Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når ble det egentlig mote med så korte shorts at halve rævskinka vises?

 

Et par år siden. Syns det er verre med 13-årige småjenter med sånne shorts. Hvilken mamma eller pappa sender ungen ut i Oslo med halve ræva bar og diger utringning?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Antagelig ikke. Skal være kjøttsår. Holder på å lage noe falsk hud av flytende latex da.

Du er kommet ganske langt om du har flytende latex. Har du "blod" og foundation? Regner med at du har toalettpapir. Hvis du har de tingene så er du egentlig helt innafor. Da må du bare prøve. Min første gang når jeg lagde det så endte jeg opp med å se mer gæren ut enn planlagt. Det fine med kjøttsår er at du kan bygge det veldig godt opp. 

Lenke til kommentar

Du er kommet ganske langt om du har flytende latex. Har du "blod" og foundation? Regner med at du har toalettpapir. Hvis du har de tingene så er du egentlig helt innafor. Da må du bare prøve. Min første gang når jeg lagde det så endte jeg opp med å se mer gæren ut enn planlagt. Det fine med kjøttsår er at du kan bygge det veldig godt opp.

Har fake blod, ja. Og regner med dama har foundation. Prøvde meg litt nå med toalettpapir, skolelim og hobbymaling nå.

 

 

YbHqYi6.jpg

 

 

 

Bare første forsøk så regner med det blir bedre. Har ikke gått inn for å matche hudtone osv.

Lenke til kommentar

Syntes du var flink for første gang jeg. Du kan fint droppe å ha så mye dopapir rundt, og heller fokusere mer på såret. Det gjør at det blir lettere å lage (syntes jeg i hvert fall). Ofte hvis du har for mye dopapir rundt så sliter man med å få det til å se ekte ut. Skolelim er også lurt. Ganske lett å fjerne også. 

Nå høres jeg skikkelig kritisk ut, men jeg er ikke det altså. 

Lenke til kommentar

For en dag. Dro ut til kysten, fordi tante sa det var kjøligere her, men ble møtt av vindstille og enda høyere temperatur. Og så montere en seng fra IKEA i et rom hvor vi målte det til 30 grader da vi begynte, og 35 da vi var ferdig. Svetten rant, og det hjalp ikke å sette opp vinduene, men nå er i det minste alt arbeidet ferdig, så nå er det bare å chille de neste dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...