Larzen_91 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Mitt tiende år som myndig nå, og har fortsatt til gode å bruke min stemmerett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Sotrapedoen : "Det e maaaange som lika guta på din alder , lærara....." "Men det må du'kje sei til noken , ingen må få veta......det e KOLLOSALT viktig" Endret 6. september 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 https://www.spiegel.de/kultur/gesellschaft/elvis-presley-offizieller-fotograf-ed-bonja-ist-tot-a-1285268.html Fotograf er død Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Til Skurupu: Skjønner godt din situasjon, men så bor ikke du heller i Norge heller og har vel ikke planer om å flytte hjem den nærmeste tiden? Bodd her i 6 år nå. Begynner faktisk å vurdere å flytte tilbake snart. Men hvorfor la de ned den norske ambassaden? Aner ikke. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Hvis noen vil sende navnet sitt til Mars https://mars.nasa.gov/participate/send-your-name/mars2020/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2019 Forfatter Del Skrevet 8. september 2019 Har allerede skrevet meg opp. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Noe sier meg at vi kommer til å få et annerledes valgresultatet i år enn forrige valg. jeg gjetter at SV, Rødt og MDG kommer nok til å styrke sin posisjon i flere kommuner svært så mye, også kommuner de vanligvis ikke står sterkt, mens jeg tror at både Høyre og FrP vil bli svært svekket, også i kommuner de vanligvis gjør det bra. Ellers tror jeg at KrF og FNB vil gå tilbake, men ikke like mye som FrP. SP, V og Liberalistene står på stedet hvil. AP er ikke godt å si, har egentlig ikke noen særlig fornemmelse der. En statsviter kan nok komme med mer kvalifisert synsing, men dette er altså det jeg tror kommer til å skje. Vi får nå se om noen dager hva det faktisk blir til. Skal bli morro å sammenligne mine fornemmelser med faktisk resultat, men aller mest spennende blir det med hvordan Oslo blir seende ut, samt min fødekommune på Vestlandet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 Hvordan kan FNB gå tilbake? De har jo null representanter de fleste stedene de stiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2019 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) Blir spennende. Jeg håper Rødt gjør det bra. Blir spennende om de kan gjøre noe når de først har litt flere inne i kommune og fylket. Endret 8. september 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Haha, jeg har ikke peiling, ante egentlig ikke at vi hadde et parti som heter FNB før i årets valg. Da står de heller på stedet hvil tenker jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) Haha, jeg har ikke peiling, ante egentlig ikke at vi hadde et parti som heter FNB før i årets valg. Da står de heller på stedet hvil tenker jeg Tror ikke de kommer til å gjøre et så bra valg, jeg håper ihvertfall ikke det. Med tanke på at FNB nå saksøker Oslo FNB så vet jeg ikke helt hvordan noen kan tenke å stemme på dem. Endret 9. september 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Nå er vel ikke FNB særlig store i Oslo uansett. Det er jo i Hordaland de har gjort det stort på målinger. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Omsider fått kledd på meg oljehyret, og er med det klar for syndefloden i morgen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Veldig glad over resultatet for Rødt. Vi beveger oss nærmere sperregrensen nå. Blir spennende med stortingsvalget 2021. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Da kom valgresultatet i natt. Gjetningen min stemte stort sett. Men SP gjorde det bedre, og V gjorde det verre enn jeg jeg gjettet. AP hadde jeg lite formening om, de gikk endel tilbake. Selv stemte jeg Rødt og er ganske fornøyd med retningen vi beveger oss i, spesielt i Oslo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Heh, ser jammen ut som at vi er en gjeng "jævla sosialister" her inne. Rødt her óg 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2019 Forfatter Del Skrevet 10. september 2019 Sto mellom Venstre og Rødt for min del. Endte opp på Rødt. De økte fra to til tre representanter. Sier meg fornøyd med det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Sto mellom Venstre og Rødt for min del. Endte opp på Rødt. De økte fra to til tre representanter. Sier meg fornøyd med det. Deilig. Det ser ut som de faktisk må bli tatt med i beslutninger nå da det er et knapt flertall i kommunen. FNB får 11 stemmer men de tviler jeg å noe særlig innflytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå