Lami Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Føler meg så ensom. Ikke en jævla dritt kommer inn på tlf. Ingen meldinger, snap eller what so ever Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg trosset svarene jeg fikk her og spurte om eksen hadde planer. Hun svarte «vet ikke, hva da?». Jeg tenker. Fuck it. Det er jævlig fra før av og føler det ikke kan bli mer jævligere. Har jeg ikke prøvd ihvertfall og liksom fått en natt så kommer jeg til å angre siden hun flytter. Så får jeg heller aldri kontakte hun igjen. Men jeg vet ikke helt om jeg skal svare på dette nå da... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Slutt da. Prøv å beholde en dæsj verdighet, for din egen del. Vanskelig å se nå, men det vil bli klart for deg óg om en stund. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Senere syns jeg sikkert at jeg er helt idiot ja. Men tenker ikke klart nå og tar tydeligvis ikke til meg noe. Føler meg helt traumatisert. Klarer ikke slutte. Nesten så jeg må skru av telefonen... Endret 10. august 2019 av Lami Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Senere syns jeg sikkert at jeg er helt idiot ja. Men tenker ikke klart nå og tar tydeligvis ikke til meg noe. Føler meg helt traumatisert. Klarer ikke slutte. Nesten så jeg må skru av telefonen...Det du føler er ikke unormalt. Jeg har selv knust en telefon, for å forhindre meg fra å sende flere dumme meldinger på fylla :-) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Får gjøre det samme Tror du det er en test når jeg får svar «vet ikke, hva da?» Endret 10. august 2019 av Lami Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg tror det er ei som har bestemt seg for å ikke dele livet med deg, og du trygler og gjør deg ynkelig. Pro tip: knekk heller SIM-kortet enn telefonen. Mye billigere og enklere. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Pro tip: knekk heller SIM-kortet enn telefonen. Mye billigere og enklere. Eller enda billigere: gir telefonen/sim-kortet til enn venn du stoler på, som kan holde det i "varetekt" for deg til den verste stormen har lagt seg 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg tror det er ei som har bestemt seg for å ikke dele livet med deg, og du trygler og gjør deg ynkelig. Pro tip: knekk heller SIM-kortet enn telefonen. Mye billigere og enklere. Fortsatt WiFi da! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Får gjøre det samme Tror du det er en test når jeg får svar «vet ikke, hva da?» Hvordan går det? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Fikk du dyppa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Føler meg så ensom. Ikke en jævla dritt kommer inn på tlf. Ingen meldinger, snap eller what so ever Får utrolig vondt av dette innlegget.. Håper det gå bra med deg. Skriv gjerne til oss for å okkupere tankene. Endret 11. august 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Skulle sendt over en kurv med bittesmå katteunger, noen søte, tamme lam, og en glad hund til Lami! Som hadde overøst han masse kos. Urelatert, men wish me luck med å begynne å snu døgnrytmen i morgen. Kanskje stå opp 7-8? Jobbintervju på tirsdag på morgenen så må komme i gang med døgnrytmen nå. Og det må nok gjøres på den harde måten 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Urelatert, men wish me luck med å begynne å snu døgnrytmen i morgen. Kanskje stå opp 7-8? Jobbintervju på tirsdag på morgenen så må komme i gang med døgnrytmen nå. Og det må nok gjøres på den harde måten Lykke til! Jeg har ikke hatt en stabil døgnrytme på år. Skulle sendt over en kurv med bittesmå katteunger, noen søte, tamme lam, og en glad hund til Lami! Som hadde overøst han masse kos. Og en kurv med hunder! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Senere syns jeg sikkert at jeg er helt idiot ja. Men tenker ikke klart nå og tar tydeligvis ikke til meg noe. Føler meg helt traumatisert. Klarer ikke slutte. Nesten så jeg må skru av telefonen... Ingen skam i å skru den av og la den ligge hvis du ikke klarer å la vær å sjekke den. Jeg gjør det innimellom når jeg ikke orker at folk skal kunne få tak i meg hele tiden, har også OCD tendenser så kan sjekke den hvert fuckings minutt. Slitsomt. Så bare skru den av neste gang, er faktisk en kjempegod ide. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Dessverre ringte brannalarmen kl 5, ca 1-2 timers søvn på øyet og så sovnet jeg igjen etter vi hadde sjekket ståa. og våknet ikke opp før 12 igjen. Sov meg nesten gjennom brannalarmen og helt gjennom mobilalarmen. Tydeligvis bruker jeg for gode ørepropper nå... Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Føler meg så ensom. Ikke en jævla dritt kommer inn på tlf. Ingen meldinger, snap eller what so ever På tide at vi lager diskusjon - gruppe på snap ? 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Det skulle vi virkelig hatt! Hadde vært så gøy. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 11. august 2019 Del Skrevet 11. august 2019 Er det noen banker som enda lar deg velge motiv på forsiden av bankkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå