Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Når ble det egentlig mote med så korte shorts at halve rævskinka vises? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Men lommene skal henge ut under shortskanten... Ser så utrolig dust ut. Det får trampstamp på menn til å se intelligent ut i forhold Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Når ble det egentlig mote med så korte shorts at halve rævskinka vises? Et par år siden. Syns det er verre med 13-årige småjenter med sånne shorts. Hvilken mamma eller pappa sender ungen ut i Oslo med halve ræva bar og diger utringning? Endret 21. august 2015 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Over til meg og mine ting: Noen som har tips til hvordan sminke (semi)realistiske sår? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Over til meg og mine ting: Noen som har tips til hvordan sminke (semi)realistiske sår? Hvordan sår er det snakk om? Jeg har veldig god erfaring med youtube til å lage sår og blåmerker med sminke. Har du rett sminke til det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Antagelig ikke. Skal være kjøttsår. Holder på å lage noe falsk hud av flytende latex da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Jg kan sende bilder av runkesåret mitt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Over til meg og mine ting: Noen som har tips til hvordan sminke (semi)realistiske sår? Tror det finnes egne kit man kan bruke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Enig med korte shortser med lommene stikkende ut??? Hva er det folk tenker på når de går rundt med rumpa bar Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Antagelig ikke. Skal være kjøttsår. Holder på å lage noe falsk hud av flytende latex da. Du er kommet ganske langt om du har flytende latex. Har du "blod" og foundation? Regner med at du har toalettpapir. Hvis du har de tingene så er du egentlig helt innafor. Da må du bare prøve. Min første gang når jeg lagde det så endte jeg opp med å se mer gæren ut enn planlagt. Det fine med kjøttsår er at du kan bygge det veldig godt opp. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Enig med korte shortser med lommene stikkende ut??? Hva er det folk tenker på når de går rundt med rumpa bar "Så luftig og godt dette var"? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Det finnes egne strender for folk som vil gå med rumpa bar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Du er kommet ganske langt om du har flytende latex. Har du "blod" og foundation? Regner med at du har toalettpapir. Hvis du har de tingene så er du egentlig helt innafor. Da må du bare prøve. Min første gang når jeg lagde det så endte jeg opp med å se mer gæren ut enn planlagt. Det fine med kjøttsår er at du kan bygge det veldig godt opp. Har fake blod, ja. Og regner med dama har foundation. Prøvde meg litt nå med toalettpapir, skolelim og hobbymaling nå. Bare første forsøk så regner med det blir bedre. Har ikke gått inn for å matche hudtone osv. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Syntes du var flink for første gang jeg. Du kan fint droppe å ha så mye dopapir rundt, og heller fokusere mer på såret. Det gjør at det blir lettere å lage (syntes jeg i hvert fall). Ofte hvis du har for mye dopapir rundt så sliter man med å få det til å se ekte ut. Skolelim er også lurt. Ganske lett å fjerne også. Nå høres jeg skikkelig kritisk ut, men jeg er ikke det altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Ja, var litt mye papir, men i dag er det bare for å øve meg. Takk for tips forresten. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Lykke til forresten. Føler ikke jeg hjalp så mye men du får bare spørre. Enten jeg eller Google har svaret. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Therawn, så ettee laderen til galaxy s5 som du anbefalte (tror jeg) men fant den ikke på storo clas ohlson. Kan du sende bilde av den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 For en dag. Dro ut til kysten, fordi tante sa det var kjøligere her, men ble møtt av vindstille og enda høyere temperatur. Og så montere en seng fra IKEA i et rom hvor vi målte det til 30 grader da vi begynte, og 35 da vi var ferdig. Svetten rant, og det hjalp ikke å sette opp vinduene, men nå er i det minste alt arbeidet ferdig, så nå er det bare å chille de neste dagene. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Therawn, så ettee laderen til galaxy s5 som du anbefalte (tror jeg) men fant den ikke på storo clas ohlson. Kan du sende bilde av den?Ladekabel, ikke lader. Stor forskjell. Har du Coop Extra eller Shell i nærheten? De fantes på begge de to butikkene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå