Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri Lami. Gå utifra at du aldri ser henne igjen. 

Jeg vet du har det vondt men du klarer ikke se dette klart. Du har ikke godt av å fortsette å være opphengt i henne her. Hun er veldig tydelig ferdig med situasjonen.

Tror du skrev ett eller annet sted at hun hadde sagt noe om at dere kanskje skal møtes igjen. Det var en løgn. Hun er 19, så det var aller mest sannsynlig en løgn for å skåne deg, men det har motsatt effekt. 

Lenke til kommentar

Om hun flytter i morgen så bruker hun vel uansett dagen på pakking, og si farvel til venner og familie. 

Du kan jo selvsagt sende den meldingen for å få det ut av systemet ditt, men uansett utfall kommer det jo ikke til å forandre noe som helst. Så er det verdt å risikere en avvisning som vil få deg til å føle deg enda mer dritt, når du ikke har noe å vinne på det her?

Lenke til kommentar

På skaftet mitt har jeg en feit blodåre som ser ut som en J. Navnet mitt begynner på J. Stilig.

Hahaha, skaftet ditt var vel redd for at du skulle ta feil av det og et annet skaft. Så det måtte merke seg selv i tilfelle forvirring

Lenke til kommentar

Altså, tragisk med skytingen i Bærum, er ikke det jeg ler av, derimot ler jeg av reporteren fra VG som må legge til: og det regner kraftig her nå

Typisk oss nordmenn å snakke om været når det er helt irrelevant. I tillegg er det veldig åpenbart at det regner det når han blir filmet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Altså, tragisk med skytingen i Bærum, er ikke det jeg ler av, derimot ler jeg av reporteren fra VG som må legge til: og det regner kraftig her nå

Helt  sjukt det som skal ha skjedd.. At noen har lyst til å drepe uskyldige mennesker.. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, jeg skjønner ikke. Jeg har ikke ord for slike handlinger

Samme her. Hvorfor kan man ikke bare leve side om side uten dette hatet? Muslimer som alle andre grupper ønsker å leve i harmoni. Selvsagt er det også gale folk blant dem, men slik er det i alle sirkler.

Håper vedkommende som ble skadet har det bra.

Lenke til kommentar

Veterinærer kvier seg for å kastrere friske hunder pga komplikasjonene som kan følge, både fysisk og psykisk. Hva med å prøve kjemisk kastrering først for å se om kastrering engang hadde hjulpet? Hvor gammel er bikkja? 

Får se hva som tar effekt raskest, kjemisk eller ved inngrep. Det er enten det, eller omplassering, og dette må skje raskt. Har hatt en 4-5 ordentlig stygge slosskamper jeg har gått imellom de siste 3-4 ukene, og om babyen vår tilfeldigvis er mellom de når dette skjer kan det bli fatalt. Problemet er at selv når han ene backer av (skjer av og til) så virker problemhunden i å gå i drapsmodus, der han ikke stopper.

Hunden er en omplasseringshund som vi hentet for 5-6 måneder siden, og ting har gått veldig fint frem til nå. Begge hundene våre er godt voksne, og problemhunden er 7 år. Samojed-gutt.

Lenke til kommentar

Ville nesten vurdert omplassering fremfor det, siden han er så gammel er det jo ikke noen garanti for at denne oppførselen forsvinner ved kastrering? Er mental sykdom utelukket? De kan plutselig finne på at de ikke liker hverandre. Er noen hunder familiebikkja bare rett og slett ikke takler selv om han vil oppi rumpa på de fleste. Er ingen tilsynelatende grunn, han bare liker dem ikke, han reagerer også sånn på enkelte mennesker. De fleste får han ikke nok kos av, men er noen få han bare ikke liker ved første sniff eller blikk!

Lenke til kommentar

Vi vurderer fortløpende, skal ta en prat med veterinær på mandag. Det som er så rart er at de utenom slåssinga fungerer veldig bra sammen, sover en meter unna hverandre på gulvet osv. Problemhunden har blitt gradvis mer og mer opphengt i mat, men dette oppstår selv om mat ikke er involvert i det heletatt. Er som om noen slår på en bryter. Den gamle hunden vår har blitt mer usikker og redd etter at dette oppsto, så det er jo ikke helt bra for han.

Ikke lett å bli klok på.

Lenke til kommentar

Samme her. Hvorfor kan man ikke bare leve side om side uten dette hatet? Muslimer som alle andre grupper ønsker å leve i harmoni. Selvsagt er det også gale folk blant dem, men slik er det i alle sirkler.

Håper vedkommende som ble skadet har det bra.

Det håper jeg og. 

Det som er fint å se oppi dette er de muslimene som poengterer at det er kun en manns handling og ikke representativ for alle nordmenn. Og alle nordmenn som støtter varmer. Vi må passe på hverandre og løfte hverandre opp og frem selv om vi tror ulikt, eller ikke tror i det hele tatt. Til syvende og sist er vi mennesker alle sammen, og ønsker å leve liv i fred, kjærlighet og vennskap med hverandre.  

Endret av Røsslyngen
Lenke til kommentar

Synd 70% (tall ut av lufta) av Norges befolkning dessverre er dårlige mennesker på en eller annen måte, enten mot miljø, dyr eller mennesker. En planet uten mennesker ville vært en bedre planet. Srsly :fun:

Ønsker litt å se direkterettet rasisme utfolde seg, så jeg kan konfrontere rasistene og kalle de ut for dritten de står for. Lage et helvetes leven.

Endret av j--
Lenke til kommentar

Synd 70% (tall ut av lufta) av Norges befolkning dessverre er dårlige mennesker på en eller annen måte, enten mot miljø, dyr eller mennesker. En planet uten mennesker ville vært en bedre planet. Srsly :fun:

Ønsker litt å se direkterettet rasisme utfolde seg, så jeg kan konfrontere rasistene og kalle de ut for dritten de står for. Lage et helvetes leven.

Det er blitt litt sånn. Det er mye negativ påvirkning fra flere hold, men liker ikke den systematiske avkristningen og overdrevne muslimelsken som har utviklet seg heller. Det gir ikke bare bra signaler det.

"Uten mennesker" ja, kanskje like dumt det. Greit med meg. Men hovedproblemet som ligger i bunn, er at det er alt for mange mennesker. Stopp ynglinen så mye som mulig, og sats heller mye mer på aldringsforskning. Jo færre nye mennesker og jo flere med lange liv, jo bedre har nok planeten mulighet til å bli. I dag er det for mange mindre bevisste 20 - 50 åringer som tror de er noe, skal bevise noe osv, som råder grunnen. 

Lenke til kommentar

Det er blitt litt sånn. Det er mye negativ påvirkning fra flere hold, men liker ikke den systematiske avkristningen og overdrevne muslimelsken som har utviklet seg heller. Det gir ikke bare bra signaler det.

Hvorfor det? All religion i mine øyne er komplett galskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...