Runar Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Gavekort skrev (10 minutter siden): Vi har en tendens til å snuble over hverandre, woman that will not be named. 4 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Runar skrev (2 minutter siden): OK, skal bare spørre kjæresten min om det er greit først. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Så, dere fra et sted i Oppland, syns dere julebrusen burde hete Hamar og lillehammer julebrus eller Lillehammer og Hamar julebrus? Noen butikker har kvittet seg helt med Lillehammer på prislappene til og med ?♀️ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 VegardBS skrev (2 minutter siden): Så, dere fra et sted i Oppland, syns dere julebrusen burde hete Hamar og lillehammer julebrus eller Lillehammer og Hamar julebrus? Noen butikker har kvittet seg helt med Lillehammer på prislappene til og med ?♀️ Lillehammer og Hamar, uten tvil. Matbutikken på Strandtorget har fjernet Hamar fra prislappene, og flere butikker retter nå opp (betalingsmur, beklager) i den grove feilen som ble begått tidligere i vinter, da de skrev kun Hamar. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Runar skrev (2 minutter siden): Lillehammer og Hamar, uten tvil. Matbutikken på Strandtorget har fjernet Hamar fra prislappene, og flere butikker retter nå opp (betalingsmur, beklager) i den grove feilen som ble begått tidligere i vinter, da de skrev kun Hamar. Helt enig, hovedsaklig fordi jeg har mer med Lillehammer å gjøre enn noen andre plasser. Har GD pluss, ante ikke at det var artikkel om det. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. november 2019 Del Skrevet 13. november 2019 Jeg har alltid kalt den for Hamar Julebrus. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Jeg skjønner ikke greien med folk som selger noe kjøpt i butikk og som de har kvittering på. Jeg kom over en jakke på FINN til 5,5k. Han har kjøpt jakken i butikk og har kvittering, den selges pga for liten? Altså, 1) prøvde du ikke før du kjøpte den og 2) hvorfor går du ikke tilbake til butikken? Skjønner virkelig ikke. Hadde jeg kjøpt jakke ved en feil, noen som forøvrig er sykt, så hadde jeg gått tilbake til butikken? Eller er dette noe lureri? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Tja, det er ikke sikkert butikken ønsker å bytte varen, eller de har kanskje ikke flere i rett størrelse og får heller ikke inn flere. Endret 16. november 2019 av Llandari 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) Skånedialerkt : "Vaddå betyder vaddå ?" (svensk Nytt på Nytt) :P Bademiljø reklamen (med musikk fra homoklubben i Pskolenfilmene , LOL !) Endret 16. november 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Llandari skrev (1 time siden): Tja, det er ikke sikkert butikken ønsker å bytte varen, eller de har kanskje ikke flere i rett størrelse og får heller ikke inn flere. Mulig det. Det er fortsatt veldig rart at man handler en jakke til flere tusen i butikk og så like etterpå selge den fordi den ikke passer. Prøver du ikke jakken før du kjøper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Lami skrev (9 minutter siden): Mulig det. Det er fortsatt veldig rart at man handler en jakke til flere tusen i butikk og så like etterpå selge den fordi den ikke passer. Prøver du ikke jakken før du kjøper? Kan være vedkommende prøver å selge den dyrere. Hadde ikke forundret meg om han kjøpte det for halv pris eller noe. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Omnia vincit amor skrev (17 minutter siden): Kan være vedkommende prøver å selge den dyrere. Hadde ikke forundret meg om han kjøpte det for halv pris eller noe. Da hadde hen neppe sagt at det fantes kvittering på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Llandari skrev (3 minutter siden): Da hadde hen neppe sagt at det fantes kvittering på den. Fake news!! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Folk som kjøper jakker til over 5000,- kjøper sikkert mye klær, og det kan hende det tok en stund før han fant ut at jakka var liten. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Lami skrev (2 timer siden): Mulig det. Det er fortsatt veldig rart at man handler en jakke til flere tusen i butikk og så like etterpå selge den fordi den ikke passer. Prøver du ikke jakken før du kjøper? Nettbutikk? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Stormberg er i hvertfall veldig nøye på at lappen fremdeles henger på. De ville ikke ta tilbake en jakke jeg hadde kjøpt fordi lappen var tatt av. Den ble litt for liten, men det oppdaget jeg ikke før jeg fikk beveget meg skikkelig i den. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 Har vi en tråd for julegavetips? Vi har hatt det før mener jeg en gang. Men er nok lenge siden. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. november 2019 Del Skrevet 17. november 2019 (endret) Jeg så et program på Netflix om utropstegn i helgen. Det var interessant. I The old man and the sea brukte Ernest Hemingway kun ett utropstegn gjennom hele boken. Det er visstnok også kjønnsforskjeller i bruk av utropstegn, samt kvinner og menns forståelse av et budskap med/uten utropstegn. Og hehe, det ble nevnt et sitat om utropstegn: "To use exlamation point is to laugh at your own joke" Endret 17. november 2019 av Røsslyngen 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Noen som vil ha et opplevelsesgavekort? Ladies? 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Eg kan nesten ikkje tru at dokker held koken endå. Wow. Hei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå