Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en rolig kveld her, har både mensen og hatt migreneanfall med aura. Er heldigvis helt stille her i natt selv om det er natt til lørdag, og det setter jeg vanvittig pris på.

Omnia, du kan se en serie! Mens du legger deg nedpå. Jeg holder på se Derry Girls. Jeg var skeptisk, men ble positiv overrasket. Digger Orla, hun er noe for seg selv

Endret av Røsslyngen
Lenke til kommentar

Skulle gjerne laget en fil/terminal-dokument (OSX) som jeg trykket på, og som da executed/starter en python fil jeg har. 

Noen som vet hva slags kode jeg trenger?

Holder det med??:

#! /bin/bash

cd ~/Desktop

python filnavn.py

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Nå skal jeg i bryllup der jeg kjenner absolutt ingen. Går bare som +1 til dama. Blir gøy. Eller noe. Sørga for å ha to øl innabords før kirka. Blir mer på festen.

Du er flink som trives i slike settinger. Jeg hater sosiale sammenkomster der man er med som +1, uten å kjenne flere. Godt vi er forskjellige :-)

Ble akkurat bitt av hund igjen. To steder. Ikke hardt nok til at de tar en chunk med kjøtt, men hardt nok til at et par-tre twnner går igjennom huden. Gikk imellom slåsskamp mellom to handhunder vi har. Long story short, nøttene på han som ikke er kastrert ryker ASAP. Flaks jeg nylig fikk stivkrampevaksine.

Lenke til kommentar

Du er flink som trives i slike settinger. Jeg hater sosiale sammenkomster der man er med som +1, uten å kjenne flere. Godt vi er forskjellige :-)

Ble akkurat bitt av hund igjen. To steder. Ikke hardt nok til at de tar en chunk med kjøtt, men hardt nok til at et par-tre twnner går igjennom huden. Gikk imellom slåsskamp mellom to handhunder vi har. Long story short, nøttene på han som ikke er kastrert ryker ASAP. Flaks jeg nylig fikk stivkrampevaksine.

Veterinærer kvier seg for å kastrere friske hunder pga komplikasjonene som kan følge, både fysisk og psykisk. Hva med å prøve kjemisk kastrering først for å se om kastrering engang hadde hjulpet? Hvor gammel er bikkja? 

Lenke til kommentar

Du kommer til å se på dette senere og bli så flau. Best way to get over someone is under someone else! Har faktisk noe for seg

Enig. Det resulterte i mitt nåværende forhold, som har vart i noen år nå. Jeg var så sinna og såret på grunn av min eks, så jeg dro på date med en kjekkas. Egentlig bare gjorde jeg det bare for gjøre eksen sjalu eller noe, men endte jo falle pladask for min kjæreste i det øyeblikket jeg traff ham for første gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...