Lycantrophe Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Med samboer som har en bachelor i klassisk arkeologi og ikke bor i Italia eller HellasDette kan løses :--) 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg vil anta jeg har hatt sommerferie siden påskeferien var over. Kjedelige greier. skipper sommerferien i år , og starter ufrivillig på lang ferie 1 august , med mindre det skjer noe radikalt på jobbmarkeded i stavanger innen den tiden , skralt med stillinger og masse som trenger jobb .. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Med samboer som har en bachelor i klassisk arkeologi og ikke bor i Italia eller Hellas så kan jeg love deg at markedet er litt begrenset for noen som ikke vil bo andre steder enn Stavanger eller Orkanger. Kulturminnevernere bør forøvrig også helst bo steder der det er kulturminner. Hei, hei, hei. Jeg vil ikke bo på Orkanger. Jeg kan bo hvor som helst, så lenge det ikke er i Oslo. Faren til bestevenninna til Oda er arkeolog OG jobber på Orkanger, ansatt i kommunen. =p Og tremenningen min tok en master i kulturminnevern og jobber med det på Fosen, så det er jo muligheter til å jobbe med slikt i Norge også, det er bare begrenset. Jeg ser uansett ikke for meg at jeg kommer til å klare å fullføre en master i noen av dem. Har en følelse av at jeg må lære meg å lese hieroglyfer, kileskrift og hva søren om jeg skal jobbe utenfor Norge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hei, hei, hei. Jeg vil ikke bo på Orkanger. Jeg kan bo hvor som helst, så lenge det ikke er i Oslo. Faren til bestevenninna til Oda er arkeolog OG jobber på Orkanger, ansatt i kommunen. =p Og tremenningen min tok en master i kulturminnevern og jobber med det på Fosen, så det er jo muligheter til å jobbe med slikt i Norge også, det er bare begrenset. Jeg ser uansett ikke for meg at jeg kommer til å klare å fullføre en master i noen av dem. Har en følelse av at jeg må lære meg å lese hieroglyfer, kileskrift og hva søren om jeg skal jobbe utenfor Norge. Nei, det må du ikke. Ting som har skrift på blir tolket av lingvister med spesialisering i utdødde språk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ah, the more you know. Men hadde det ikke vært enklere å kunne lese gamle språk om man makabert nok finner noe fra Lilleasia på en gård i Trøndelag? Slippe å vente på lingvistene … Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Siden dere er inne på det - hva med lingvistikk, Datasmurf? Det hadde kanskje vært noe for deg? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Hvis noen har kjøpt spiderman senge sett Jysk bør det leveres tilbake. Fordi det er farlig. Endret 23. desember 2015 av Delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Siden dere er inne på det - hva med lingvistikk, Datasmurf? Det hadde kanskje vært noe for deg?Please. Han har allerede én utdanning han ikke får brukt. Han trenger ikke to. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Siden dere er inne på det - hva med lingvistikk, Datasmurf? Det hadde kanskje vært noe for deg? Tror ikke det helt er noe for meg. Og som Lars sier; jeg trenger ikke enda en utdanning jeg ikke får brukt. Vurderte nordisk spårk og litteratur en periode, men etter å ha fulgt med på minstesøss som tar det og engelsk språk og litteratur, så har jeg kommet frem til at det ikke fremstår som noe for meg likevel. Jeg liker det på et grunnleggende nivå, men dypdykk ødelegger gleden min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 senge settOh no, you didn't. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 senge settOh no, you didn't. Hvorfor putter ikke folk mellomrommene sine midt i ord? Hadde vært mye mors ommere. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Tror ikke det helt er noe for meg. Og som Lars sier; jeg trenger ikke enda en utdanning jeg ikke får brukt. Vurderte nordisk spårk og litteratur en periode, men etter å ha fulgt med på minstesøss som tar det og engelsk språk og litteratur, så har jeg kommet frem til at det ikke fremstår som noe for meg likevel. Jeg liker det på et grunnleggende nivå, men dypdykk ødelegger gleden min. Jeg tror heller ikke nordisk et noe for deg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hva er det Smurf er utdannet som? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Han har gått livets hårde skole Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Han har gått livets hårde skoleHan må ha djevelsk med medelever. Dog for det meste folk over 40. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hva er det Smurf er utdannet som?Tror han har en sånn halvvag medieutdannelse som var unyttig alt før han begynte på studiet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Å "gi opp" før man har prøvd er hvertfall veien til ingenting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Hva er det Smurf er utdannet som?Tror han har en sånn halvvag medieutdannelse som var unyttig alt før han begynte på studiet? Jepp. Bachelorgrad i multimedieteknologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå