Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg så den stikkerten ja Hvis ikke tror jeg det er en geithams(jeg googlet) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Så netttopp en syyyykt stor veps liksom vet ikke om det er en veps engang for den var på størrelse mmed en snegle????? Den var så stor at jeg tror man dør om den stikkerJeg fikk gleden av å se en svær øyenstikker ha lunsj på veska mi i dag. Den gumlet i seg en mindre øyenstikker, bit for bit. For en munn de har. Ikke lot den noe gå til spille heller, spiste vinger og bein og alt. Nam! Endret 19. august 2015 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg så den stikkerten ja Hvis ikke tror jeg det er en geithams(jeg googlet) "Den er lite aggressiv – men hvis den først stikker, er stikkene mer smertefulle enn stikk fra mindre veps." Hm. Tror ikke jeg har sett sånner, høres skummel ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det er for ille å måtte gå inn så man ikke får heteslag, i fuckings Trøndelag. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Idag har jeg jobber som dagmamma uten lønn Avsluttet det hele med en solid bæsjebleie med grønt innhold du er egentlig for gammel til bleie nå vil jeg si 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Idag har jeg jobber som dagmamma uten lønn Avsluttet det hele med en solid bæsjebleie med grønt innhold du er egentlig for gammel til bleie nå vil jeg si Hahha øsj Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Idag har jeg jobber som dagmamma uten lønn Avsluttet det hele med en solid bæsjebleie med grønt innhold du er egentlig for gammel til bleie nå vil jeg si Hahha øsj Skulle tro DNFK var din andre familie Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Arrangere navnefest på menighetshus fordi det er praktisk og billigst. Ja eller nei? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jau, gi faen i religionen som medfølger, så får bare eventuelle eldre personer bli forvirret. Jeg har nå vært ute og sprunget gjennom en hagespreder, og spilt badminton, strandtennis, og pétanque på plena. Var ganske digg, tørka jo på null komma niks, og så var det grei avkjøling å stille seg oppå sprederen i et halvminutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Nei, ikke fordi det er billigst og praktisk. Gjør det fordi det er et av de fire livsritene uten at du påtvinger barnet en religionsutøvelse det ikke er gammelt nok til å ta stilling til. Edit: Skjønte plutselig at det var menighetshus-delen du tenkte på. Drit i hvor det er så lenge det ikke er et religiøst ritual. Endret 19. august 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg er jelly på lappen din, så det nuller vell ut? Kjipt at de skal ha inn gamle passet for å få lov til å hente det nye. Eventuelt melde det gamle tapt, men da er du kriminell, som ikke er helt bra med tanke på jobben :] Eneste stempelet jeg hadde i gamle passet var Egypt, altså ikke veldig spennende. Nei, for om ikke altfor lenge har du begge deler. Mens jeg får fortsatt ikke USA-tur. :---( Jeg tenker at kaaaanskje om jeg spør veldig, veldig pent, så kaaaanskje jeg kan få rive ut sidene med stempel. Er jo ikke sååå mange. Er bare jeg som liker å samle på sånt :---D Så slipper jeg å bli kriminell og arbeidsledig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Interessant. Restarta PC-en, og så forsvant lyden fra alle musikkavspillerne mine. Fra Winamp og Foobar til Wimp og Soundcloud. Derimot har jeg systemlyder, og jeg kan se film, men prøver jeg å spille av en sang i MPC eller VLC, så er det stille som i graven. Uavhengig av om det er MP3 eller FLAC eller MIDI. e: Det var fucka. Plutselig sto mikrofonen min som høyttalere og koblet til via USB, selv om mik-en er kobla til med vanlig jack - i mik-porten. Satte lydkortet til standard, og vips fikk jeg lyd på sangene mine. Lurer på hvor lyden kom fra når jeg så film, samt systemlydene. o_O Endret 19. august 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Cool story, bro. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg må tisse men jeg vil ikke reise meg fra senga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 confession: jeg tisset nettopp((halvtime siden)) i en engangskopp:SSSS den ble full da jeeg var halveis så jeg kastet det i sjøen og forsatte hahha :( jeg er på camping og hadde akkurat lest om hvordan rotter kan komme opp en do så ha meg unnskyldt 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2015 Forfatter Del Skrevet 19. august 2015 Jeg må tisse men jeg vil ikke reise meg fra senga Det er andre gang på få dager du har dette problemet. Har du vurdert å kjøpe voksenbleier? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Det er en god idé, men jeg tror rett og slett problemet er at jeg må på do rett etter jeg har vært å tisset hver gang. Så, problemet ligger nok i magen min. Kommer ut om et par måneder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 hvor lenge skulle du være på den campingplassen? syns du har vært der i evigheter.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Tidlig på jobb, atter en gang. Enda godt det er Oddekamp på TV'n i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå