Skurupu Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Har Babethreaden blitt slettet? Og Perfekt Kropp-tråden? Eller er forumets søkefunksjon bare veldig dårlig? Endret 4. desember 2019 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Skurupu skrev (1 time siden): Har Babethreaden blitt slettet? Og Perfekt Kropp-tråden? Eller er forumets søkefunksjon bare veldig dårlig? Ja, dessverre ble de stengt for noen måner siden. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Sletta mig Endret 7. desember 2019 av Røsslyngen Just because Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 On 12/5/2019 at 5:26 AM, Omnia vincit amor said: Ja, dessverre ble de stengt for noen måner siden. Hvorfor ble de stengt? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 (endret) Sleeett Endret 7. desember 2019 av Røsslyngen Just because Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) En av de beste jeg har funnet den siste tiden på reddit: Spoiler Skurupu skrev (2 timer siden): Hvorfor ble de stengt? Om jeg ikke husker feil så handlet det om at innholdet ofte var i gråsonen og dermed så ble det ikke greit å la den stå åpent lengre. Det er en stund siden dette skjedde så husker ikke helt. Endret 7. desember 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Så at ting har blitt tatt tak i av moderator nå, og det setter jeg pris på. Mwn jeg er så sykt lei av å bli hetset her på forumet av enkeltmennesker. Det er alltid de samme som går igjen, og den som fikk begeret til å renne over for min del, har jo selv bidratt til at jeg har forsvunnet fra forumet tidligere. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Antydet persondiskusjon ble fjernet. Tilbakemelding tas på PM Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 Nå er det digg med helg. Har jobbet 60 og 70 timer de siste tre ukene, og er helt utslitt. Litt mer normal arbeidsuke neste uke, og det skal også bli godt. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Takk for alle fine meldinger (samt lykkeønskninger til jobbintervjuene) og den oppmuntrende telefonsamtalen. Etter å ha tenkt på det, så har jeg bestemt meg for å bli på forumet. En person som ikke klarer å ta ting opp med meg før det utvikler seg videre til det sinneutbruddet hans kom, har jo ikke akkurat så mye han skulle ha sagt. Kommer til å være mer proaktiv med rapportering. Og har innsett at han er uansett kritisk til alle yrkesgrupper innenfor helse, og kommer med mye faktafeil om medisin og helse so why bother. Ikke har han peiling på hva jeg har vært igjennom, heller. Og han ilegger meg karakteristiska og meninger som jeg ikke har, det er typisk tegn når man begynner å gå tom for argumenter og begynner med emosjonell argumentasjon. Jeg kommer fortsatt til å være ydmyk og hjelpende ovenfor de som har gjort seg fortjent til det, men når er jeg kvass og direkte, så er det den det skulle gjelde som selv har gjort seg fortjent til det, bullshit gidder jeg ikke. Endret 7. desember 2019 av Røsslyngen Skriveleif 3 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 RRhoads skrev (3 timer siden): Nå er det digg med helg. Har jobbet 60 og 70 timer de siste tre ukene, og er helt utslitt. Litt mer normal arbeidsuke neste uke, og det skal også bli godt. Niiice! Da er det ekstra digg med helg. Velfortjent etter en slik innsats! 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 God helg til alle på forumet, og kos deg og ta livet med ro, Røsslyngen, ikke la ubehagelige folk ødelegge 4 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 God helg ja, og det skal jeg☀️❤️ 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 20 hours ago, Røsslyngen said: Så at ting har blitt tatt tak i av moderator nå, og det setter jeg pris på. Mwn jeg er så sykt lei av å bli hetset her på forumet av enkeltmennesker. Det er alltid de samme som går igjen, og den som fikk begeret til å renne over for min del, har jo selv bidratt til at jeg har forsvunnet fra forumet tidligere. Det vil alltid være noen folk som ikke liker deg. Ingen blir likt av alle. Jeg tenker at jo raskere man innfinner seg med det, jo bedre får man det med seg selv. Heldigvis er problemet her brukere du egentlig ikke trenger å forholde deg til. Bruk ignoreringsfunksjonen, så slipper du å se noe til de :] Jeg synes du virker veldig oppegående, om det er noen trøst. 1 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) ..? Endret 8. desember 2019 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg kjøpte meg en ny gamingstol da det var Black Week og i dag har jeg omsider fått satt den sammen. Fint med ny stol etter 15 år eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Venter forsatt på fuckings elkjøp skal sende varene etter Black-crap-week. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Selges disse i Norge? LaCroixhttps://www.lacroixwater.com/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Hvorfor skal alle "gaming"-stoler se ut som bilseter? Det er jo ikke komfortabelt å sitte i bilen hele dagen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå