Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så netttopp en syyyykt stor veps liksom vet ikke om det er en veps engang for den var på størrelse mmed en snegle????? Den var så stor at jeg tror man dør om den stikker

Jeg fikk gleden av å se en svær øyenstikker ha lunsj på veska mi i dag. Den gumlet i seg en mindre øyenstikker, bit for bit. For en munn de har. Ikke lot den noe gå til spille heller, spiste vinger og bein og alt. Nam! Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Idag har jeg jobber som dagmamma uten lønn

Avsluttet det hele med en solid bæsjebleie med grønt innhold

du er egentlig for gammel til bleie nå vil jeg si

Hahha øsj :(

Lenke til kommentar

Jau, gi faen i religionen som medfølger, så får bare eventuelle eldre personer bli forvirret.

 

Jeg har nå vært ute og sprunget gjennom en hagespreder, og spilt badminton, strandtennis, og pétanque på plena. Var ganske digg, tørka jo på null komma niks, og så var det grei avkjøling å stille seg oppå sprederen i et halvminutt.

Lenke til kommentar

Nei, ikke fordi det er billigst og praktisk.

Gjør det fordi det er et av de fire livsritene uten at du påtvinger barnet en religionsutøvelse det ikke er gammelt nok til å ta stilling til.

 

Edit: Skjønte plutselig at det var menighetshus-delen du tenkte på. Drit i hvor det er så lenge det ikke er et religiøst ritual.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg er jelly på lappen din, så det nuller vell ut?

 

Kjipt at de skal ha inn gamle passet for å få lov til å hente det nye. Eventuelt melde det gamle tapt, men da er du kriminell, som ikke er helt bra med tanke på jobben :]

 

Eneste stempelet jeg hadde i gamle passet var Egypt, altså ikke veldig spennende.

Nei, for om ikke altfor lenge har du begge deler. Mens jeg får fortsatt ikke USA-tur. :---(

 

Jeg tenker at kaaaanskje om jeg spør veldig, veldig pent, så kaaaanskje jeg kan få rive ut sidene med stempel. Er jo ikke sååå mange. Er bare jeg som liker å samle på sånt :---D

 

Så slipper jeg å bli kriminell og arbeidsledig. :fun:

Lenke til kommentar

Interessant. Restarta PC-en, og så forsvant lyden fra alle musikkavspillerne mine. Fra Winamp og Foobar til Wimp og Soundcloud. Derimot har jeg systemlyder, og jeg kan se film, men prøver jeg å spille av en sang i MPC eller VLC, så er det stille som i graven. Uavhengig av om det er MP3 eller FLAC eller MIDI.

 

e: Det var fucka. Plutselig sto mikrofonen min som høyttalere og koblet til via USB, selv om mik-en er kobla til med vanlig jack - i mik-porten. Satte lydkortet til standard, og vips fikk jeg lyd på sangene mine. Lurer på hvor lyden kom fra når jeg så film, samt systemlydene. o_O

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

confession: jeg tisset nettopp((halvtime siden)) i en engangskopp:SSSS den ble full da jeeg var halveis så jeg kastet det i sjøen og forsatte hahha :( :( :( jeg er på camping og hadde akkurat lest om hvordan rotter kan komme opp en do så ha meg unnskyldt

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...