Datasmurf Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Våkna til en melding om at noen hadde sendt meg penger. Måtte riktignok laste ned Danske banks mobilbetalingstjeneste og registrere meg for å få dem, men i motsetning til DNB, er deres helt gratis å bruke. Så kan jeg da også slutte å irritere meg over hvordan DNB staver "vips" med to p-er, for å være kule og hippe, og fordi den ekstra p-en skal få folk til å tro at det går enda raskere enn med et enkelt "vips" (men mest fordi "Vips" allerede var registrert). 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Tidlig på jobb, atter en gang. Enda godt det er Oddekamp på TV'n i kveld Som jeg skreiv til søstra mi sin type så tror jeg Odd sin oppgave i dag er nødt må være å prøve å begrense målene de taper med. La oss ikke ha noen illusjoner. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Nei, de har ikke sjangs i helvete, men gøy blir det nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Pluss at kampene mot Dortmund gir klingende mynt i kassa. Det er jo ikke negativt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 hvor lenge skulle du være på den campingplassen? syns du har vært der i evigheter.. Haha jeg har vært hjemme noen dager og hentet litt klær og sånn. Tror kanskje jeg skal hjem imorgen for da er det slutt på finværet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Skulle spytte fra stolen jeg sitter i og ut i sjøen, så spyttet jeg på gjerdet er usjarmerende nok å spytte i seg selv:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Huff jeg er en så ekkel person skulle trodd jeg var mann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Oi jeg spammer men ligger og solee meg må nesten fordricve tiden med noe dessuten har eg mye på hjertet inskel Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Selv sitter jeg på kontoret og tvinner tommeltotter mens jeg nyter tysk kvalitets-metall, godt det går mot helg og tur til fjells. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Hørte så mye sirener her jeg er(har aldri hørt det her før) så sjekket jeg nyheter at det har vært en ulykke i tunellen rett over dder eg er :O Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Flere som blir oppringt fra +37..+39..nummer her? Har blitt ringt nonstop de siste dagene. Må se å få blokkert dem. Btw, det er svindel som går utpå at man skal ringe tilbake og dermed bli fakturert herfra til helvette for telleskrittene. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg blir ringt opp nå og da, men tar ikke telefonen. Svarte én gang, og da lå de på med en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Aldri blitt ringt opp. Derimot måtte jeg nettopp kapitulere fra varmen, og gå inn. Sallan! Klarer nesten ikke ete i denne varmen. Bare drikker liter på liter med vann. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Avslår hver gang ukjente ringer. Så tar jeg et søk og finner ut om jeg kan ringe tilbake eller ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Biiiiiiiiiiiiiip Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Bip......bip......bip 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Bytex, det skulle jeg til å si. Du stjal tanken min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Slutt å tenke 4 minutter for tregt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå