Gaea Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Av nysgjerrighet, hvor mye er 350 gram i praktisk betydning? Både i ting og klær. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Frusterende, ei som tar kontakt nå og da på Snapchat svarer aldri når jeg svarer tilbake eller tar kontakt først... Og så er hun sur på meg når jeg er den som ikke svarer? What. Har kutta kontakt der, vet ikke om det er "hard to get" eller noe bisarr spill hun driver med. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Høres bare teit og egoistisk ut Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Av nysgjerrighet, hvor mye er 350 gram i praktisk betydning? Både i ting og klær. Hva mener du? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Høres bare teit og egoistisk ut Kom fram til det jeg også. Vet bare ikke om det er noe galt jeg gjør eller om det bare er tilfeldigheter, men alle jeg har nesten kommet meg på dating stadiet med er ikke helt der "mentalt"(?). Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare... Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Hva mener du? Altså, hva kan sendes som typisk veier under eller over 350 gram. 1 kg kan jeg jo sammenligne med alt annet jeg har som er 1 kg. Noen som er rutinerte selgere og vet f.eks hva en BH, en bukse, en genser, sko osv veier? Jeg sender lite men skulle gjerne visst det på forhånd når folk spør om vi mye frakt de skal betale Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Du kunne fått deg en sånn digital kjøkkenvekt for å veie ting du kanskje kommer til å selge og sende i posten. Matvekt eller hva man kaller det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Kom fram til det jeg også. Vet bare ikke om det er noe galt jeg gjør eller om det bare er tilfeldigheter, men alle jeg har nesten kommet meg på dating stadiet med er ikke helt der "mentalt"(?). Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare... Vil du si at du går etter den samme type kvinne om og om igjen? Er det noe spesifikt ved dem som tiltrekker deg? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Ville investert i noe bedre og nøyere enn en vanlig matvekt. De er fine for å gå ned i vekt men er ikke helt nøyaktige. Also: husk å kjøpe lodd til vekten så du kan kalibrere innimellom. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Ville investert i noe bedre og nøyere enn en vanlig matvekt. De er fine for å gå ned i vekt men er ikke helt nøyaktige. Also: husk å kjøpe lodd til vekten så du kan kalibrere innimellom. Ikke for å gå ned i vekt,men for å veie innhold i brev, men om brevvekt er mer nøyaktig enn en matvekt vet jeg ikke produkttips anyone? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Dette er en brevvekt som måler i 1 g og en som måler i 0.01 g, den nederst er mye mer nøyaktig så spørs hva du ønsker egentlig (husk lodd også):https://www.clasohlson.com/no/Brevvekt-5-kg/Pr348024000https://shangri-la.no/jennings-jsr-50-digitalvekt.html Endret 20. september 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Har noen kanskje blitt drugdealer? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Vil du si at du går etter den samme type kvinne om og om igjen? Er det noe spesifikt ved dem som tiltrekker deg? Ja, kan ikke si noe annet fordi de ja, tiltrekker meg. Stille og tilbaketrukken, men det er mange folk som går under den kategorien... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) Ja, kan ikke si noe annet fordi de ja, tiltrekker meg. Stille og tilbaketrukken, men det er mange folk som går under den kategorien... Hvor er det du går for å finne dates? Endret 20. september 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Har noen kanskje blitt drugdealer? Nei bare avhengig av røkelse. Har en skuff som jeg sakte men sikkert fyller med diverse røkelse... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Sålangt er white musk og amber favorittene. Lavendel er også nydelig. Kjøpte mandarin osv også så er seff noen bomkjøp også. Shit happens! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Hvor er det du går for å finne dates? Ingen steder, er som regel de jeg får god kjemi med gjennom mutual friends, klassekamerater, sammenkomster osv. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Prøv å gå ut av din komfortsone kanskje? Date utenfor de vanlige kriteriene du har, har du noen du kan komme på forresten? For jeg er ganske ærlig, direkte og åpen mot dudes som er interessert i meg som jeg er interessert i og forventer det samme tilbake og da er det som regel lite rom for å bli overrasket senere. Men så har du også de som virkelig står på den første tiden og så fort de vet at de ''har deg'' så kan de begynne å vise sitt ekte jeg. Ugh...kan vi ikke bare være helt ærlige?? Gjør ting så mye enklere Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Vanskelige de her dating greiene... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Bare å røske med seg en sånn kurv på coopen når du handler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå