi var ferdig. Svetten rant, og det hjalp ikke å sette opp vinduene, men nå er i det minste alt arbeidet ferdig, så nå er det bare å chille de neste dagene.

Hardt liv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt, sjefen ringte meg i halv fire-tida og lurte på om jeg hadde arbeidslyst, jeg svarte ja, så sa han at han trengte hjelp til å fylle opp en valgportal, og jeg sa jeg kunne godt hjelpe til, så vi avtalte at jeg møter opp mandag formiddag, og tar det derfra. Får betalt, det er alt jeg vet, og det er jo greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har man først vært med i den serien så er man udødliggjort , akkurat som Bond-skuespillerne som blir husket lang tid etter sin død.

Craig likte spesielt å jobbe sammen med Egghead Vincent Price.

Lenke til kommentar

Therawn, så ettee laderen til galaxy s5 som du anbefalte (tror jeg) men fant den ikke på storo clas ohlson. Kan du sende bilde av den?

Ladekabel, ikke lader. Stor forskjell. :) Har du Coop Extra eller Shell i nærheten? De fantes på begge de to butikkene her.
Ladekabel, samme det :p Var verken under kategori ladere, stæsj, eller tilbehør for tlf. Kan du sende bilde av hvordsn de så ut igjen? Glemsk..
Lenke til kommentar

Ladekabel, samme det :p Var verken under kategori ladere, stæsj, eller tilbehør for tlf. Kan du sende bilde av hvordsn de så ut igjen? Glemsk..

Det høres ut som du prøver å finne den på nett. Den er kun i butikker. Merket "ROBTEC" finnes kun i butikker. Og om det finnes på nett, er det i alle fall ikke i noen nettbutikker jeg vet om.

NLjYFOr.jpg

Lenke til kommentar

Nei, var i alle elektrobutikkene på storo :)

Takk :) Passer galaxy 5? Får se om jeg finner den neste gang jeg er på senter.

Du finner den ikke i elektrobutikker. Se heller i dagligvarebutikker med litt bredt utvalg.
Var i clas ohlson og. Matbutikker? Aldri sett en matbutikk med elektronikk utenom barbermaskin, dvd ol. her i Oslo.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...