L4r5 Skrevet 14. september 2019 Forfatter Del Skrevet 14. september 2019 Vet du om han er positiv til deg?I følge mora er han visst det. Men fortsatt skummelt. Det går sikkert fint. Takk. Satser på det. Og så blir det mindre skummelt for hver gang jeg ser han også. Det er bare nå første gangen. Vil gjerne gjøre et godt førsteintrykk. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Da går det nok fint! Det som er så fint med oss mennesker er at vi normalt sett VIL like noen. Men sånn generelt sett så er det sikkert lurt å ta det i hans tempo, Lars. La han føle seg frem til deg. Har hørt mange som havner skeivt ut med steforeldre som prøver å komme rett inn å erstatte den biologiske moren/faren. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Å treffe sånne ungdommer er ikke bare bare. Da kan jeg fort bli sjenert. Føler du må være så varsom da.Med eldre er det alltid mye enklere. Lurer på hvorfor det må være sånn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 (endret) I dag skal jeg møte guttungen til dama for første gang forresten. Eller guttunge og guttunge. Han er 16. Litt nervøs. Unger klarer jeg. Unger liker meg. Men tenåringer er litt vanskligere å forholde seg til.Kommer til å gå så greit så. Ikke stress med det og vær deg selv. Altså, jeg snakker med eksen stadigvekk. Har ikke noe dårlig forhold til hu. Men jeg har virkelig ikke behov for å ha noe forhold til dama hennes.It's a trap. Endret 14. september 2019 av b-real Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Går nok bare bra Lars! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Fikk venneforsespørsel på Facebook i dag. Fra dama til eksen. Wtf? Why? Det hender. At kjæresten til ekser legger meg til. De er vel nysgjerrige eller sjalu? Don't know, don't care. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. september 2019 Del Skrevet 14. september 2019 Hvordan gikk det, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2019 Forfatter Del Skrevet 15. september 2019 Hvordan gikk det, Lars?Det gikk bedre enn fryktet. Han koste seg visst. 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. september 2019 Del Skrevet 15. september 2019 Det gikk bedre enn fryktet. Han koste seg visst. Ikke rart det. Du er er jo en kul fyr. Du er godt likt her av en grunn vet du. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. september 2019 Forfatter Del Skrevet 16. september 2019 Ikke rart det. Du er er jo en kul fyr. Du er godt likt her av en grunn vet du. Lillesøstra hadde visst syntes det var urettferdig at han fikk treffe meg før hu. Men hu var på korpssamling. Uansett så synes jeg det var greit å ta det en om gangen. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2019 Forfatter Del Skrevet 17. september 2019 I sommer bestilte jeg en bok på Amazon. Det gikk jævlig lang tid før den kom så jeg tok kontakt med dem. Antagelig lost in transit, sa de og ga meg reship. Kom på døra etter noen dager. I dag datt det et nytt eksemplar ned i postkassa mi. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) Noen ganger smiler verden litt på deg og =) Selv fikk jeg et helt spiller nytt tastatur fra komplett på reklamasjon i går. En drøm å skrive på sammenlignet med det fra elkjøp til 200,- Endret 17. september 2019 av Sydvest Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Bare 1 måned siden jeg flytta hjemmefra, savner bikkja så mye. 3 laaange måneder til jeg ser hun igjen 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Ser ut som en utrolig flott jente!! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Den mest fantastiske bikkja jeg har vært borti, stor personlighet Alt fra koseklump til seriøs og tullete, Irske settere er utrolige Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Har hatt Engelsk Setter. Mer sosial bikkje skal en se lenge etter. Supervims. Smart. Men jakte kunne hu ikke... Og hun var en røver til å stikke av. Kom alltid tilbake, da. Verste var på en løpetur i marka noen mil hjemmefra. Kom dinglende utpå kvelden selv om vi alltid kjørte ut dit vi løp... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. september 2019 Del Skrevet 17. september 2019 Rocky approves 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Er det noen fallgruver man kan gå i når man skal sende noe til sverige? Har hatt noe ute på finn.no i snart 60 dager som har hatt lite napp, inntil en svenske tok kontakt i dag og var villig til å betale for frakt og full pakke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Er det noen fallgruver man kan gå i når man skal sende noe til sverige? Har hatt noe ute på finn.no i snart 60 dager som har hatt lite napp, inntil en svenske tok kontakt i dag og var villig til å betale for frakt og full pakke. Sørg for at vedkommende betaler før du sender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå