Styrmann Smisk Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Powermove nå er jo å snappe bilde fra senga av ei anna jente bakfra ? 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Powermove er vel å ta i litt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. august 2019 Del Skrevet 8. august 2019 Nå er du negativ. Viktig å vise total dominans. Egentlig burde du kjøre deepfake på en ordentlig gangbangvideo og sende : ))))) Apropos deepfake: https://www.youtube.com/watch?v=jrG-REWdV6A 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 hva gjør folk på i kveld da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Gjensyn med From Dusk Till Dawn. Herlig! Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Nailer plebs i csgo. Også skal jeg naile noens mor i senere i natt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Sitter å vurderer hva jeg skal gjøre.. Ligge meg nedpå eller se en film? Hva sier dere? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Legg deg og se på film samtidig. Er i Phoenix, Arizona. Fy faen det er varmt her.. Var et par dager i San Diego og klimaet der er perfekt. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Har en rolig kveld her, har både mensen og hatt migreneanfall med aura. Er heldigvis helt stille her i natt selv om det er natt til lørdag, og det setter jeg vanvittig pris på. Omnia, du kan se en serie! Mens du legger deg nedpå. Jeg holder på se Derry Girls. Jeg var skeptisk, men ble positiv overrasket. Digger Orla, hun er noe for seg selv Endret 10. august 2019 av Røsslyngen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Skulle gjerne laget en fil/terminal-dokument (OSX) som jeg trykket på, og som da executed/starter en python fil jeg har. Noen som vet hva slags kode jeg trenger? Holder det med??: #! /bin/bash cd ~/Desktop python filnavn.py Endret 10. august 2019 av Lami Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2019 Forfatter Del Skrevet 10. august 2019 Nå skal jeg i bryllup der jeg kjenner absolutt ingen. Går bare som +1 til dama. Blir gøy. Eller noe. Sørga for å ha to øl innabords før kirka. Blir mer på festen. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Nå skal jeg i bryllup der jeg kjenner absolutt ingen. Går bare som +1 til dama. Blir gøy. Eller noe. Sørga for å ha to øl innabords før kirka. Blir mer på festen.Du er flink som trives i slike settinger. Jeg hater sosiale sammenkomster der man er med som +1, uten å kjenne flere. Godt vi er forskjellige :-) Ble akkurat bitt av hund igjen. To steder. Ikke hardt nok til at de tar en chunk med kjøtt, men hardt nok til at et par-tre twnner går igjennom huden. Gikk imellom slåsskamp mellom to handhunder vi har. Long story short, nøttene på han som ikke er kastrert ryker ASAP. Flaks jeg nylig fikk stivkrampevaksine. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg tolka det andre veien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2019 Forfatter Del Skrevet 10. august 2019 Jeg trives overhodet ikke i slike situasjoner. Det var ironi. Men nå er seremonien over. Klarte å stikke fingrene i dama i kirka. Da er jeg fornøyd. Fikk vanhelliget den. 1 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Så du har allerede en finger i perleporten Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Du er flink som trives i slike settinger. Jeg hater sosiale sammenkomster der man er med som +1, uten å kjenne flere. Godt vi er forskjellige :-) Ble akkurat bitt av hund igjen. To steder. Ikke hardt nok til at de tar en chunk med kjøtt, men hardt nok til at et par-tre twnner går igjennom huden. Gikk imellom slåsskamp mellom to handhunder vi har. Long story short, nøttene på han som ikke er kastrert ryker ASAP. Flaks jeg nylig fikk stivkrampevaksine. Veterinærer kvier seg for å kastrere friske hunder pga komplikasjonene som kan følge, både fysisk og psykisk. Hva med å prøve kjemisk kastrering først for å se om kastrering engang hadde hjulpet? Hvor gammel er bikkja? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Jeg er på hotell. Har så sykt å spørre om eksen vil sove her i natt. Men hun vet jeg er på hotell. Så hvis hun ville så hadde vel hun spurt. Men dagen er ikke over ennå.. Endret 10. august 2019 av Lami Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Du kommer til å se på dette senere og bli så flau. Best way to get over someone is under someone else! Har faktisk noe for seg Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Du kommer til å se på dette senere og bli så flau. Best way to get over someone is under someone else! Har faktisk noe for seg Enig. Det resulterte i mitt nåværende forhold, som har vart i noen år nå. Jeg var så sinna og såret på grunn av min eks, så jeg dro på date med en kjekkas. Egentlig bare gjorde jeg det bare for gjøre eksen sjalu eller noe, men endte jo falle pladask for min kjæreste i det øyeblikket jeg traff ham for første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå